kai 06.01.2006 03:25:13 | |
---|
eli imperialstareja "hivenen" pienempi premierin setti. tosin ilman virveliä ja hw:a..mutta tuo asia on korjaantumassa. kuvaa pitää yrittää ensviikolla kun kannut kotiutuu. |
Bacchus 06.01.2006 11:54:29 | |
---|
eli imperialstareja "hivenen" pienempi premierin setti. tosin ilman virveliä ja hw:a..mutta tuo asia on korjaantumassa. kuvaa pitää yrittää ensviikolla kun kannut kotiutuu. Onnittelut! Mitäs sarjaa ovat? Rakastinko/sinua toveri/rakkauteni halkesi! |
kai 06.01.2006 12:51:24 | |
---|
apk:t profiilissa nyt myyntikuva. päivitän uuden kun saan pöntöt. (ja basarin resokalvo ei ole tuo sama.) |
moderndrummer88 06.01.2006 12:53:51 | |
---|
apk:t profiilissa nyt myyntikuva. päivitän uuden kun saan pöntöt. (ja basarin resokalvo ei ole tuo sama.) noni, premieriä täälläkin Zed is dead, baby... |
vernie 06.01.2006 13:12:49 | |
---|
Onnea uusille kannuille! Mulla on alkanut kyteä pahemman luokan houkutus noita Premierin Gen-X:iä kohtaan. Järki toki sanoo, että opettele nyt hyvä mies ensin soittamaan, mutta kyllähän te tiedätte millaista se on, kun G.A.S. alkaa puskea päälle. Tällaiset topicit ei muuten yhtään lievitä kamakuumetta.. :) |
Ruutikallo 06.01.2006 13:20:43 | |
---|
Onnea uusille kannuille! Mulla on alkanut kyteä pahemman luokan houkutus noita Premierin Gen-X:iä kohtaan. Järki toki sanoo, että opettele nyt hyvä mies ensin soittamaan, mutta kyllähän te tiedätte millaista se on, kun G.A.S. alkaa puskea päälle. Tällaiset topicit ei muuten yhtään lievitä kamakuumetta.. :) Ovat pikkasen hinnoissaan... Emmääossaa......... |
moderndrummer88 06.01.2006 13:22:53 | |
---|
Onnea uusille kannuille! Mulla on alkanut kyteä pahemman luokan houkutus noita Premierin Gen-X:iä kohtaan. Järki toki sanoo, että opettele nyt hyvä mies ensin soittamaan, mutta kyllähän te tiedätte millaista se on, kun G.A.S. alkaa puskea päälle. Tällaiset topicit ei muuten yhtään lievitä kamakuumetta.. :) anna palaa, se helpottaa pariksi viikkoa sitten :) hit the g.a.s and here I go... Zed is dead, baby... |
Niskamies 06.01.2006 13:30:39 | |
---|
Onnea uusille kannuille! Mulla on alkanut kyteä pahemman luokan houkutus noita Premierin Gen-X:iä kohtaan. Järki toki sanoo, että opettele nyt hyvä mies ensin soittamaan, mutta kyllähän te tiedätte millaista se on, kun G.A.S. alkaa puskea päälle. Tällaiset topicit ei muuten yhtään lievitä kamakuumetta.. :) Sanotaan tähän väliin rauhottava sana. Meillä oli yks keikka justiinsa Martinlaakson Martinus-salissa, jossa oli Gen-X:t. Hemmetin makeat ne oli, mutta ei se saundi kyllä mitään erikoisesti parempi ollut kun noissa sun starkuissa: samaa luokkaa se oli. Ja ne tomien pallonivelet on ihan arsesta. Mutta jos mieli tekee, niin go for it! Niin mäkin teen. More is more. |
vernie 06.01.2006 13:36:32 | |
---|
Ovat pikkasen hinnoissaan... Onhan ne joo, mutta jos löytäis käytettynä ja sais vanhat myytyä ja puskis duunia kuin pieni eläin ja eläis hernekeitolla taas jonkin aikaa, niin kyllä se siitä suttaantuis. Priorisointikysymys.. |
Ruutikallo 06.01.2006 13:38:50 | |
---|
Onhan ne joo, mutta jos löytäis käytettynä ja sais vanhat myytyä ja puskis duunia kuin pieni eläin ja eläis hernekeitolla taas jonkin aikaa, niin kyllä se siitä suttaantuis. Priorisointikysymys.. Soitin-laineella oli red sparkle setti tässä taannoin. En ole nyt hetkeen käyny, etten tiedä onko myyty. Komeet ainakin. Emmääossaa......... |
vernie 06.01.2006 13:42:15 | |
---|
Sanotaan tähän väliin rauhottava sana. Meillä oli yks keikka justiinsa Martinlaakson Martinus-salissa, jossa oli Gen-X:t. Hemmetin makeat ne oli, mutta ei se saundi kyllä mitään erikoisesti parempi ollut kun noissa sun starkuissa: samaa luokkaa se oli. Ja ne tomien pallonivelet on ihan arsesta. Mutta jos mieli tekee, niin go for it! Niin mäkin teen. Kiitos rauhoittelusta, mutta en mä taida ikinä päästä yli siitä soundielämyksestä, jonka Gen-X:ien kanssa olen kokenut. Mun mielestä soundit olivat kyllä kertaluokkaa paremmat, kuin starkuissa. Eikä johdu virityksestä / kalvoista. Tilasta saattaa hieman johtua. Pitäisi päästä testailemaan lisää. Sillähän se G.A.S. tunnetusti kesytetään.. ;) |
ddrum54 06.01.2006 13:44:06 | |
---|
Kiitos rauhoittelusta, mutta en mä taida ikinä päästä yli siitä soundielämyksestä, jonka Gen-X:ien kanssa olen kokenut. Mun mielestä soundit olivat kyllä kertaluokkaa paremmat, kuin starkuissa. Eikä johdu virityksestä / kalvoista. Tilasta saattaa hieman johtua. Pitäisi päästä testailemaan lisää. Sillähän se G.A.S. tunnetusti kesytetään.. ;) Tila nimenomaan. Vertaile samassa tilassa. Siellä on totuus. 2`n 4 |
Dnjmaster 06.01.2006 14:08:47 | |
---|
Onnea hyvän merkin valinnasta =) kalamies#40 >-)))> |
Ruutikallo 06.01.2006 14:13:11 | |
---|
Dnjmaster, + omakuvasi set upista. Emmääossaa......... |
VRock 06.01.2006 17:00:56 | |
---|
No miehän kattelin tuolla torilla tuota settiä ja teki mieli ostaa jos ois rahaa ollu... Hemmetin komia wräppi... "And you can have my deodorant..!" |
Bacchus 06.01.2006 21:03:31 | |
---|
apk:t profiilissa nyt myyntikuva. päivitän uuden kun saan pöntöt. (ja basarin resokalvo ei ole tuo sama.) Hienot APK:t. Tuo taisi olla jonkun vuoden Special Edition, ellen väärin muista, ja saatan hyvin muistaa hyvinkin väärin. Rakastinko/sinua toveri/rakkauteni halkesi! |
miän vain 06.01.2006 23:47:59 | |
---|
Hieno väri. Just sama, mitä tuli aikoinaan kovasti kuolattua kuvastosta. |
kai 07.01.2006 11:16:28 | |
---|
-97 juhlakannut. nyt vaan tuli vähäksi aikaa stoppi treenaamiselle. tapahtui eilen kolari..auto tuli kuskin puolen kylkeen..ja minä tietysti kuskina.(auton kylki 30-40cm sisäänpäin) onneksi ei murtumia missään. yön vietin kuitenkin tarkkailussa. nyt on lonkka ihan v***un kipeä..sitten kun parantuu niin voin taas aloittaa paukuttelun..=) |
ultra 07.01.2006 11:43:30 | |
---|
-97 juhlakannut. nyt vaan tuli vähäksi aikaa stoppi treenaamiselle. tapahtui eilen kolari..auto tuli kuskin puolen kylkeen..ja minä tietysti kuskina.(auton kylki 30-40cm sisäänpäin) onneksi ei murtumia missään. yön vietin kuitenkin tarkkailussa. nyt on lonkka ihan v***un kipeä..sitten kun parantuu niin voin taas aloittaa paukuttelun..=) Pikaista paranemista. |
moderndrummer88 07.01.2006 12:22:30 | |
---|
-97 juhlakannut. nyt vaan tuli vähäksi aikaa stoppi treenaamiselle. tapahtui eilen kolari..auto tuli kuskin puolen kylkeen..ja minä tietysti kuskina.(auton kylki 30-40cm sisäänpäin) onneksi ei murtumia missään. yön vietin kuitenkin tarkkailussa. nyt on lonkka ihan v***un kipeä..sitten kun parantuu niin voin taas aloittaa paukuttelun..=) pikaiset paranemiset täältäkin.... ite kompuroin portaissa ja jotenkin onnistuin telomaan pikkurillin siinä sillei että turposi sen verraan että vieläkään en sitä saa koukistettua ja kipiä on kuin mikä... hiphei Zed is dead, baby... |