rumpali-isti 15.12.2005 20:07:18 | |
---|
Osaisiko joku kertoa kaikki mahdolliset tiedot Paisteen Alpha- sarjasta?? Erityisesti haluaisin tietää mikä myy suomessa Paisteita ja mikä on Paisteen Suom. maahantuoja?? Lisäksi voisin kysäistä, että kumpaa pidätte parempana: Paisteen Alphaa vaiko Meinlin Amunia?? Entäpä minkalaisia kokemuksia teilla on Alphoista? Noin niinkuin soundin ja kestävyyden yms. suhteen |
moderndrummer88 15.12.2005 20:16:22 | |
---|
amuneita ja paisteen alphoja jonkin verran testailleena vois sanoa että amunit kyllä voittaa Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Deino 15.12.2005 20:16:56 | |
---|
amuneita ja paisteen alphoja jonkin verran testailleena vois sanoa että amunit kyllä voittaa Sama. Mutta molemmat hintansa väärtejä. Perkele! |
Youni 15.12.2005 20:21:50 | |
---|
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |
srgi 15.12.2005 20:30:49 | |
---|
Paisteen alpha on aika kirkas soundinen sarja. Hyviähän nuo on. En tiiä miten ne johonki humppahirmu musiikkiin sopii, mut metallissa ja rokissa noi on ihan kivoja peltejä. Kyl mie voisin alphoilla soitella. Elämä on ihmisen parasta aikaa. |
Jeltz 15.12.2005 21:00:36 | |
---|
Osaisiko joku kertoa kaikki mahdolliset tiedot Paisteen Alpha- sarjasta?? Erityisesti haluaisin tietää mikä myy suomessa Paisteita ja mikä on Paisteen Suom. maahantuoja?? Lisäksi voisin kysäistä, että kumpaa pidätte parempana: Paisteen Alphaa vaiko Meinlin Amunia?? Entäpä minkalaisia kokemuksia teilla on Alphoista? Noin niinkuin soundin ja kestävyyden yms. suhteen Amunit parempia, Alphat tosin jonkin verran halvempia. Kyllähän niillä soittelee, mutta ei niitä kovin kauniin kuuloisiksi voi sanoa hyvällä tahdollakaan. Suht kolisevia, mutta metallia soittaessa sekään ei erityisemmin haittaa. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
ramzuz 15.12.2005 21:45:38 | |
---|
Alphat on mun mielestä ihan jees ite oon soitellu sillon tällön 16 crashillä 16 powercrashillä 18 medium thin crashillä ja 16 chinalla ja 20 full ridellä. Ihan ok on ollut mutta kannattaa kattoa myös Staggia. Lähes kaikessa musiikissa on jotain hienoa. |
Rockster 16.12.2005 13:31:30 (muokattu 16.12.2005 13:32:04) | |
---|
Kivoja peltejä on kestävyytensä ansiosta ainakin. Kovaäänisiä ja suhteellisen mukavasti soivia ja aika edullisia. Eivät sosin pro-tasolle yllä. Olen niillä soittanut kyllä aika tavalla keikkojakin aikoinaan ja ajoivat asiansa. Kannattaa tosin jälleen kerran harkita niiden käytettyjen pro-symbaaleiden ostamista... "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
Danko 16.12.2005 15:35:20 | |
---|
Mä soittelen kolmatta vuotta Alphan 16" Crystal Crashilla (tosin se on nykyisin kakkosrässinä) ja kaikki rokkikeikat 20" Power Ridella. Lisäks mulla on 14" Sound Edge Hi-hat, josta käytän nykyisin vaan alapeltiä vanhan A-Zildjiaanin kanssa. Ihan kelpo lättyjä, paitsi tuo haitsun yläpelti on aika kovaääninen. Meinlin Classiceihin noita myös verrataan. Seuraavaks aikeissa itse päivitellä K-Customeihin tai Byzanceihin... polyethylene does not ever disappear it is highly flammable. romantikkoitkijät #37 |
TomGoofy 16.12.2005 16:07:52 | |
---|
Kannattaa myös miettiä alchemy pro artteja. |
skanky 16.12.2005 19:21:52 | |
---|
Varsinkin powercrashit syttyy hitaasti ja soundi on sellainen kolauksen ja sihauksen yhdistelmä = verrattuna samasta seoksesta taottuun 2002:n verrattuna kuulostaa todella pahalle. Suomessa ainakin myy Soitinlaine - http://www.soitinlaine.fi"Jesus built my hotrod!" |
kebab 16.12.2005 19:38:14 | |
---|
nuo alphan crashit ovat aikas kamalia. todella kapea alainen sointi. eivät yksinkertaisesti soi. |
Marazo 16.12.2005 20:48:50 | |
---|
Kuten varmaan jo huomasitkin, aika paljon nämä ovat henkilökohtaisia mielipiteitä. Kuka nyt tykää mistäkin. Vähän sama kun kysyisi kumpi on parempi Mersu vai Bemari... Minulla ei ole Amuneista kokemuksia, joten en voi niitä Alphoihin verrata. Minulla oli setissä alpha haitsu, crash ja ride, ja tykkäsin niistä kovasti. Ei ollut mitään valittamista. |
e r s k i 16.12.2005 23:34:50 | |
---|
Kivoja peltejä on kestävyytensä ansiosta ainakin. Kovaäänisiä ja suhteellisen mukavasti soivia ja aika edullisia. Eivät sosin pro-tasolle yllä. Olen niillä soittanut kyllä aika tavalla keikkojakin aikoinaan ja ajoivat asiansa. Kannattaa tosin jälleen kerran harkita niiden käytettyjen pro-symbaaleiden ostamista... Kestävyyspä hyvinkin. Muutamaa Alphaa on tullut piestyä kuin vierasta sikaa vuositolkulla, muttei ole hajonnut. Yksilöitähän ne tietysti on. Hinta-laatusuhde mielestäni kohdallaan. |
markkuliini 17.12.2005 04:52:34 | |
---|
Kuten varmaan jo huomasitkin, aika paljon nämä ovat henkilökohtaisia mielipiteitä. Kuka nyt tykää mistäkin. Vähän sama kun kysyisi kumpi on parempi Skoda vai Lada ... www.vasamayhtye.com |
jyrildo 17.12.2005 07:42:39 | |
---|
Minullapa onkin Alphan 14" medium hi-hatit ja ovat mielestäni erinomaiset haikat :o Joskus, kun DLX oli vielä kaisaniemessä, möivät retaleet paisteen peltejä. Nykyäähän DLX ryöstää muusikoita Malmilla. Viimeksi kävin, kun siellä oli melkonen remontti menossa eikä symbaaleita esillä juuri lainkaan. Sieltä kannattaa kysyä/tiedustella pajistetta. Paisteen signature 11" thin splash on muuten uskomattoman hieno! |
rumpali-isti 22.12.2005 15:19:51 | |
---|
Laitan tän topiikin jatkoksi kun en viitti alottaa uutta. (Alotan sitte jossei tänne kukaan hoksaa vastata) Elikkä siis jos voisitte pistää jonkin asteista infoa paisteen "innovations"-sarjasta. Etenkin Hi-Hateista. Jos jollain olisi kerrottavaa kokemuksen kautta niin hyvä!! |
Alpha 22.12.2005 15:30:00 | |
---|
Kestävyyspä hyvinkin. Muutamaa Alphaa on tullut piestyä kuin vierasta sikaa vuositolkulla, muttei ole hajonnut. Yksilöitähän ne tietysti on. Hinta-laatusuhde mielestäni kohdallaan. Suuri yllätys oli, kun aloin katsella peltejäni tarkemmin ja huomasin tuossa 14" Alpha Crashissa noin 2mm halkeaman reunassa. Noh...10 vuotta se on kestänyt. 16" Alphassa ole mitään rikkoontumisen merkkejä havaittavissa...saman ikäinen on tuo. |
Nolte 22.12.2005 15:33:35 | |
---|
huomasin tuossa 14" Alpha Splashissa noin 2mm halkeaman reunassa Hyvät rummut, huono soittaja! |
Akahito 22.12.2005 16:58:07 | |
---|
Laitan tän topiikin jatkoksi kun en viitti alottaa uutta. (Alotan sitte jossei tänne kukaan hoksaa vastata) Elikkä siis jos voisitte pistää jonkin asteista infoa paisteen "innovations"-sarjasta. Etenkin Hi-Hateista. Jos jollain olisi kerrottavaa kokemuksen kautta niin hyvä!! Henkilökohtaisten kokemusten perusteella Paisteen paras hinta/laatu -suhde. Monikäyttöisiä ja hyväsoundisia peltejä vähäsen halvemmalla. Peltien soundi ja tatsi uutena on jotenkin kankea ja voi kenties kolista jonkun korvaan, mutta avautuvat kyllä käytön myötä mukavasti. Ostin käytettynä 18" Innovations Thin crashin ja soundaa erittäin hyvältä, toimii 2oo2:ieni kanssa yhdessä oikein hyvin. Nopeasti soivan luonteensa ansiosta myös erinomaisia studiosymbaaleita. Hatseista, tykkään itse enemmän Medium haikasta, mutta Heavy hatsit on kansainvälisesti saanut paljon suitsutusta, ja monikäyttöinenhän se pirulainen vain on, paljon enemmän kuin monet muut heavy haikat. "Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?" |