Progressor 17.01.2006 17:21:22 | |
---|
Mitä mieltä olette tästä Jethro Tullin rumpalista? En ole kovin tarkasti perehtynyt miehen tekemisiin, mutta vähän kuulemani perusteella pidän kyllä kovasti hänen soitostaan. Paljon pieniä ja tyylikkäitä juttuja sekä erinomainen dynamiikka ja tarkkuus. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. |
Kärsänpuolikas 17.01.2006 21:30:14 | |
---|
Juu, pidän kovinkin.. Ei liikaa mitään hömpötyksiä.. Säänöstely siis ok. Ja sellasia hauskoja, kikkoja just, mistä mainitsitkin.. Pidän. Tosin Jethro Tull on yksi suosikeistani, että ehkä sekin luo jo ennaltaan asetelmat, että pidän siitä.. Ja kun katsoi Tullin live-otoksia, niin hyvin äijjä heilu..:D En kangasta viittaan mittaa. |
miän vain 17.01.2006 22:00:04 | |
---|
Kyllähän se menee - paremmin tosin uppoaa se eka tyyppi. Eikä tokakaan ollut mitenkään huono, vaikka sen ajan soundi olikin vähän erikoinen. Liittyipä taas aiheeseen. Hmm. Farm on the Freeway on hyvä biisi. |
Mikael 17.01.2006 22:28:27 (muokattu 17.01.2006 22:36:05) | |
---|
Kyllähän se menee - paremmin tosin uppoaa se eka tyyppi. Tarkoittanetko Barriemore Barlowia? Tää on mun mielestä just SE Jethro Tull -rumpali. Soitti bändissä melkeen koko seiskytluvun eli Jethro Tullin kulta-ajan. Se ihan eka oli Clive Bunker, joka oli myös kyllä kova (soitti This Was, Stand Up, Benefit ja Aqualung -levyillä). Toi Perry menettelee juu, mut ei oikeen oo ikinä kolahtanut mulle, mikä johtunee paljolti siitä, että bändin nykytuotanto ei muutenkaan oikeen kolise. Ma ei tiedata. Ma oon Pahk. |