finntrollaren 29.10.2005 15:23:01 | |
---|
asdasd |
moderndrummer88 29.10.2005 15:26:13 (muokattu 29.10.2005 15:29:34) | |
---|
no nuo on todella hyvät, kevyet ja tottelee pientäkin käskemistä. tosin hirmu nopea soitto noilla on minusta ehkä vähän hankalaa, tai emmie tiiä, voi olla vaan että musta vaan tuntuu niin kun en ole pitkään aikaan semmosta reenaillu ja nyt koitteli pitkästä aikaa. jokatapauksessa ne jotka tuommoset ovat hommanneet pitävät niitä eliminaattoreita ja IC:eitä parempina ja vice verca, makuasioita nämä käy kaupassa kokeilemassa. E: kyllä se nopsakin soitto noilla pitäis luonnistuo, kuuntele vaikka nimimerkki A.S.A:n ääninäytteitä ;) Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Jakes 29.10.2005 15:26:32 (muokattu 29.10.2005 15:28:11) | |
---|
Helvetin hyvät. Tosin kannattais testata kummat sopii paremmin itelleen 94-vai 93-malliset, ite tykäistyin enemmän ketjuihin. EDIT. voisin ehkä noista omistani luopua;) Oon siirtymässä sinkkuun takaisin. |
Niskamies 29.10.2005 15:26:55 | |
---|
Noi Yamahan suoravetotuplat on oikein oivat vekottimet. Mulla oli moiset puolisen vuotta, eikä mitään ongelmaa ollut, ja tatsikin oli oikein mieluisa. Osta pois vaan, et tule katumaan. Niskis- "Niinpä, sä varmaan ratsastat kouluun lehmällä."
Climax- "Sulla on varmaan sitte joku made in new york deluxelehmä mitä ajaa oma kuski ni ei tartte kun hypätä kyytiin." |
finntrollaren 29.10.2005 15:37:49 | |
---|
missäs niitä voi testailla ku en oo ainakaa jykväskylän liikkeissä noita nähnyt asdasd |
Ze Kink 29.10.2005 15:39:53 | |
---|
Mäkin nyt rupesin miettimään noita tuplia joulupukin konttiin. Kävin testaamassa Iron Cobria Levytukussa, tai siis niitä testihuoneen setin Power Glidejä. Niillä oli hyvä polkea, mutta ääni tuli jotenkin liian kovaa koko ajan (onko se Power Glide just tuon takia?) ja haluaisin dynaamisemmat. Ai niin, ja halvemmat. Paljollakos nuo jammut irtoaa käytettynä? Ja onko kuinka jäykät, itse en nimittäin pidä löllöistä pedaaleista kauheasti, mutta en kyllä megajäykistäkään. [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
moderndrummer88 29.10.2005 15:43:33 (muokattu 29.10.2005 15:45:00) | |
---|
Mäkin nyt rupesin miettimään noita tuplia joulupukin konttiin. Kävin testaamassa Iron Cobria Levytukussa, tai siis niitä testihuoneen setin Power Glidejä. Niillä oli hyvä polkea, mutta ääni tuli jotenkin liian kovaa koko ajan (onko se Power Glide just tuon takia?) ja haluaisin dynaamisemmat. Ai niin, ja halvemmat. Paljollakos nuo jammut irtoaa käytettynä? Ja onko kuinka jäykät, itse en nimittäin pidä löllöistä pedaaleista kauheasti, mutta en kyllä megajäykistäkään. no nuo voisi olla juuri hyvä valinta, kevyemmät kuin iron cobrat, saa soitettua hiljasempiakin juttuja, mutta jäykemmät kuin axikset Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
Jakes 29.10.2005 15:47:27 | |
---|
Paljollakos nuo jammut irtoaa käytettynä? Enköhän mie johonkin 240€ nois luopuisi. ;) |
Drummer666 29.10.2005 17:15:12 | |
---|
kehuttuja ainakin ovat... muusta en tiedä sitte... ja sitte kysyisin ihan tälläi ohimennen ku en viitti omaa aihetta tälle pistää niin ett tietääkö joku sopiiko Iron cobra nuija pearlin noihin P-100 speduihin? ihan varsineen päivineen.... thänks.. Norjalaisen blackmetalbändin karmee solisti,
Henrik Belsebuubi uhkaa tappaa kaikki.
Basisti Ruunarkaan ei enää diggaa turskaa,
tosi raskas mies syö vain kivimurskaa. |
Jeltz 29.10.2005 17:27:57 | |
---|
ja sitte kysyisin ihan tälläi ohimennen ku en viitti omaa aihetta tälle pistää niin ett tietääkö joku sopiiko Iron cobra nuija pearlin noihin P-100 speduihin? ihan varsineen päivineen.... thänks.. En ole kokeillut, mutta kyllä pitäisi sopia, ihan normipaksuinen varsi IC-nuijissa on. Itsellä on Sonorin DP492:ssa IC-kuminuijat. Ja aiheeseen: Oma valintani olisi Pearl Eliminator, joskin menee hiukan yli budjetin. Jammun DFP9410 on myös toimiva pedaali. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
Hulfok 29.10.2005 19:54:11 | |
---|
missäs niitä voi testailla ku en oo ainakaa jykväskylän liikkeissä noita nähnyt Jos tiedät missä muurame on niin käy piano jylhässä... Se on paikallinen musiikki liike jossa on ainaki mun mielestä halavempaa kuin noissa isoissa liikkeissä;) |
finntrollaren 29.10.2005 21:15:17 | |
---|
Jos tiedät missä muurame on niin käy piano jylhässä... Se on paikallinen musiikki liike jossa on ainaki mun mielestä halavempaa kuin noissa isoissa liikkeissä;) mutta onko sielä noita yamahoja asdasd |
-Tuke- 29.10.2005 21:32:08 | |
---|
Mulla on Pearl Eliminatorit ja hyvin toimii... On tosin ekat tuplani joten en ole hirveästi muilla soitellut... säätö varaa on kyllä reilusti että pedaalit kyllä saa jäykäksi tai löysäksi... miten vaan tykkää soitella |
lindo 29.10.2005 23:37:02 | |
---|
Tip tap tip tap tipe tipe tip tap... :P I don't belive anything, if i don't see it first |
themek 29.10.2005 23:41:04 | |
---|
Mitäs eroa ketjulla ja suoravedolla(?) sitten käytännössä on? Itsekin katselin juuri samaisia pedaaleita jouluksi. |
Drummer666 30.10.2005 00:32:02 | |
---|
En ole kokeillut, mutta kyllä pitäisi sopia, ihan normipaksuinen varsi IC-nuijissa on. Itsellä on Sonorin DP492:ssa IC-kuminuijat. Ja aiheeseen: Oma valintani olisi Pearl Eliminator, joskin menee hiukan yli budjetin. Jammun DFP9410 on myös toimiva pedaali. Kiitos... Norjalaisen blackmetalbändin karmee solisti,
Henrik Belsebuubi uhkaa tappaa kaikki.
Basisti Ruunarkaan ei enää diggaa turskaa,
tosi raskas mies syö vain kivimurskaa. |
ltg 30.10.2005 01:01:34 | |
---|
Mitäs eroa ketjulla ja suoravedolla(?) sitten käytännössä on? Itsekin katselin juuri samaisia pedaaleita jouluksi. Ihan mututuntumalta kirjoittelen. Suoraveto on herkempi, reagoi helpommin jalan liikkeeseen. Tosinopeassa mätyskäpoljennassa ei käy venkslaamaan tai lönksymään, niinkuin ketju ainakin saattaa tehdä. Ellei sitten ruuvit ole löysällä. Kuitenkin, suoravedossa on ihan erilainen tuntuma kuin ketjuvedossa. Joidenkin mielestä parempi, joidenkin mielestä huonompi. Itselle sopii. Omistan juurikin tuon pedaalin. Tuota jammun mallia on myös saatavana vaihdettava tuplaketju-strappi -mallisena samaan hintaan,eli kannattaa testata, mikä sopii omaan jalkaan parhaiten, jos mahdollista. Itse ostin sian, tai tässä tapuksessa Jammun, säkissä, enkä ole pettynyt. Mutta kovasti tykästyin myös Iron Cobran flexi glideen kun testasin. Ihan erilainen tuntuma, enkä osaa valita, kumpi on parempi. Miusta suutin on niinko semmonen, josta tulee tavaraa ulos. Vähän niinko suu, tosin sinne kyllä pistetään aika paljon tavaraa sisäänkin.THV-klubi #5 |
TheImp 30.10.2005 15:54:59 | |
---|
mutta onko sielä noita yamahoja Sillon rumpupäivillä kävin liikkeessä ja sillon oli. Myös axikset, iron cobrat ja eliminaattorit löyty hyllystä. Ja kyllä sieltä saa hyvän hinnankin neuvoteltua. Rento myyjä. The Gods made heavymetal |
Youni 30.10.2005 18:16:02 | |
---|
Pearl Eliminator, Soitinlaine, 330€. Mukaan mainio kantolaukku, joka on oikeasti todella käytännöllinen. Et pety! Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |
HeavyManDrummer 30.10.2005 18:29:13 | |
---|
Joo kyllä Eliminaattorit on hyvät, paljon voi säätää niinku muissakin tuon paremmuusluokan tuplissa. - Mitä lukee
Gigantin työntekijän tilinauhassa?
- Se nyt vaan on tyhmää maksaa
liikaa. |