Aihe: Bosphorus
1 2
Markuz
06.11.2005 12:24:22
Mistä saisi kyseisen merkkisiä symbaaleja Suomesta. Onko esimerkiksi Helsingin suunnilla liikkeitä tai tyyppejä joilla olisi valikoimaa testata. Kuuntelin tuossa Bosphoruksen sivuilta noita symbaali saundeja ja olin myyty.

Eli ilmottakkaa, jos tiedätte mitään.
dictatorsh*t
06.11.2005 12:31:19
Ainakin Janne Mikael Salo myy Bosphoruksia, taisi olla Tampereelle http://muusikoiden.net/jasenet/kuvaus.php?id=14097 ja http://www.jannemikaelsalo.tk/
Itseäni nyt kanssa alkaneet vähän kiinnostamaan Bosphorukset.
afro
06.11.2005 13:03:58
Jeps, Jannella on paljon Bosphoruksia, tuo niitä maahan. Ilmeisesti lähes kaikki mallit ovat myynnissä tai ainakin tilattavissa. Hyviä peltejä ovat nuo.
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
beorn
09.11.2005 21:53:55

Juu, ilmeisesti sama Janne Tampereelta, jolta ostin Bosphoruxen gold-riden... Ja oon pirun tyytyväinen kyllä sijoitukseeni!
Kyllähän sillä niitä oli sielä enemmänkin ja sai testailla.
Puhelin numeron oon tainnu jo kadottaa kyl...
Oikeaa Heavy Metallia ei soiteta, tekniikalla ja järjellä, vaan VOIMALLA ja TUNTEELLA!!!!
Niskamies
09.11.2005 23:38:14
Älkää nyt tehkö topikkeja näistä. Kohtahan mun on pakko joku Bosphorus hommata, vaikka uusi ride tulee himaan parin päivän sisään.
Bacchus
10.11.2005 11:07:21
Älkää nyt tehkö topikkeja näistä. Kohtahan mun on pakko joku Bosphorus hommata, vaikka uusi ride tulee himaan parin päivän sisään.

Eikös HHX:t olleetkaan maailman parhaat?
Jag är en hund
Nolte
10.11.2005 11:08:14
Eikös HHX:t olleetkaan maailman parhaat?

Se oli kato viime viikolla se!
Hyvät rummut, huono soittaja!
Epämuusikko
10.11.2005 12:30:59 (muokattu 10.11.2005 12:33:23)
Se oli kato viime viikolla se!

"Kokeiltuani peltejäni totesin ne huonoiksi."

Bosphoruksissa tuntuu olevan hinta-laatu-suhde kohdallaan. Ja jos Jeff Hamiltonilla ja Stanton Moorella on signature-sarjat kyseiseltä lafkalta, niin sen pitäis kertoa jotain.
...we have to produce a smooth, flowing, coordinated series of closely-spaced notes from bar one to the end of the piece, while the guitar player can strum one power chord, assume the rock god stance, and have the groupies swooning. ÄrLä #009
Nolte
10.11.2005 13:57:08
"Kokeiltuani peltejäni totesin ne huonoiksi."

Osui ja upposi, luulisin.
Hyvät rummut, huono soittaja!
Muovinen
10.11.2005 14:44:28

Kovastihan tuo Wekkuli noita HHXiään tuossa Evolution videolla mainostaa ja eipä nuo pahalta kuulosta. Olikos tuossa sarjassa vain kaksi erilaista rideä, kumpikas Niskikselle on tulossa?

Vaikutti aika mielenkiintoiselta tuo Ozone crash. Melkeinpä juuri sellaiselta mitä oon etsiskellyt. Onko kukaan päässy testaamaan?
http://www.mikseri.net/artists/muovinen.46772.php
Niskamies
06.01.2006 14:33:40
Kovastihan tuo Wekkuli noita HHXiään tuossa Evolution videolla mainostaa ja eipä nuo pahalta kuulosta. Olikos tuossa sarjassa vain kaksi erilaista rideä, kumpikas Niskikselle on tulossa?

Yksi ride siinä vaan on, 20". Mulla on just sellanen. Melkein siitä luovuin, mutta tulin järkiini. Mahtava pelti.

Vaikutti aika mielenkiintoiselta tuo Ozone crash. Melkeinpä juuri sellaiselta mitä oon etsiskellyt. Onko kukaan päässy testaamaan?

Se on hieno peli. Vähän niinkuin china, mutta se soi yhtä pitkään kuin crash. Tosi pehmoinen saundi. Kuulostaa tosi hyvältä kun lyö samaan aikaan jotain toista crashia.

Ja anteeksi topikin nostaminen, tekisi mieli kokeilla bosphorusta. Master sarjan 14" haikat ja 21" ja 22" ridet kiinnostaisi. Missäs noita voisi kolkutella, ja paljon suurinpiirtein on hintaa?
More is more.
moderndrummer88
06.01.2006 15:18:10
Yksi ride siinä vaan on, 20". Mulla on just sellanen. Melkein siitä luovuin, mutta tulin järkiini. Mahtava pelti.

Se on hieno peli. Vähän niinkuin china, mutta se soi yhtä pitkään kuin crash. Tosi pehmoinen saundi. Kuulostaa tosi hyvältä kun lyö samaan aikaan jotain toista crashia.

Ja anteeksi topikin nostaminen, tekisi mieli kokeilla bosphorusta. Master sarjan 14" haikat ja 21" ja 22" ridet kiinnostaisi. Missäs noita voisi kolkutella, ja paljon suurinpiirtein on hintaa?

masters sarjasta en tiedä mutta tuon traditional-sarjan haitsut on kyllä nannaa korville, semmoset oisin varmaan hommannukin ellei ois tullu hyvää tarjousta noista avediksen haikoista
Zed is dead, baby...
Niskamies
06.01.2006 15:19:00
masters sarjasta en tiedä mutta tuon traditional-sarjan haitsut on kyllä nannaa korville, semmoset oisin varmaan hommannukin ellei ois tullu hyvää tarjousta noista avediksen haikoista

Missäs oli sellaset tarjoilla?
More is more.
moderndrummer88
06.01.2006 15:20:23 (muokattu 06.01.2006 15:20:44)
Missäs oli sellaset tarjoilla?

rumpuopella on noita... oisin saanu vielä vähän halvemmallakin niitä bosphoruksia kun se tuntee tuon jannemikealsalon
Zed is dead, baby...
Niskamies
06.01.2006 15:22:33 (muokattu 06.01.2006 15:25:18)
rumpuopella on noita... oisin saanu vielä vähän halvemmallakin niitä bosphoruksia kun se tuntee tuon jannemikealsalon

Pitää varmaan pistää viestiä jannemikaelsalolle.

EDIT: taitaa jäädä haaveeksi noi Bosphorukset, sen verran paljon ne keventäisivät kukkaroa.
More is more.
moderndrummer88
06.01.2006 15:31:37
Pitää varmaan pistää viestiä jannemikaelsalolle.

EDIT: taitaa jäädä haaveeksi noi Bosphorukset, sen verran paljon ne keventäisivät kukkaroa.

no ei ne niin kalliita ole kuin jotkut K:t
Zed is dead, baby...
Niskamies
06.01.2006 15:34:45
no ei ne niin kalliita ole kuin jotkut K:t

Mua kiinnostava ride maksaisi 418 euroa ja haikat 436 euroa. Aika paljon.

No, on mulla "kakkosvaihto" (itseasiassa ykkös, funtsin vaan noita Bosphoruksia) ja ne ei maksa yhteensä kun noin 550.
More is more.
Ruutikallo
06.01.2006 15:42:38
Mua kiinnostava ride maksaisi 418 euroa ja haikat 436 euroa. Aika paljon.

No, on mulla "kakkosvaihto" (itseasiassa ykkös, funtsin vaan noita Bosphoruksia) ja ne ei maksa yhteensä kun noin 550.

Onko nuo lähtöhintoja vai alennuksineen?
Emmääossaa.........
Niskamies
06.01.2006 15:44:52
Onko nuo lähtöhintoja vai alennuksineen?

Noi on ne hinnat mitkä oli Janne-Mikael salon sivuilla.
More is more.
Ruutikallo
06.01.2006 15:47:41
Noi on ne hinnat mitkä oli Janne-Mikael salon sivuilla.

Aivan, ettet oo sen enempiä kyselly.
Mun Dark energyjen lähtö oli jtn 550e samoin Light riden ja kummatkin sain rapian yli 400:ään sataan/kpl
Emmääossaa.........
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)