rumpali-isti 09.01.2006 21:51:04 | |
---|
Niin, kysyisin että oliskos kellään kokemuksia PDP:n seteistä?? Nin ja sitten jos joku asian tunteva voisi kertoa jotain tietoa PDP:n eri seteistä(esim. cx, mx, fx, lx)?? |
kai 09.01.2006 21:56:21 (muokattu 09.01.2006 21:57:58) | |
---|
|
fabarm 09.01.2006 22:00:44 | |
---|
MX,CX ja LX samoja vaahterapönttöjä,MX vahapinnalla,CX päällysteellä,LX lakalla.Ovat 100% vaahteraa.Hinta on ainakin melko edullinen,lakatuilla alle 1400euroa (perussetti). On tulossa myös FXR-setti,100% koivua,muttei taida olla vielä yhtään Suomessa. Olen myös itse kiinnostunut kyseisistä kannuista,olen niitä käynyt katselemassakin,ihan ok vehkeitä noin pintapuolisesti katseltuna. Vilkase täältä: www.pacificdrums.comHullulta ei voi paljon vaatia. |
hyperhamsteri 09.01.2006 22:01:22 | |
---|
Väittäisin, että PDP-rummuista on jo tarpeeks monta topiccia. Yarr. Puujalka ja silmälappu. |
toba 09.01.2006 22:39:36 | |
---|
Väittäisin, että PDP-rummuista on jo tarpeeks monta topiccia. Yep, ja tarpeeks monta postausta. Mutta kun itse kerta omistan ja itselläni on kokemuksia, niin sanottakoon että mielestäni todella hyvä valinta edulliseen hintaan, enkä oikeasti usko että ne jotka on PDP:llä soittaneet, sanovat sitä paskaksi missään muotoa hintaansa nähden ainakaan. Tykkään soundista ja tunnen oloni kotoisaksi niillä soitellessani. Huonot taitavat rajottua lattiatomin pidikkeeseen ja ehkä vähän huolimattomaan viimeistelyyn. |
hollmi-5 09.01.2006 22:44:23 | |
---|
ehkä vähän huolimattomaan viimeistelyyn. Eikä ihan vähän... http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Niskamies 09.01.2006 22:45:30 | |
---|
Tuli muuten mieleen että se PDP:n vaahteravirveli puuvanteilla on helkutin hyvä. Pitää joskus napata sellanen itelleni. More is more. |
Ratloz 09.01.2006 23:22:34 | |
---|
Ostin ite semmoset CX:ät ja oon kyllä ollu pirun tyytyväinen. Ohkaset pöntöt soi kyllä aivan mahtavasti ja 20" bassari ja en muista kuinka syvä, mutta normaalia syvempi ja se jytkyy. Ripustukset on kans tosi mukavat, riittää säätövaraa. Pedaalit rullaa erinomaisesti, mutta ehkä hardwaressa olisi paranneltavaa. Hinta- laatusuhde rokkaa silti ja ihan nätin näköisiä pönttöjä saatavilla. Omakuvassa on tuo miun setti (Onyx Blue) näkyvissä. Vasaralla naamaan! |
Aegis 10.01.2006 10:42:57 | |
---|
Paras setti minkä tähän mennessä olen omistanut, mutta itelläni on tällä hetkellä vaan siihen asti kun raha riittää niihin ihan parhaisiin setteihin. Vaahterasta tulee ihan mukava soundi ja kyllähän nämä vanhat Rockstarit pesee. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
WyW 10.01.2006 13:43:18 | |
---|
Itse omistan MX -setin mutta kehottaisin silti testaamaan noita pönttöjä ihan itse ja vetämään omat johtopäätöksensä. Verrata kannattaa saman hintaluokan rumpuihin. Itse kallistuisin mielummin varmaan esim. Pearlin vaahtera sessioihin, Taman vaahterastarkkuihin tsjp.. (tosin nuo ovat kalliimpia setteijä). http://koti.mbnet.fi/iapunen/bleh/blackani.gif |