Stereophile 10.08.2005 10:21:42 | |
---|
En haulla löytänyt mitään, niin pistetääs uus aihe.. Elikkä, yksi tuttu alkoi kaupitella virveliä ja ei oikein itekkään tiennyt, paljonko siitä pitäisi pyytää.. Ajattelin kuitenkin teiltä kysellä mielipiteitä, paljonko tämmöisestä kannattaisi maksaa: Premier Signia vaahteravirveli, 14"x6,5", musta. Ihan näyttää hyväkuntoiselta, ja on valuvanteilla. Kaveri väitti jotakin siihen suuntaan että olisi harvinainen väri tuo musta ja harvinaisempi syvyyskin, mitäs te sanotte? En ole puolesta enkä vastaan. Pikemminkin päinvastoin. |
hollmi-5 10.08.2005 10:48:30 (muokattu 10.08.2005 10:49:18) | |
---|
Syvyys on toiseksi yleisin. Signiota on aika vähän mustana näkynyt. Arvopeli on tässä kyseessä. Alle neljäsataa kuitenkin maksimissaan saisi maksaa. Toki riippuu myyjä ja ostajan sopimuksesta. Varsinkin ostajan innokkuus/myyjän halu päästä rummusta eroon vaikuttavat suurestikin lopulliseen hintaan. Mika Hollström |
Epämuusikko 10.08.2005 13:39:39 | |
---|
Ne on hyviä. Jos löytyy tuollainen Sapphire blue-värillä, niin mulle pikaviestiä. Virallisesti ur-po ÄrLä #009 |
Funky_Sthlm 21.01.2006 16:56:44 | |
---|
signiat ovat kyllä huiput rummut... ostin itse käytettynä tässä pari kuukautta sitten semmoset (ilman virveliä) ja hyvin ovat toimineet.. signiat ovat myös erittäin helpot virittää. Virvelin sain ostettua käytettynä tällä viikolla ja oli kyllä sekin kannattava ostos.... |
Ze Kink 21.01.2006 17:03:14 | |
---|
Koulun Signioiden virppa ainakin kuulostaa mahtavalta, ei nuo huonoja ainakaan ole. WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |
markkuliini 21.01.2006 18:13:36 | |
---|
Itse myin oman 5x14 sapphire blue värillä muistaakseni hintaan 400 €. Kunto oli tosi hyvä jne., eli sen alle varmaan saisit. Tuon värin vaikutuksesta rummun haluttavuuteen tässä tapauksessa päätät sinä. Ei se sillä lailla keräilyharvinaisuus taida olla. Eli en itse maksaisi värin perusteella noin uudesta rummusta ekstraa... Sori Epämuusikko, en mitenkään halunnut provota... :) www.vasamayhtye.com |
moderndrummer88 21.01.2006 19:02:57 (muokattu 21.01.2006 19:03:59) | |
---|
just tulin rumputunneilta ja rumpuopella on signia 14x5,5(?) - puuvanteilla vieläpä, on herkkua kyllä sillä soitella, ei liian pehmeä eikä kova, todellinen unelmavirppa E: pientä hätiköintiä Mod. huom: Ei näin. |
lethus1 21.01.2006 21:40:46 | |
---|
Ne on hyviä. Jos löytyy tuollainen Sapphire blue-värillä, niin mulle pikaviestiä. Mulla on. Tai sininen anyway, mistään sapphireistä tiijä. |
Epämuusikko 22.01.2006 13:58:13 | |
---|
just tulin rumputunneilta ja rumpuopella on signia 14x5,5(?) - puuvanteilla vieläpä, on herkkua kyllä sillä soitella, ei liian pehmeä eikä kova, todellinen unelmavirppa
Melkein ostin tuon. Onko omistajalla ride-peltien keskinäiset intervallit jo kohdallaan? You have to persist, and out of the sheer frustration of what you've been doing or you haven't been doing you come out the other side. Of course, when you come out the other side, you find that there's an even bigger hill to climb than the last one |
moderndrummer88 22.01.2006 14:35:11 | |
---|
Melkein ostin tuon. Onko omistajalla ride-peltien keskinäiset intervallit jo kohdallaan? pikkuhiljaa... yritti se mulle kaupata sitä byzancen flat ridea kun se ei sopinut niihin sen pelteihin, tarkka mies rumpujensa kanssa. Mod. huom: Ei näin. |
Niskamies 22.01.2006 15:21:41 | |
---|
pikkuhiljaa... yritti se mulle kaupata sitä byzancen flat ridea kun se ei sopinut niihin sen pelteihin, tarkka mies rumpujensa kanssa. Onko se Byzance vielä myynnissä? Nimim. kiinnostunut. More is more. |
Epämuusikko 22.01.2006 15:23:20 (muokattu 22.01.2006 15:24:07) | |
---|
Onko se Byzance vielä myynnissä? Nimim. kiinnostunut. Eiköhän. Kelpo peli, jos tietää mitä haluaa. You have to persist, and out of the sheer frustration of what you've been doing or you haven't been doing you come out the other side. Of course, when you come out the other side, you find that there's an even bigger hill to climb than the last one |
moderndrummer88 22.01.2006 15:24:07 | |
---|
Eiköhän. Kelpo peli, jos tietää a) miltä flat ride kuullostaa ja b) mitä haluaa eikös se ole sen jo myyny? tai emmää tiärä Mod. huom: Ei näin. |
grooveman 22.01.2006 19:03:18 | |
---|
Itse myin oman 5x14 sapphire blue värillä muistaakseni hintaan 400 €. Mää olin se ostaja :) Jos löytyy tuollainen Sapphire blue-värillä, niin mulle pikaviestiä.
Kerkesin viime kevään jo omani myymään... Hieman kyllä kaduttaa, hyvä snare kun oli. 400€ taisin siitä saada, en muista ihan tarkkaan. "rumpali jolla on huono taimi, on yksinkertaisesti vain huono rumpali."-S.Kuoppamäki |
Epämuusikko 22.01.2006 20:38:02 | |
---|
Mää olin se ostaja :) Kerkesin viime kevään jo omani myymään... Hieman kyllä kaduttaa, hyvä snare kun oli. 400€ taisin siitä saada, en muista ihan tarkkaan. Katoppa ensimmäinen kommenttisi. Perkele. You have to persist, and out of the sheer frustration of what you've been doing or you haven't been doing you come out the other side. Of course, when you come out the other side, you find that there's an even bigger hill to climb than the last one |
markkuliini 23.01.2006 01:18:46 | |
---|
Mää olin se ostaja :) Kerkesin viime kevään jo omani myymään... Hieman kyllä kaduttaa, hyvä snare kun oli. 400€ taisin siitä saada, en muista ihan tarkkaan. Jaa, sullekko se menikin... Enpä muistanutkaan.. www.vasamayhtye.com |