Aihe: Kellään Sonorin Jungle snarea?
1
hanipai
11.01.2006 17:28:55
http://www.thomann.de/thoiw3_sonor_jsd10_prodinfo.html
Itse ajttelin lähinnä sähkörumpuihin snareks, kun on noin pienikin.

Hannu
I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! II "One day I realized I was spending far too
dictatorsh*t
11.01.2006 19:56:38 (muokattu 11.01.2006 19:56:48)
Ei ole, ajatellut olen kyllä hankkia. Onhan siinä ne tamburiinijututkin kiinni (jinglet?).
south_of_heaven
11.01.2006 21:24:13
Itse ajttelin lähinnä sähkörumpuihin snareks, kun on noin pienikin.

öö.. pystyykö sitä nyt silleen..
ilmoitti South_of_Heaven
hanipai
12.01.2006 00:31:25
öö.. pystyykö sitä nyt silleen..

Triggeri vaan kiinni ja meshhead kalvoks.
I Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! II "One day I realized I was spending far too
hanipai
12.01.2006 00:31:46
Ei ole, ajatellut olen kyllä hankkia. Onhan siinä ne tamburiinijututkin kiinni (jinglet?).

Ei kai siin mitään sellasta oo?
drum-monkey
12.01.2006 00:33:18
Ei kai siin mitään sellasta oo?

Kuvan mukaan ainakin on.
Munletti on mulletti
hanipai
12.01.2006 00:58:01
Kuvan mukaan ainakin on.

ok
Wiitala
12.01.2006 01:09:17
Paraikaa hommaamassa, mutta Sonorin maahantuoja on vissiin vaihtunut juuri ja ovat aivan totaalisen sekaisin siellä nyt sitten... Odotellaan että saavat mappinsa järjestykseen.
"Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)