hanipai 27.12.2005 13:25:30 | |
---|
Pitäis saada helpostipurettava ja koottava räkki sähkörummuille. Oon miettinyt pelkkää Pearl DR-501C:tä ja siihen sitten muuta rihkamaa. Tohon sais päihin symbaalit ja eteen tomeja; ei tartte kuin 2. Yrityksenä siis saada setti, joka häviää hetkessä makuuhuoneesta ja jonka saa kasaan nopeesti ja joka on tyylikkäämpi kuin periteiset säkörumpuräkit. Kertokaas millasia ratkasuja teillä on. Tää ois hyvä, mutta ei oo varaa siihen http://www.thomann.de/thoiw3_gibraltar_grs350c_prodinfo.htmlI Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
II "One day I realized I was spending far too |
LumPus 27.12.2005 14:57:20 | |
---|
Pearlin räkki lienee toimiva, nyt en muista onko päädyt irroitettavat jos vaikka kaapelit piilottaisi putken sisään. klämpit ja vastaavat kannattaa suunnitella tarkkaan. mikä sähkösetti siihen rakentuu? rollen omat räkit on mielestäni kohtuullisen fiksuja ja menee pieneen tilaan. Ei tästä hyvä tule, tämä on jo. |
hanipai 27.12.2005 15:06:03 | |
---|
Pearlin räkki lienee toimiva, nyt en muista onko päädyt irroitettavat jos vaikka kaapelit piilottaisi putken sisään. klämpit ja vastaavat kannattaa suunnitella tarkkaan. mikä sähkösetti siihen rakentuu? rollen omat räkit on mielestäni kohtuullisen fiksuja ja menee pieneen tilaan. Se on vielä mietinnässä mikä setti siihen rakentuu ensin ajattelin että hommaan Rhythm traveller setin ja triggaan sen paitsi en snarea, mutta saa nyt nähdä. Joo noiden klämppien ja telineiden kanssa tarvisinkin apua, koska se on se vaikein osuus. Setin koko on basari,snare, 2 pikkutomia, 2 isoa tomia, crash, ride, haitsu, aivo. Tohon Pearlin räkkiin sais kätevästi päätyyihin riden ja crashin. haitsu ja isot tomit, aivo,snare pitäis asetella jotenkin kätevästi ja kuluttajaystävällisesti. Ja tietysti setti saattaa kasvaa jossain vaiheessa, joten sekin on hyvä huomioida. Hitto kun hävisin eurolla ebayssä Yamaha KP-120 basaritriggerin , kyllä harmittaa:( I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
utrikari 27.12.2005 20:43:36 | |
---|
Mulla on rolandin setti kasattu pearlin DR501c-räkkiin.Pirun hyvä räkki se on-varmasti tarpeeksi tukeva.Piuhat on kiinnitetty kiinteästi räkkiin tarranauhan palasilla.Ei mene montaa minuuttia kun kasaa setin... V-drums. |
LumPus 27.12.2005 20:45:43 | |
---|
Mulla on rolandin setti kasattu pearlin DR501c-räkkiin.Pirun hyvä räkki se on-varmasti tarpeeksi tukeva.Piuhat on kiinnitetty kiinteästi räkkiin tarranauhan palasilla.Ei mene montaa minuuttia kun kasaa setin... jeps, mä mietin sitä että jos piuhat sais sinne putken sisään, olisivat kokonaan piilossa. Pearlin räkissä varmasti ne saa hyvin piiloon sinne kulmikkaan putken taakse kun hyvin laittaa. mitä clamppeja käytät kiinnitykseen, ja miten oot kokonaisuudessa hoitanu sen kiinnityksen. kuvia? Ei tästä hyvä tule, tämä on jo. |
hanipai 27.12.2005 22:17:25 (muokattu 27.12.2005 22:28:13) | |
---|
Mulla on rolandin setti kasattu pearlin DR501c-räkkiin.Pirun hyvä räkki se on-varmasti tarpeeksi tukeva.Piuhat on kiinnitetty kiinteästi räkkiin tarranauhan palasilla.Ei mene montaa minuuttia kun kasaa setin... Saako ne jalakset ruuvattua irti siitä. eli sulla on siis se kaarellaan oleva etuosa mitä mäkin ajattelin. Settis näkyy olevan rolandin vermeet:aivona toimii td-8-moduli,basarina tilanteen mukaan kd-80(kotitreenit)/kd-7(keikat/muut treenit),virveli pd-80r,tomit 2*pd-80 +2*pd-6,symbaalit 4*cy-6. Kuva ei tosiaan kerro mitä kaikkea telinettä, klämppiä jne sulla on. Saatko tohon räkkiin mahdutettua kaiken mitä sulla on? Mikset käytä muuten keikalla KD-80 vaan mielumummin KD-7:aa joka himassa soitettaessa onkin kyllä aika karmee. Onko ollut valittamista KD-80:sen suhteen vai pitäisköhän kerralla hommata KD-120? Pysyy tukevasti paikollaan? Tossa räkissähän tulee mukana ne päätyputkiin laitettavat symbaaliklämpit ja 2 tomeille. Kuvat tosiaan ois jees ja mielellään tarkkaa selostusta muista härpäkkeistä, niin ei tarttis omaa päätä hakata seinään ja miettiä miten mahduttaa mitäkin ja millä tavoin, jos sulta jo löytyis toimiva ratkaisu. Mulla oli joskus tää http://www.thomann.de/thoiw3_pearl_ … sn=e0c8e548d859aa739b208faad3b4cbeemutta eihän toi oo kompakti tai muutenkaan sellanne mitä haen nyt. I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
hanipai 28.12.2005 11:51:49 | |
---|
Saako ne jalakset ruuvattua irti siitä. eli sulla on siis se kaarellaan oleva etuosa mitä mäkin ajattelin. Settis näkyy olevan rolandin vermeet:aivona toimii td-8-moduli,basarina tilanteen mukaan kd-80(kotitreenit)/kd-7(keikat/muut treenit),virveli pd-80r,tomit 2*pd-80 +2*pd-6,symbaalit 4*cy-6. Kuva ei tosiaan kerro mitä kaikkea telinettä, klämppiä jne sulla on. Saatko tohon räkkiin mahdutettua kaiken mitä sulla on? Mikset käytä muuten keikalla KD-80 vaan mielumummin KD-7:aa joka himassa soitettaessa onkin kyllä aika karmee. Onko ollut valittamista KD-80:sen suhteen vai pitäisköhän kerralla hommata KD-120? Pysyy tukevasti paikollaan? Tossa räkissähän tulee mukana ne päätyputkiin laitettavat symbaaliklämpit ja 2 tomeille. Kuvat tosiaan ois jees ja mielellään tarkkaa selostusta muista härpäkkeistä, niin ei tarttis omaa päätä hakata seinään ja miettiä miten mahduttaa mitäkin ja millä tavoin, jos sulta jo löytyis toimiva ratkaisu. Mulla oli joskus tää http://www.thomann.de/thoiw3_pearl_ … sn=e0c8e548d859aa739b208faad3b4cbee mutta eihän toi oo kompakti tai muutenkaan sellanne mitä haen nyt. Varmaan jollakin muullakin on? (nostin vaan aihetta) I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
utrikari 28.12.2005 14:40:01 | |
---|
No juu,siis mullahan on ne rolandin padit kiinni taman mth900-kiinnikkeillä.Snarepadissa käytän sitä pearlin pcx-200 kiinnitintä ja siinä on taman l-rauta kans.Se sopii justiinsa siihen.Nuo muut on sitten kiinni sillä vakiokiinnikkeellä joita tulee pari kappaletta sen räkin mukana.Painoahan tuosta rautamäärästä tulee kohtuudella että putkileikkuri ja rautasaha on ollu käytössä ahkerasti että saadaan sellainen roudausystävällisempi systeemi aikaiseksi.Sen verran oon purkanu tuota vaakaputkea että sen päädyssä olevan kiinnikkeen saa pirunmoisella vasaranheiluttamisella kyllä pois,yhdellä ruuvillahan se on kiinni.On ollu suunnitelmissa että katkaisen siitä vaakaputkesta palan pois,saas nähdä miten onnistuu.Ja mitä noihin mun basaritriggereihin tulee niin mielestäni hyvin säädetty kd-7 on kaikista tarkin soittaa-siitä lähtevä tärinä taas on sellaista että kerrostalossa sen käytön saa unohtaa heti alkuunsa.Sen vuoksi mulla on se kd-80 kotikäytössä.Ja sitäpaitsi se kd-7 on paljon helpompi roudattava... :-) V-drums. |
hanipai 28.12.2005 17:08:41 (muokattu 28.12.2005 17:24:19) | |
---|
I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!