Tracer 21.12.2005 20:06:53 | |
---|
Mihinkään ei voi enää luottaa. Rushin uudella R30 DVD:llä Mr. Peartilla karkaa hymy, kun Alex L. virnuilee mestarille. Vuosikymmenen kivikasvo -titteli alkaa olla katkolla.. Meillä ei venytellä! |
Progressor 21.12.2005 20:14:16 | |
---|
Mihinkään ei voi enää luottaa. Rushin uudella R30 DVD:llä Mr. Peartilla karkaa hymy, kun Alex L. virnuilee mestarille. Vuosikymmenen kivikasvo -titteli alkaa olla katkolla.. Peart hymyilee R30-DVD:llä ainakin kolme kertaa. Se on paljon se, täytyy myöntää. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. |
drum-monkey 21.12.2005 20:58:12 | |
---|
Onhan sillä sellainen salaperäinen pikkuhymy vaikka siinä Modern Drummerin 20 bgreatest drummers -julisteessa! Munletti on mulletti |
ultra 21.12.2005 21:40:16 | |
---|
Peart hymyilee R30-DVD:llä ainakin kolme kertaa ja soittaa paikka paikoin epätarkasti. Tukholman keikka oli parempi ja siellä Peart hymyili mun nähdäkseni ainakin viitisen kertaa. |
Progressor 21.12.2005 22:09:52 | |
---|
...ja soittaa paikka paikoin epätarkasti. Kyllä Peartilla on minusta aina ollut pientä epätarkkuutta. Minusta soitto kulkee tuossa paremmin kuin esimerkiksi Rion DVD:llä. Tukholman keikka oli parempi ja siellä Peart hymyili mun nähdäkseni ainakin viitisen kertaa. Enpä ollut itse niin lähellä lavaa, että olisin nähnyt :-( En huomannut kyllä minäkään mitään mokia soitossa, mutta paikan päällä ei tule niin kiinnitettyä huomiota tuollaisiin pikkujuttuihin. Eipä niitä epätarkkuuksia kyllä juuri kuulekaan siinä metelissä. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. |
Jaska 21.12.2005 22:29:50 | |
---|
mutta paikan päällä ei tule niin kiinnitettyä huomiota tuollaisiin pikkujuttuihin. Eipä niitä epätarkkuuksia kyllä juuri kuulekaan siinä metelissä. juu, kyllä siellä on sitte väärästä syystä jos niitä mokia etsii ja huomioi |
kyseinen 22.12.2005 09:59:09 | |
---|
juu, kyllä siellä on sitte väärästä syystä jos niitä mokia etsii ja huomioi Jep. Jos Peart kuulostaa "epätarkalta", niin silloin on syytä etsiä jo sitä seuraavaa elämää Tilastokeskuksen millimetrinviilaajana. |
Progressor 22.12.2005 10:32:00 | |
---|
Jos Peart kuulostaa "epätarkalta", niin silloin on syytä etsiä jo sitä seuraavaa elämää Tilastokeskuksen millimetrinviilaajana. Näin on. Ne pienet jutut, joita minä olen kuullut hänen livesoitossaan, ovat todella niin pieniä, ettei niitä oikeastaan kannattaisi edes mainita. Varsinkaan, kun ottaa huomioon, miten monimutkaisia juttuja mies soittaa. Voisi ehkä sanoa, että Peartin soitossa on juuri sopivasti "inhimillisyyttä". Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. |
ultra 22.12.2005 22:03:37 | |
---|
juu, kyllä siellä on sitte väärästä syystä jos niitä mokia etsii ja huomioi Kuka täällä etsii niitä mokia? Etsiminen ja huomioiminen on täysin eri asia ja se että niitä ei huomioi, kertoo huonoista korvista. Tarkoitukseni ei ole provota ketään, koska pidän kyseisen herran soittotyylistä sekä edustamastaan orkesterista hyvinkin paljon. Olen vain aika yllättynyt, että mokia tulee tuossa uudessa livevedossa niinkin paljon - jopa niin paljon, että häiritsee. Mokat ei vaan oikein sovi tuollaiseen musiikkiin. Mut onpahan nähty livenä, lällällää..:) |
kyseinen 23.12.2005 08:58:23 | |
---|
Olen vain aika yllättynyt, että mokia tulee tuossa uudessa livevedossa niinkin paljon - jopa niin paljon, että häiritsee. Mokat ei vaan oikein sovi tuollaiseen musiikkiin. No, ihan jo tuolla kommentilla voin todeta, että viilaat aikamoista pilkkua. Ja joo, eihän ne mokat nyt TOLLASEEN musiikkiin sovi. Herrajestas. Rokkimusiikissa virheitä. Anteeksiantamatonta. Mut onpahan nähty livenä, lällällää..:) No niin on nähny aika hiton moni muukin rumpupalstalainen. Lällää vaan ja hyvää joulua. Toivottavasti rokkimusiikki muuttuu ensi vuonna virheettömämmäksi. |
Jaska 23.12.2005 09:23:56 | |
---|
Kuka täällä etsii niitä mokia? ... Nyt puhuin livestä, DVDllähän niitä alkaa pakostakin huomaamaan kun useaan otteeseen kattoo. Mutta livenä siis jos tosiaan kuuntelee ja kiinnittää huomiota niihin virheisiin niin on pilannut sen fiiliksen, mikä konserteissa yleensä on. Voihan ne pahimmat livenäkin huomata, mutta niille pitäis vaan hyvän tahtosesti nauraa, sellasta sattuu. |
hollmi-5 23.12.2005 13:26:04 | |
---|
Alkaako Neilistä tulla inhimillisiä piirteitä esiin? Itse en huomannut Tukholmassa virheitä. Toisaalta en niitä sinne mennyt kyyläämäänkään. Sitä kun sen Moving Picturesin ilmestymisen aikoina alkoi bändiä diggailla, niin livekeikka oli melkoisen pitkän odotuksen jälkeen toiveiden täyttymys. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
p.g. 23.12.2005 15:44:41 | |
---|
Sitä kun sen Moving Picturesin ilmestymisen aikoina alkoi bändiä diggailla, niin livekeikka oli melkoisen pitkän odotuksen jälkeen toiveiden täyttymys. Kuten myös toiveiden täyttymys,mutta....jotenkin kuitenkin jäi omituinen fiilis,tässäkö tää sitten oli fiilis.Ehkä odotukset oli roimasti ylimitoitettuja tai jotain,pitäis päästä uudestaa kuuntelemaan. Pakko sanoa sekin,että vaikka lähes "fanaattinen" Peart fani olenkin,niin livenä kun näki niin jalustalla tuli pykälän alaspäin. |
Ossi 23.12.2005 23:30:35 | |
---|
Mokat ei vaan oikein sovi tuollaiseen musiikkiin. Nyt pännii täysillä. Ostin itselleni joululahjaksi ton viimeisimmän Rush-DVD:n ja koska vaimo on tarkka näissä jutuissa, saan korkata sen vasta aattona eli huomenna. Palauttaisin levyn kauppaan epäkelpoa musaa sisältävänä saman tien koska se on vielä ehjissä kelmuissaan mutta ku kuitti on hukassa. Harmittaa. "It Don't Mean A Thing
(If It Ain't Got That Swing)" Duke Ellington |
p.g. 24.12.2005 00:07:01 | |
---|
mokia tulee tuossa uudessa livevedossa niinkin paljon - jopa niin paljon, että häiritsee. Mokat ei vaan oikein sovi tuollaiseen musiikkiin. Kerrohan joku esimerkki moka,itse en kyllä ole parin kolmen kerran jälkeen huomannut biiseissä mitään ihmeellistä,soolon elektronisessa osassa kylläkin jotain pientä,tahattomia haamuja muutama. Tarkotatko mokalla epätarkkuutta vai ihan että sekoaa tahdista? |
p.g. 24.12.2005 00:10:04 | |
---|
Palauttaisin levyn Älä palauta! : ) |
Ossi 24.12.2005 00:33:19 | |
---|
Älä palauta! : ) Ok. Otan riskin :) "It Don't Mean A Thing
(If It Ain't Got That Swing)" Duke Ellington |