Ussr 18.01.2006 14:49:50 | |
---|
Pitäisi tuo vanha loppuunhakattu lehmis vaihtaa uuteen, niin kertokaapas jotain edullisia vehkeitä rockin soittoon, kun budjetti ei tällä hetkellä mikään huima ole. Mites esim. Pearlin kellot, onko kokemusta? |
Akahito 18.01.2006 17:12:52 | |
---|
Omistan Pearl Elite ECB-10:n. Eli sen isoimman. :D Hyvä, muhkea soundi, toinen puoli pokattu ja dempattu sisäpuolelta ja toinen puoli suora ja demppaamaton. Maksoi 18e, uutena ostin. "Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?" |
drum_man 18.01.2006 19:02:44 | |
---|
Minkäslainen lehmänkello olis hyvä? Tommonen rythmblocki semmonen muovinen vai mikä lie vai sitten ihan semmonen metallinen? Ei tarviis hirveästi sitä hintaa olla... Olen katsellut paikallisessa musiikki-liikkeessä ja hintaa oli jollain semmosella metallisella, hyvä äänisellä kellolla 60 euroa!!1!! Mutta oli just semmonen napakka honky tonk women- ääni;) |
fox 18.01.2006 19:24:57 | |
---|
ja hintaa oli jollain semmosella metallisella, hyvä äänisellä kellolla 60 euroa!!1!! Mutta oli just semmonen napakka honky tonk women- ääni;) Harvoinpa hyvät kamat on ollu huokeita.. :( LP:n lehmikset on hyviä kyllä, ja onpa niis eri kokojakin. Itsellä on britti (Beverley) kromattu ja luja. Kaiken päälle vielä hyvä-ääninenkin. ;) HonkyTonk Women ilman lehmistä on huoooono... |
drum_man 18.01.2006 19:40:28 | |
---|
Harvoinpa hyvät kamat on ollu huokeita.. :( LP:n lehmikset on hyviä kyllä, ja onpa niis eri kokojakin. Itsellä on britti (Beverley) kromattu ja luja. Kaiken päälle vielä hyvä-ääninenkin. ;) HonkyTonk Women ilman lehmistä on huoooono... Tottapa puhut!!! |
Kärsänpuolikas 18.01.2006 20:36:24 | |
---|
Mä olen varmaan aika tyhmä, kun mun mielestä lehmänkelloissa ei ole edes juurikaan eroja. Paitsi volumessa ja korkeudessa ehkä.. Mutta enpäs ole kuulutkaan kuin omaani juurikaan..:D Se on joku Staggin. En kangasta viittaan mittaa. |
mr_b 18.01.2006 21:34:13 | |
---|
DLX-musiikissa oli muuten myynnissä läpinäkyviä sinisiä ja vihreitä lehmänkelloja, ei siis mitään jamblockeja vaan ihan lehmänkelloja, jotka oli valmistettu jostain muovista tai lasikuiduista. Nissä oli aika erikoinen pehmeä soundi, eivät varmaan miellyttäne kaikkia, minä kyllä pidin. Visuaalisestikin hauskoja. Higgle-dy Piggle-dy. Let's do it! |
ddrum54 19.01.2006 08:09:15 | |
---|
Mä olen varmaan aika tyhmä, kun mun mielestä lehmänkelloissa ei ole edes juurikaan eroja. Paitsi volumessa ja korkeudessa ehkä.. Mutta enpäs ole kuulutkaan kuin omaani juurikaan..:D Se on joku Staggin. Lehmänkello on lehmänkello. Ulkonäköeroja ei ole kovin runsaasti. Soundieroja on valtavasti. Eli kuuntelemaan niitä muitakin, hop hop ! 2`n 4 |
Jemo 20.01.2006 21:39:01 | |
---|
We're Not Gonna Take It ilman lehmistä on Huono. Itselläni on sellainen Pearlin hieman vajaa pari kymppiä maksanut kello. Hyvin toimii. Soundi olisi voinut olla ehkä parempikin, mutta kyllä tuo välttää. Toisiksi paras vaihtoehto Jyväskylän Musikantissa. Se parempi maksoi seitsemänkymmentä euroa. -Jemo Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli |
moderndrummer88 21.01.2006 11:43:26 | |
---|
Mä olen varmaan aika tyhmä, kun mun mielestä lehmänkelloissa ei ole edes juurikaan eroja. Paitsi volumessa ja korkeudessa ehkä.. Mutta enpäs ole kuulutkaan kuin omaani juurikaan..:D Se on joku Staggin. niinpä, mullakin on noita erillaisia peltejä mutta ei nekään kyllä tosiaan kuulosta erillaisilta, toiset vaan pitää kovempaa meteliä kuin toiset ja toiset soi taas korkeammalta kuin toiset ja sit jotkut vielä soi lyhyemmin kuin toiset, mutta ei niissä juuri niitä eroja ole... Mod. huom: Ei näin. |
Ussr 21.01.2006 12:24:16 | |
---|
Omistan Pearl Elite ECB-10:n. Eli sen isoimman. :D Hyvä, muhkea soundi, toinen puoli pokattu ja dempattu sisäpuolelta ja toinen puoli suora ja demppaamaton. Maksoi 18e, uutena ostin. Jepjep, taitaa olla että nyt taidan päätyä tuohon Pearliin. Hinta sen verran houkuttelee.. Mites muuten nuo LP:n Ridge Rider -kellot, onko ne ihan hintansa arvoisia? |
Simbe 21.01.2006 12:40:57 | |
---|
LP:n Mambo bell löytyy. Se on iso ja tummasointinen. Täydellinen semmosiin kappaleisiin kuin GNR:n Bad Obsession jne. Steve Gaddkin käyttää tätä teipattuna. Oiskohan ollut siinä 25 euron tietämillä joskus. Semmonen pronssinen (tai sen värinen) käsintehdyn näköinen kello olisi tavoitteissa. Yhdellä tutulla vanheman kaartin rumpalilla oli sellainen ja kyllä se oli makea. Poikkileikkaus oli semmonen melko pyöreä ellipsi. Sivuilta vähän pystympi. 70-luvulta oli se, vieläköhän samankaltaisia saisi jostain liikkeestä? Yksi suosikki on myös Stanton Mooren käyttämä lehmänkello. Leveä ja litteä. Mikäköhän on sen merkki? Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Myytävänä Yamaha "Recording Custom" 9000 GA rumpusetti, Mackie SR32/4 VLZ mikseri sekä LP practice conga! |
ultra 21.01.2006 13:26:03 | |
---|
|