T.Laine 21.11.2005 10:21:19 | |
---|
itselläni oli toi new beat jonkin aikaa, joten oisko jollakin hyvää vertailu tietoa tuohon meinlin amunin haitsuun.. kovasti kiinnostas toi meinl, mutta onko se lähellekkään new beatin tasoa/ soundia. En ole nimittäin tota amunia nähny koskaan livenä.. Byzanze -sarjan haitsua oon testaillu, mutta se ei nyt oikeen kolahda.. ...aina niitä menee... |
Niskamies 21.11.2005 11:35:52 | |
---|
Ehdottomasti New Beat. Mielestäni Amunit ovat kolisevia ja ylikirkkaita symbaaleja, kun taas New Beatit (etenkin sisäänsoitettuina) ovat hemmetin hyvän kuuloisia symbaaleja. Mutta, käy testaamassa ja valkkaa paremman kuuloiset. Hyvä saundi on kuitenkin kuulijan korvassa. |
moffler 21.11.2005 11:37:02 | |
---|
Meinlin Amun-sarjalaiset ovat valmistettu B8-pronssista. Moni on saanut siitä seoksesta käsityksen halpisseoksena, mutta esim. Paiste on tehnyt sitä 60-luvulta asti käsintaottuja, täysin pro-luokan symbaaleja. Soundeiltaan Amunit ovat hyvin kirkkaat ja erottuvat selkeästi, new beatit ovat B20-pronssia ja siksi pehmeämmän soundiset. Amunit ovat kait koneellisesti valmistettuja käsien sijaan, mutta ei kait siinä mikään. Sshh.. |
moffler 21.11.2005 11:37:55 | |
---|
niskis ehti ensin, tossa tulikin kaikki. itsekin ottaisin NB:t. Sshh.. |
T.Laine 21.11.2005 11:38:20 | |
---|
no sehän siinä onkin kun omistin noi new beatit ja tykkäsin sillon kyllä, noi amunit on mulle suuri kysymys merkki mulle. "En oo ennenkä soittanu niillä, ni en kyllä soita nytkään" - asenteella vaan tsildjaaanit hakuun... ...aina niitä menee... |
hollmi-5 21.11.2005 12:00:05 | |
---|
New Beatit ovat hyvin sopivaiset moneen menoon. Suosittelen. Mika Hollström |
ToMi88 21.11.2005 14:08:35 | |
---|
Pääsempäs minäkin lopultakin jotain sanomaan vähän laadukkaammista peltilöistä:) Suosittelen myös tuota New Beat haikkaa. Meinlistä en tiiä, kun en oo kokeillu, mutta tuo zildju on just passeli jokapaikanhöylä. |
mishrak 21.11.2005 14:16:06 | |
---|
Suosittelen myös tuota New Beat haikkaa. Meinlistä en tiiä, kun en oo kokeillu, mutta tuo zildju on just passeli jokapaikanhöylä. Sama. |
AP 21.11.2005 14:51:56 | |
---|
New Beatit ovat hyvin sopivaiset moneen menoon. Suosittelen. K100 #7
Ärlä #011 |
sun wont shine 21.11.2005 15:34:09 | |
---|
Täältäkin suositukset new beateille. Hyvät on ja toimii musiikissa kuin musiikissa. Ei ehkä silti kaikkein rankimmassa mätössä. On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka... |
ToMi88 21.11.2005 15:45:51 | |
---|
Ja lisätääs vielä, että kovin on äänekkät nuo new beatit, eli ei jää jalkoihinkaan. |
T.Laine 07.12.2005 11:25:33 | |
---|
kysellääs taas... mitäs mieltä porukka on noista amunin crasheistä?? Niistäkään mulla ei ole mitään kokemuksia. Nyt vasta oon alkanu ymmärtämään kuinka "kaavoihin kangistunut" ihminen voi noissa välineissä olla. ...aina niitä menee... |
Niskamies 07.12.2005 14:12:03 | |
---|
kysellääs taas... mitäs mieltä porukka on noista amunin crasheistä?? Niistäkään mulla ei ole mitään kokemuksia. Mun mielestä ne ovat todella kirkkaita ja kolisevia saundiltaan, kuten muutkin Amunit. Byzancet ovat mielestäni taas aivan eri luokkaa: ne ovat tummia, pehmeitä, ja täyteläisiä. Niitä diggaan. Mutta kannattaa käydä tyyppaamassa jos vaikka sattuiskin diggaamaan niitä. |
Deino 07.12.2005 14:38:24 | |
---|
Mun mielestä ne ovat todella kirkkaita ja kova äänisiä saundiltaan Perkele! |
Matjardo 07.12.2005 15:33:42 (muokattu 07.12.2005 15:34:05) | |
---|
Mun mielestä ne ovat todella kirkkaita ja kolisevia saundiltaan, kuten muutkin Amunit. Oletko testannut, tai jopa soittanutkin Amuneilla koskaan? Minä eroan porukasta ja suosittelen Amunia. Ittellä on Amun Soundwave medium haitsut, ja ei voi muuta kuin kehua. Ei todellakaan vastaa niskiksen negatiivista kuvausta. Kuten omistan myös amunin 16" powerful crashin, eikä sekään mitään kolinaa pidä. Kirkas, täyteläinen sointi, ei kolinaa. Powerful paksuisena sopii kovempaankin musaan. Hyvä juttu Amuneissa on se, että laatuunsa nähden tosi hyvän hintaisia, tuollaisen soundwave medium haikka parin saa alta kahden sadan, ja mukaan tulee vielä 10" splashi, kun toomannilta tilataan! Meinl on hyvä merkki, ja aion ostaa lisää peltejä samalta merkiltä. Two coke or not two coke? |
A.R.P. 07.12.2005 15:51:41 | |
---|
ja mukaan tulee vielä 10" splashi, kun toomannilta tilataan! Meinl on hyvä merkki, ja aion ostaa lisää peltejä samalta merkiltä. Muistaakseni Levytukussakin on jonkinmoinen "splashi kaupanpäälle" -tarjous, kun ostaa byzance tai amun haikat. Tai sitten se oli tamburiini, korjatkaa jos olen väärässä... |
Shitmanek 07.12.2005 16:33:44 | |
---|
Tuohon crash-juttuun, minä ainakin tykkään Amunista. Eivät ne minusta erityisemmin kolise. New Beateista en osaa sanoa mitään, mutta nuo omistamani Amun-haikat ovat toimineet hyvin Mastersoundien parina, Amunit ovat kirkkaat ja kovaääniset kun taas Mastersoundit tummemmat. Yarr! Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni...? |
Niskamies 07.12.2005 16:49:11 | |
---|
Oletko testannut, tai jopa soittanutkin Amuneilla koskaan? Kyllä. Monet kerrat olen niitä testannut ja soittanut setin kanssa. Eikä toi mun mielestä ollut negatiivinen kuvaus. Jotkut diggaa tollasesta saundista. Kirkas ja koliseva, kuten esim Paiste Rude, Zildjian Z-custom yms. |
T.Laine 07.12.2005 17:11:26 | |
---|
Kirkas ja koliseva, kuten esim Paiste Rude, Zildjian Z-custom yms. tätä mä vähän niinku hain... Ei ne taida oikeen sopia noitten avedis/ a-customien kans samoihin soundimaailmoihin. Tarttis varmaan olla koko setti amunia että "toimis". ...aina niitä menee... |
Deino 07.12.2005 17:46:47 | |
---|
Perkele! |