Aihe: OT: Iskikö perjantai 13. ?
1 2
Stereophile
14.01.2006 00:37:27

Nyt uskaltaa jo heittää tämmöisen topicin kun mennään turvallisesti lauantain puolta..

Minulla oli harvinaisen paha, ensin (yövuorossa) töissä ei mikään mennyt putkeen, vaan oli suurilta osin muiden virheiden korjaamista. Sitten aamulla tyttöystävä sairastui ja päivemmällä kauppaan mennessä liukastuin jäisissä portaissa, elokuvamalliin jalat alta, suoraan selälleen portaan päälle! Onneksi ei sen pahemmin käyny kuin lapaluun alta lihakset kipeänä ja jäykkänä.
Toivottavasti pystyy sunnuntaina soittamaan reeneissä kun olis vissiin keikka parin viikon päästä..
Siinäpä sitä jo olikin. Hyvää uutta vuotta 2006!!!
juoni
14.01.2006 00:56:21
Rummut
Keskustelua rummuista, rumpukamoista ja rumpujen soitosta.
Lahjattomat Treenaa
Kärsänpuolikas
14.01.2006 01:11:01
Kävin katsomassa Matti-elokuvan, joten joudun vastaamaan kyllä. Tosin ihan hauska leffa.. Vähän sympatiakin heräs.. Aika vähän tää joo rumpuihin liittyy, mutta..
En kangasta viittaan mittaa.
Jaska
14.01.2006 10:55:36
Rummut
Keskustelua rummuista, rumpukamoista ja rumpujen soitosta.

äh, jätkä nipottaa, salko pois perseestä
moderndrummer88
14.01.2006 11:25:57
eipä iskeny
Zed is dead, baby...
Noma
14.01.2006 12:26:00

Nyt uskaltaa jo heittää tämmöisen topicin kun mennään turvallisesti lauantain puolta..

Ihan perinteisen perseestä oli.Yhtä perseestä kun torstaikin.Jee.
Hulfok
14.01.2006 15:41:17
Mulla kaatu appelsiini mehua koulukirjojen päälle. Nyt on fysiikan ja matskan kirjassa semmonen hento keltaisen sävy. Ja saatanan paha haju. No elämä on:) (Klisee)
juoni
14.01.2006 16:02:28
äh, jätkä nipottaa, salko pois perseestä

En käytä hymiöitä.
Lahjattomat Treenaa
okoranta
14.01.2006 16:44:41

No ei liity rumpujen soittoon, mutta tällaista sattui eilen:

bändikämpille saapui uusi mikseri, mitä oli tarkoitus käyttää nauhoittelussa avuksi Fostex analogi 4-raiturin kanssa. Tunnin siinä värkkäilin kuullokkeille jatkojohtoa vanhoista piuhoista, että saisin kuullokkeet yltämään rummuille saakka. Juuri kun kaikki oli valmista, jalka osui mikrofonijohtoon ja Fostex tippui noin 20 cm korkeudelta maahan...----- REc-nappuola meni poikki ja Play-nappula jumiin. Tunnin verran yritin saada sitä kuntton, mutta ei kuulunut muutakuin naksutusta ja Rec-nappulaakaan en enää päälle saanut!---------- Lopputulos= Raituri lensi about 80 km/h betoniseinään ja minä löin pillit pussiin, poltin kessun ja join kaljan. Sillo meinaa otti pattiin!!!!!!!!!!
"Itse sijoittaisin rahaa hyväsoundiseen kaappiin, sillä on kumminkin suurempi vaikutus soundiin kuin sitä ohjaavalla nupilla." - Temppari-
KoRn88.
14.01.2006 18:07:30
Eilinen meni kaikinpuolin paremmin kuin yleensä perjantai.

metallia Kemistä: UNIC
K.Suninen
14.01.2006 18:43:13
ISKI!!!!
Oikein ihmettelin että voiko tämä olla vain sattumaa: Olin soittelemassa ja kesken kaiken 4.päivä tätä kuuta ostettu Peter Erskine-Signature kapulasta lohkesi puolet poies..mieletön pala lähti syykohdasta poies, mutta kapula ei varsinaisesti katkennut..ihan uudet kulumattomat kapulat...meen maanantaina kuitin kanssa DLX:ään vaatimaan uutta kapulaa.
En perusta Wecklistä
Legatus
14.01.2006 18:47:58
ISKI!!!!
Oikein ihmettelin että voiko tämä olla vain sattumaa: Olin soittelemassa ja kesken kaiken 4.päivä tätä kuuta ostettu Peter Erskine-Signature kapulasta lohkesi puolet poies..mieletön pala lähti syykohdasta poies, mutta kapula ei varsinaisesti katkennut..ihan uudet kulumattomat kapulat...meen maanantaina kuitin kanssa DLX:ään vaatimaan uutta kapulaa.

Pistä sitten infoo jos sait uuden kapulan. Uskosin kuiteski ettei saa. Niin ja ei tapahtunut mitään kummaa pe 13.
Roddy on jumala!!
starclassic
14.01.2006 19:43:39
Vastaus: IHME kyllä EI!

Kaverin kanssa oli jo aika hyvällä pohjalla joku suurkatastrofi kun molemmat flunssasina lähdettiin Lahdesta Helsinkiin p*skalla autolla, joka oikeesti voisi jättää tielle. Mutta pakko oli lähteä, koska Zook veti levynjulkkarikeikan Semifinalissa, eihän sitä voi missata. Rahaa meni tajuttomasti, kiitos hyvien levykauppojen, mutta sehän kuuluu asiaan. Ja seuraavana aamuna kaupan kassalle töihin.

Ja Zook veti ehkä parhaimman keikan mitä minä olen nähny, ja Kuoppis tykitti taas aivan tajuttomalla innolla. :) Että tällasta.
Toistoja, toistoja, toistoja.
K.Suninen
14.01.2006 21:52:43
Pistä sitten infoo jos sait uuden kapulan. Uskosin kuiteski ettei saa.

Niin uskon itsekin. Mutta sittenpähän saan syyn haukkua koko kaupan ja vannoa olla astumatta enää koskaan siihen kierouden pesään. :) ja huutaa jotain rivoa niille
En perusta Wecklistä
vernie
15.01.2006 00:00:59
Mulla meni perjantaina akustisen mittaustekniikan tentti ihan nappiin. Ja jottei nyt menisi aivan OT:ksi, niin mainittakoon, että kalvojen vaihtokin sujui mutkitta, ja sain ruuvattua rumpuihini varsin jyhkeät soundit. Soittotatsikaan ei ollut paljon normaalia huonompi viikon tauosta huolimatta.
moderndrummer88
15.01.2006 10:43:58
mikäs on teikäläisten mielipide siitä että mistä tuo päivä on saanu alkunsa? väiteltiin uskonnonopen kanssa siitä, ite sanoin että se on siitä kun ne temppeliherrat vangittiin ja poltettiin sinä päivänä Ranskassa 1307... opettaja taasen sanoin jotain pitkästäperjantaista ja semmosta. Selailin nettiä ja nämä kaksi näyttäisi olevan ne vallalla olevat teoriat
Zed is dead, baby...
ludari
15.01.2006 13:20:55 (muokattu 15.01.2006 13:22:04)
Joo!Keikka suomenturussa.Selkä niin saatanan kipeä,että ei tiennyt,miten olisi jakkaralla istunut.Viisi settiä perushutturuttua.Sinne meni tipaton tammikuu!
Yleisö näyttää aika vanhalta.-Ei se mitään,soitetaan lujempaa,että kuulevat.
moderndrummer88
15.01.2006 13:21:53
Joo!Keikka suomen turussa.Selkä niin saatanan kipeä,että ei tiennyt,miten olisi jakkaralla istunut.Viisi settiä perushutturuttua.Sinne meni tipaton tammikuu!

hoho
Zed is dead, baby...
Tama (Royal Star)
15.01.2006 14:14:34 (muokattu 15.01.2006 14:22:53)
juu, aluksi otin perjantain päätteeksi ottaa yhden ison oluen aivan tyhjään vatsaan, ja kittasin sen nopiasti alas. no sitten tuli kutsu vapaasta autotallista, johon oli tarkoitus mennä laittamaan mopedia kuntoon myyntiä varten (en itse omista autotallia). pihalla tuntuikin siltä, etten olisikaan aivan ajokunnossa, mutta matkaa oli n.500m ajettavana, eihän siinä mitään voi käydä. mutta kävipä kuitenkin, kynsin oikein komeasti pitkin jäistä tietä---> polvi mustana, ajotakki paskana ja mopoparka entistäkin huonommassa kunnossa. tuosta nyt olisi puuttunut se poliisisetä pillin kanssa, niin perjantai olisi ollut TÄYDELLINEN. ainiin, myöhästyin vielä sen mopon takia vaivaiset 4h treffeiltä, jotka sovin emännän kanssa.

yhteenvetona todettakoon, ettei mitään ihmeellistä tapahtunut, vaikka olikin perjantai 13. päivä.
perus rokkirumpali.
Deino
15.01.2006 16:15:42

Lintasin, postilaatikkoon tuli Vic Firthin kuulokkeet, metronomi, Stick Control sekä Jackass DVD-boksi. Ei siis iskenyt.
"Hää hä hä häähää!" -Bacchus
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)