reali 25.12.2005 18:03:32 | |
---|
Kaveri myi vanhat rummut pois joskus vuosi sitten ja nyt hän innostui soittamaan taas uudestaan minun kanssa. Minkälaisia settejä suosittelisitte tollaiselle 500-700 e budjetille sopivaksi, pitäisi olla täydellinen setti ja katottiin t-kaupassa, niin siellä oli 550 eurolla sonorin live set ja sellaiset näytti aika jees rummuilta, mutta t-kauppa ei anna niille rummuille toimitusaikaa. Myöskin hän ostaa erikseen vielä tuplapedaalin, mutta sen sitten myöhemmin. Kiehtovaa. |
toba 25.12.2005 18:21:27 (muokattu 25.12.2005 18:21:43) | |
---|
Kaveri myi vanhat rummut pois joskus vuosi sitten ja nyt hän innostui soittamaan taas uudestaan minun kanssa. Minkälaisia settejä suosittelisitte tollaiselle 500-700 e budjetille sopivaksi, pitäisi olla täydellinen setti ja katottiin t-kaupassa, niin siellä oli 550 eurolla sonorin live set ja sellaiset näytti aika jees rummuilta, mutta t-kauppa ei anna niille rummuille toimitusaikaa. Myöskin hän ostaa erikseen vielä tuplapedaalin, mutta sen sitten myöhemmin. Hakekaa musamaailmasta Pearl Forumit vai Targetitko ne oli. |
starclassic 25.12.2005 18:56:57 | |
---|
Tuolla budjetilla tosiaan ei kovin kummoisia rumpuja uutena saa, jos samaan hintaa pitää vielä symbaalitkin hankkia. Metsästäkää jostain hyvin pidetyt käytetyt kannut, samoin symbaaleja saa käytettynä huomattavasti halvemmalla kuin kaupasta, eikä niiden soundi ole ainakaan huonompaan suuntaan muuttunut, jos ovat hyvin pidetyt. Toistoja, toistoja, toistoja. |
Hulfok 25.12.2005 21:05:57 | |
---|
Mun pitäs kans reeni kämpille hankkia uus setti... Käytettyä aattelin hintaa siinä viijensajan hujakoilla... Onko 'ehdotuksia? |
Legatus 25.12.2005 21:07:19 | |
---|
Mun pitäs kans reeni kämpille hankkia uus setti... Käytettyä aattelin hintaa siinä viijensajan hujakoilla... Onko 'ehdotuksia? Swinkkua ja saattaa saaha rokkistaariaki tuoho hintaan jos etsimällä etsii Janne pentele!!!!!!! |
Hulfok 25.12.2005 21:09:31 | |
---|
Rokkistarit on pyöriny mielessä... Oma settiki on rokkistari. |
Legatus 25.12.2005 21:10:44 | |
---|
Rokkistarit on pyöriny mielessä... Oma settiki on rokkistari. Jos olet ebayn asiakas nii saat usas ebaysta uudet rokkistar customit vajuuseen 500 dollariin. Janne pentele!!!!!!! |
Akahito 25.12.2005 21:15:55 | |
---|
Kaveri myi vanhat rummut pois joskus vuosi sitten ja nyt hän innostui soittamaan taas uudestaan minun kanssa. Minkälaisia settejä suosittelisitte tollaiselle 500-700 e budjetille sopivaksi, pitäisi olla täydellinen setti ja katottiin t-kaupassa, niin siellä oli 550 eurolla sonorin live set ja sellaiset näytti aika jees rummuilta, mutta t-kauppa ei anna niille rummuille toimitusaikaa. Myöskin hän ostaa erikseen vielä tuplapedaalin, mutta sen sitten myöhemmin. Unohdetaan se T-kauppa, joohan. Suomesta saa vähintään yhtä hyvät ellei paremmatkin diilit, usein suoraan liikkeestä ilman sen kummempia odotteluja. Liikkeessä asioimalla on myös helpompi puida tarjolla olevia vaihtoehtoja, testata paikalla olevia settejä ja räätälöidä parasta vaihtoehtoa. Tuolla budjetilla saa jo ihan ok rummut uutenakin, mutta on aina fiksuinta yrittää hankkia paremmat kannut vaikka käytettynä, jos harrastuksesta on tulossa muutakin kuin huvikseensoittelua. Eikä se soitto kovin kauaa huvia tuota, jos kamat ei tyydytä. Jos täydellisellä setillä tarkoitat, että symbaalitkin pitäisi löytyä, käytetty alkaa näyttää likipitäen ainoalta vaihtoehdolta. "Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?" |
starclassic 26.12.2005 11:32:12 (muokattu 26.12.2005 11:36:24) | |
---|
Tässä erittäin hyvä vaihtoehto uusille rummuille. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=85891 Ite varmaan ostaisin jos rummut tarvitsisin. :) Tuosta jää sitten rahaa vielä pelteihinkin. Esim. joku Zildjian -paketti (ride, hi-hat, crash) en muista tarkalleen paljonko, mutta pakettina edullinen ja mahtuu varmasti tuohon budjettiin. EDIT: Sitten täytyy vielä huomioida että tuossa ei tule kuin tomiteline mukaan. Telineet, ainakin toimivat ja melko kestävät, maksavat luonnollisesti myös. Toistoja, toistoja, toistoja. |
pehmo 26.12.2005 20:51:24 | |
---|
"Ja äänensärkijä oli sellanen, että metallinen Tervaleijonapastillipurkki teipattiin kitaran kanteen ja siitä pantiin sellasia metalliketjuja roikkuun. Sitten kun rämpytti oikein saatanasti niin ne ketjut värisi kitaran kantta vasten... " |
Moso 26.12.2005 20:51:29 (muokattu 26.12.2005 20:52:53) | |
---|
älä osta missään tapauksessa traxeja :D EDIT: Mulla on ne. Dont do mistake! Tiedät sen minuakin paremmin. |
zak69 26.12.2005 22:31:06 | |
---|
Äh tuommoisia. Osta mun pearlit pois ja sillä hyvä :) Time&groove lives here.... |
Migo 27.12.2005 10:21:18 | |
---|
Minimaalisen Isonenäinen ja Kuolemattoman Kaoottinen Optimisti.
http://www.akuankka.fi/tekemista/touhola/sudenpentunimigeneraattori/ |