hanipai 01.01.2006 17:20:32 | |
---|
Oon tässä miettinyt sähkörumpujen ostoa ja nyt mietin että josko trgiggais jonkun junnusetin, jossa basari pieni 16"-18" Mietin ihan Diy-setin tekoakin, mutta en taida viitsiä, kun ei oo tiloja eikä välineitä. Saisin ehkäpä DDt:mn triggereitä halvalla, oisko ne millaset verrattuna Ddrumin Redshotteihin. Noissa DDT:ssä ois XLR liittimet ja rakenne on paremmin suunniteltu kuin Ddrumeissä siis halvemmissa Red shoteissa. Mitäs kalvoa siihen laittais? Mulla on ollut Tdrumin kalvoja joskus. Sit vois tunkee vaahtomuovipatjaa rumpuun sisään ääntä hiljentään. Mut nää nyt oli tollasia lisäkysymyksiä. Siitä setistä sen verran, että tiedän että paskoja saa halvalla, mutta mulle ei ihan paskat kelpaa:) Korvaisin snaren Rolandin PD-85:lla ja pellit ois Rolandin Cy-8:it. Sellasta näin lämpimikseni suunnittelin. Heittäkääs jotain halpoja settejä. Niin peltejä en siis tarvitse, mutta monesti ne tulee mukana. Kaipa nekin vois myydä, jos eivät aivan surkeita olis. I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
II "One day I realized I was spending far too |
drum-monkey 01.01.2006 17:24:29 | |
---|
Anteeksi, mutten nyt käsittänyt että halusitko akustisen vai sähkösetin? Munletti on mulletti |
Jaska 01.01.2006 17:26:20 | |
---|
Pearl Target Tama Stagestar Molemmissa 18" Basari |
hanipai 01.01.2006 17:27:48 | |
---|
Anteeksi, mutten nyt käsittänyt että halusitko akustisen vai sähkösetin? Sekasikiö. Akustinen setti trigattuna. I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
hanipai 01.01.2006 17:28:07 | |
---|
Pearl Target Tama Stagestar Molemmissa 18" Basari Ja kummatkin samaa tasoa? I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
Jaska 01.01.2006 17:29:36 (muokattu 01.01.2006 17:32:02) | |
---|
Ja kummatkin samaa tasoa? jep, halvinta, ja junnuille tarkotettu Sonorin Force 505 Combossa on kans 18" bassari, varmaan samaa tasoa edellisten kanssa. Tosin rumempi, mun mielestä. Soundeista en muuten tie sitte mitään, mutta sillä ei varmaan oo väliä, jos trigataan. |
hanipai 01.01.2006 17:41:44 (muokattu 01.01.2006 18:02:08) | |
---|
jep, halvinta, ja junnuille tarkotettu Sonorin Force 505 Combossa on kans 18" bassari, varmaan samaa tasoa edellisten kanssa. Tosin rumempi, mun mielestä. Soundeista en muuten tie sitte mitään, mutta sillä ei varmaan oo väliä, jos trigataan. Niin eikai sillä muuten väliä ole onko junnusetti vai ei, mutta sen basarin pitää olla pieni. Noista vaihtoehdoista miellyttää eniten noi stagestarit. Harmi vaan, ettei missään myydä ilman peltejä. porukka tuntuu olleen tyytyväinen stagestareihinsa http://www.music123.com/Tama-Stagestar-Drum-Set-i90909.music I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
Jaska 01.01.2006 18:57:11 | |
---|
Vois miettiä myös ostavansa kaks jotain käytettyy Milenium (tai vastaavaa) settiä ja kustomoida niistä itte paremman näköset. Tekee 16" tomarista basarin. |
hanipai 01.01.2006 20:46:55 | |
---|
Vois miettiä myös ostavansa kaks jotain käytettyy Milenium (tai vastaavaa) settiä ja kustomoida niistä itte paremman näköset. Tekee 16" tomarista basarin. Sen minkä säästää hinnassa sen häviää jälleenmyynnissä I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
Jaska 01.01.2006 20:51:34 | |
---|
Sen minkä säästää hinnassa sen häviää jälleenmyynnissä No jos suunnittelet sitä saman tien myyväs.. Ja sekin riippuu tietysti siitä miten sitä settiäs laitat. Jos teet siitä hyvän näkösen ni voit myydä sen edelleen samaan hintaan (tai parempaan jopa) mitä ostaessas. |
hanipai 01.01.2006 23:41:53 | |
---|
No jos suunnittelet sitä saman tien myyväs.. Ja sekin riippuu tietysti siitä miten sitä settiäs laitat. Jos teet siitä hyvän näkösen ni voit myydä sen edelleen samaan hintaan (tai parempaan jopa) mitä ostaessas. Ei nyt kuitenkaan milleniumit iske. Tama stagestar on vankin ehdokas tällä hetkellä. I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
Niq 02.01.2006 12:22:53 | |
---|
Jos minä olisin samassa tilanteessa, katselisin käytettyjä swinkkuja ja exportteja, niitä on torilla toisinaan aika halvallakin mennyt. Jos kerran triggaat, niin vois käydä halvemmatkin, new soundit ainakin on ihan hyvää kamaa tollaseen kotikäyttöön, kun ei tarvi roudailla ja jatkuvasti säätää niitä ruuveja, niin pysyy ehjänäkin kauemmin. Toisaalta, kesti mun Centurytkin ihan hienosti 5 vuotta soittoa ja siirtelyä ilman sen kummempia vikoja. Ja siirtyessään eteenpäin olivat ihan hyvässä kunnossa. Maksoin niistä aikanaan käytettynä 1800mk, joten palvelivat kyllä koko rahan edestä. "I have a cunning plan" -Baldrick |
Niq 02.01.2006 13:51:03 | |
---|
Kuinka monta tomia pitäs settiin saada? Mulla _saattais_ olla sulle sopiva ratkaisu ylimääräisenä, jos kaks tomia riittää? "I have a cunning plan" -Baldrick |
hanipai 02.01.2006 14:27:56 | |
---|
Kuinka monta tomia pitäs settiin saada? Mulla _saattais_ olla sulle sopiva ratkaisu ylimääräisenä, jos kaks tomia riittää? No ainahan voit ehdottaa. Laita vaikka pikaviestillä, niin täytyy miettiä asiaa tarkemmmin. I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!