jussiohman 22.01.2006 00:47:12 | |
---|
Kellään tietoa miten tuo veetään? Kuuntelemalla en saa mitään selkoa siitä. Kaikki biisin kuulleet varmaan tietävät mistä likistä puhun, mutta tarkennettakoon vielä, että kyseessä on tämä riden kupuun ja virveliin vedettävä nopea paradiddlehässäkkä. Sen kuunteleminen tuntuu munissa hyvältä. Hetken kestää elämä, sekin synkkä ja ikävä |
hollmi-5 22.01.2006 00:53:14 | |
---|
Itse tuon jo sanoit: paradiddle siellä jyllää: ovoo vovv. Pientä variointiakin taitaa olla, mutta tuolla voi vetää. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
jussiohman 22.01.2006 00:55:49 | |
---|
Sanottakoon vielä, etten ole biisiä kuullut kohta kahteen vuoteen. Ainakaan silloin en saanut siitä selkoa. Eikös siinä vielä basarikin tehnyt jotain kivaa? Hetken kestää elämä, sekin synkkä ja ikävä |
Kärsänpuolikas 22.01.2006 02:08:06 (muokattu 22.01.2006 02:08:34) | |
---|
Sanottakoon vielä, etten ole biisiä kuullut kohta kahteen vuoteen. Ainakaan silloin en saanut siitä selkoa. Eikös siinä vielä basarikin tehnyt jotain kivaa? No luulis menevän jo kuuntelemaan. Eikös olis kehittävämpää itse kuunnella, ja siten oppia, kuin tulla suoraan kysymään täältä.. Tosin eri asia jos halusit luoda keskustelua kyseisestä likistä.. En kangasta viittaan mittaa. |
VeeKoo 22.01.2006 10:34:15 | |
---|
Sanottakoon vielä, etten ole biisiä kuullut kohta kahteen vuoteen. Ainakaan silloin en saanut siitä selkoa. Eikös siinä vielä basarikin tehnyt jotain kivaa? On muuten pirun kova biisi! Kuuntelemaan vaan niin voit vaikka oppiakkin sen! Ruman ei oo varaa nirsoilla. |
mooch 22.01.2006 11:51:40 | |
---|
Heh, viime kesänä tuota kun bändin kanssa tuota vedeltiin niin aina tuli jonkinlainen repeäminen koko bändillä kun tuo filli tuli... on muuten aika paha saada toimimaan! |
sun wont shine 22.01.2006 12:49:30 | |
---|
Jep paradidleehän siinä naputellaan. Joskus tuota bändin kanssa soiteltiin ja oli kyllä suosiiki kohta koko kipaleesta :) On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka... |
drum_man 22.01.2006 14:05:13 | |
---|
Ja tämä kyseisen kappaleen esittäjä on varmaan Dire Straits? |
sun wont shine 22.01.2006 14:49:01 | |
---|
Ja tämä kyseisen kappaleen esittäjä on varmaan Dire Straits? Juu. On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka... |
Ernesti 22.01.2006 17:23:05 | |
---|
Pick Withers on upea rumpali..Muutenkin soittelee peltejä varsin maukkaasti ku kuuntelee. Ja aivan kuninkaat rumpusoundit!:D Traditional grip!! |
Nolte 22.01.2006 19:41:22 | |
---|
Pick Withers on upea rumpali..Muutenkin soittelee peltejä varsin maukkaasti ku kuuntelee. Ja aivan kuninkaat rumpusoundit!:D Täälläkin tykätään. Sen soitossa on jotain sellaista letkeyttä, mitä ei seuraajiltaan löydy. Varmaan tarkempia mättäjiä on, mutta se svengi... Niin, ja hyvät sounditkin - indeed. Hyvät rummut, huono soittaja! |
Ernesti 22.01.2006 20:00:39 | |
---|
Ne sen jälkeiset on aivan kauheita..Tosin se miekkonen joka soittaa on the night- lätyllä on ihan jees. En kuolemaksenikaan nyt muista nimee.. Mut ei oo Pickille vertaista straits-rumpaleissa. Traditional grip!! |
Legatus 22.01.2006 20:01:37 | |
---|
Ne sen jälkeiset on aivan kauheita.. Vai että jälkeiset... Roddy on jumala!! |
Nolte 22.01.2006 20:15:02 | |
---|
Vai että jälkeiset... Mitä yrität sanoa? Hyvät rummut, huono soittaja! |
hollmi-5 22.01.2006 20:18:54 | |
---|
Vai että jälkeiset... Viitaa synnytykseen. Jälkeiset ovat niitä lapsen jälkeen tulevia jutskia: napanuora, istukka ja muut herkut... http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Legatus 22.01.2006 20:23:43 | |
---|
Viitaa synnytykseen. Jälkeiset ovat niitä lapsen jälkeen tulevia jutskia: napanuora, istukka ja muut herkut... Vai että muut herkut. Joo eiku ajattelin ku muotoilit lauseen että "Sen jälkeiset on ihan kauheita". Minusta siitä puuttuu joku sana. Roddy on jumala!! |
Ernesti 22.01.2006 20:27:35 | |
---|
Onpa hyvä että täällä tiedetään synnytyksistä lähtien kaikki..:D Traditional grip!! |
Jemo 23.01.2006 01:49:17 | |
---|
Minä olisin melkein hakannut sen, että ovoovoovovoovoov mutta jos tarkemmat korvat sanovat, että paradiddle, niin mikäpäs minä olen siihen... -Jemo Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli |
moottorisaha 23.01.2006 02:03:59 | |
---|
Ihan suoraanhan sen siitä kuulee että miten se vedetään. Vaikuttaa kummalliselta että ei muka kuuntelukyky riittäisi siihen. "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
jussiohman 23.01.2006 06:38:22 | |
---|
Ihan suoraanhan sen siitä kuulee että miten se vedetään. Vaikuttaa kummalliselta että ei muka kuuntelukyky riittäisi siihen. kyllä mäkin sen nyt kuulin kun jemo ton biisin mulle sendi, mutta topikkia tehdessäni ei ollut biisiä saatavilla. ja viimeksi kun biisiä kuulin, olin vielä täysi märkäkorva mitä tulee rumpuihin. huono topikki, anteeksi. pistäkää lukkoon ja ampukaa mut. Hetken kestää elämä, sekin synkkä ja ikävä |