Aihe: miten kuskaan symbaalit?
1 2
joravuo
13.01.2006 15:10:17

pitäis viiä rummut huomenna autolla paikasta A paikkaan B.. miten saisin kuljetettua uudet haikat ilman suurempia vaurioita? mulla on joku meinlin 20" symbaalilaukku siihen menis periaatteessa muut symbaalit vaikka siinä on vaa yks "välilehti" ja symbaaleja on 3-4 mut haikat? siinä pussin kylessä oleva haikkapussisysteemi on vaa 14" yritin runnoa haikat sinne mut ei ne oikee mahu.. mitamateen?
taas päivää vanhempana...
käreyndanni
13.01.2006 15:14:19
Tsori, pakko avautua, että --tu mitä uusavuttomuutta.
miscage
13.01.2006 15:14:59
Laitan johonkin paikkaan missä ne ei heilu/ota osumaa...käytä pehmusteita jne. Ihan maalaisjärkihommia...kai?
-Meinasitko mennä käymään?
-No en vitussa! Sielt tulee nahkaa!!!
moderndrummer88
13.01.2006 15:17:17

komp
Zed is dead, baby...
ddrum54
13.01.2006 15:19:43
Jos et mitään välilehtiä sinne keksi, niin laita ne pellit siten, että kuvut on kaikissa keskellä ( joku kapulanpätkä tms. sinne "tapiksi"). Siis siten, että erikokoiset pellit EI hankaa toisiaan. Sitten _varovasti_ sen laukun kanssa.
2`n 4
joravuo
13.01.2006 15:27:32

Jos et mitään välilehtiä sinne keksi, niin laita ne pellit siten, että kuvut on kaikissa keskellä ( joku kapulanpätkä tms. sinne "tapiksi"). Siis siten, että erikokoiset pellit EI hankaa toisiaan. Sitten _varovasti_ sen laukun kanssa.

Hardcase on tulossa et uskaltaa laittaa symbaalit basistin kantoon... mut kannattaisko sinnekki pistää se pussi sisälle?
ddrum54
13.01.2006 15:28:45 (muokattu 13.01.2006 15:29:14)
Hardcase on tulossa et uskaltaa laittaa symbaalit basistin kantoon... mut kannattaisko sinnekki pistää se pussi sisälle?

Basisti EI SAA koskea soittimiin. Ehdottomasti ei.

E: hardcaseen myös huovat väliin.
2`n 4
joravuo
13.01.2006 15:31:19

kyllähä tämmösestä tulee pieni paniikki ku ostin joulun alla vähäisillä rahoillani uuen krässin ja haikat ja niitä ku rupee kuskailee vielä niin lähellä perjantai 13. basisti varmasti tiputtaa ne...
Niskamies
13.01.2006 15:46:43
Basisti EI SAA koskea soittimiin. Ehdottomasti ei.

Ei edes omiin. Rikkoon ne, perhana.
More is more.
joravuo
13.01.2006 15:53:39

Ei edes omiin. Rikkoon ne, perhana.

juuri näin!! kerran treeneissä tauolla kävi sillee et basisti rupes riehuun ja kaato bassoständin sillee et basso kaatu eteenpäi ja suoraa efektin päälle... naurettiin kuorossa basistille... onneks ei tullu mitää kovin "suurta" vahinkoo...
Youni
13.01.2006 16:10:39
Sabianin symbaalipussissa olen nähnyt sellaisen muovisen "pultin", jolla symbaalit saa yhteen. Vaikutti ihan kätevältä. Itse omistan pussin, jossa on taskut jokaiselle pellille. Haikat laitan samaan taskuun.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
markkuliini
13.01.2006 18:18:03 (muokattu 13.01.2006 18:18:39)

Itse olen kuskannut aikoinaan pehmeissä pusseissa ja nykyään hardcasessa peltejä aina ilman mitään välilehtiä tai pehmusteita. Ei niille ole koskaan mitään tapahtunut, yksikään ei ole ottanut mitään vauriota. Puhutaan kuitenkin sadoista roudauskerroista. Ehkä laittaisin nykyisin pehmeään pussiin jotain väliin mutta hardcasessa en todellakaan vaivaudu.
www.vasamayhtye.com
markkuliini
13.01.2006 18:19:40

Jengi taitaa tuntea harvinaisen typeriä basisteja täällä. Mun tuntemat ovat ilmeisesti hyviä yksilöitä..Kyllä niiden uskaltaa antaa roudata.
www.vasamayhtye.com
Youni
13.01.2006 18:34:40
Jengi taitaa tuntea harvinaisen typeriä basisteja täällä. Mun tuntemat ovat ilmeisesti hyviä yksilöitä..Kyllä niiden uskaltaa antaa roudata.

...tai sitten basisteja vaan pilkataan. :D
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
Roberto
13.01.2006 21:08:31

mitamateen?

Kysy tolta jätkältä kenen invavessan kuva sulla on omakuvassa...
zak69
13.01.2006 22:21:55
Kysy tolta jätkältä kenen invavessan kuva sulla on omakuvassa...

Repesin oikeesti ja kunnolla. Vieläkin sattuu mahaan :)
Time&groove lives here....
Tindrum
13.01.2006 22:37:23
Itse olen kuskannut aikoinaan pehmeissä pusseissa ja nykyään hardcasessa peltejä aina ilman mitään välilehtiä tai pehmusteita. Ei niille ole koskaan mitään tapahtunut, yksikään ei ole ottanut mitään vauriota. Puhutaan kuitenkin sadoista roudauskerroista. Ehkä laittaisin nykyisin pehmeään pussiin jotain väliin mutta hardcasessa en todellakaan vaivaudu.

Komp.
Aatteleppa vähän. Sähän lyöt niitä siellä keikalla?
Kaikki vähäisempi kosketus taitaa sitten olla merkityksetöntä. Vai kuinka?
Älä nyt kuitenkaan heittele niitä miten sattuu, niin menee ihan hyvin.

Tsemp. vedä kybällä.

m© Ammattilaista on vaikee saada lavalle, mutta amatööriä ei saa sieltä pois.
Jupi57
14.01.2006 08:53:19
Basisti EI SAA koskea soittimiin

Komp.
Sepeliä keikkapaikan pihalla. Haikat (ensimmäiset 602 S. E:ni.) jostain syystä auton hattuhyllyllä. Eikös SOLISTI ehdi ne kaappaamaan vasempaan kainaloonsa omien kantamustensa lisäksi. Aivan... tuon jälkeen ei vahinkoja ole tapahtunut.

Kysymykseen
Laita vaikka kumpikin pelti omaan Alkon pussiin. Yleensä kaikki pitävät silloin huolen, että noille ei saa sattua mitään.

Vakavasti: Vaikka näin; Sabianin tms. muoviruuvi toimii haikkaparin "sitojana"/kääri haikat esim. pyyhkeeseen ja paketti vetoketjulliseen laukkuun.
Mr. Morrow
14.01.2006 12:09:27
Laita vaikka kumpikin pelti omaan Alkon pussiin. Yleensä kaikki pitävät silloin huolen, että noille ei saa sattua mitään.

Tää oli stanan hyvä!! =)
Yhteinen kohtalomme on verinen, mutta veri on vieraan...
Veksi
14.01.2006 13:18:16
Laita joka pellin väliin ohut superlon (vaahtomuovi ) pala, ei kolise, eikä hankaudu !
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)