Aihe: Tuplapedaali
1 2 3
joonahuhtala
06.12.2005 20:47:31
minkälaisia tuplapedaaleja suosittelette. onko sonor tai mapex hyvä?
Moso
06.12.2005 20:48:14
Mapexin joku pl300. tai jotain sinne suuntaan. 200€
Alpha
06.12.2005 20:51:09
minkälaisia tuplapedaaleja suosittelette. onko sonor tai mapex hyvä?

Tama Iron Cobra, Pearl Eliminator, DW 9000...
Shitmanek
06.12.2005 20:52:43
Olisi hyvä tietää kuinka paljon rahaa on käytettävissä tuplien hankintaan.
Yarr! Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni...?
Legatus
06.12.2005 21:02:27
Olisi hyvä tietää kuinka paljon rahaa on käytettävissä tuplien hankintaan.

Niinpä.. Suosittelen axikseja kun ei hinnasta ollut mitään :)
Janne pentele!!!!!!!
joonahuhtala
06.12.2005 21:06:21
no rahaa noin 200e
Legatus
06.12.2005 21:06:56
no rahaa noin 200e

Taman hp200TW:t
Janne pentele!!!!!!!
Moso
06.12.2005 21:07:14
no rahaa noin 200e

Sit toi mun ehdotus. Topsoundista...
Alpha
06.12.2005 21:09:00
Shitmanek
06.12.2005 21:30:15 (muokattu 06.12.2005 21:31:24)

Itse en ainakaan noista Mapexeista erityisemmin pitänyt. Slavessa oli aika erilainen tuntuma kuin toisessa pedaalissa.

E: Kannattaa Taman ja DW:n lisäksi harkita tätä Pearlin pedaalia:
http://www.thomann.de/thoiw3_pearl_ … tw_doppelfussmaschine_prodinfo.html

Ainakin singlenä toimii mukavasti, hyvä peruspedaali.
Yarr! Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni...?
anzelmosm
06.12.2005 21:42:06

Itse en ainakaan noista Mapexeista erityisemmin pitänyt. Slavessa oli aika erilainen tuntuma kuin toisessa pedaalissa.

E: Kannattaa Taman ja DW:n lisäksi harkita tätä Pearlin pedaalia:
http://www.thomann.de/thoiw3_pearl_ … tw_doppelfussmaschine_prodinfo.html

Ainakin singlenä toimii mukavasti, hyvä peruspedaali.

Tuo on muuten hintaansa nähden todella hyvä pedaali. Jotai nauhotuksia joutunu joskus äkkiseltään vetämään tuommosella ja ei voi kyllä muuta kuin kehua hintaansa nähden vekutinta..
http://www.ratol.fi/~apalokan/elama/ lollotusta [14:04.28] (beatLESS) AnzElMoSMin peltien soitto melkein menee etätyöstä || Toisilla on iso virtuaalikikkeli, AnzElMoSMilla jättimäinen rumpumuna
Jeltz
06.12.2005 22:01:00

Jos on siis kyseessä Mapex P380, niin en suosittele. Rimpulan tuntuiset pohjalevyjen puutteesta johtuen. Ainakin Tama HP200TW, Sonor DP492S ja Pearl P-100TW ovat huomattavasti parempia vaihtoehtoja samassa hintaluokassa.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
HCW
07.12.2005 07:12:47
Näistä pedaaleista pitäisi tehä FAQ koska näitä kyssäreitä tulee kun sieniä sateella. Voisin ehkä ottaa asiakseni tehdä moisen.
Rek-tum-ta-ka-tum!
Paas
07.12.2005 07:50:03
Näistä pedaaleista pitäisi tehä FAQ koska näitä kyssäreitä tulee kun sieniä sateella. Voisin ehkä ottaa asiakseni tehdä moisen.

Joo, mutta olis hyvä saada nuo kaikki FAQ:it jotenkin lokeroitua yhteen paikkaan. Noita FAQ:eja kun on jo kertynyt sen verran että kohta ne kattaa koko ensimmäisen sivun. Ei hjyva.
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
Legatus
07.12.2005 08:15:14

Miekii meinasin tehä joskus mutta sitten se vain jäi tekemättä. Se ois hyvä saaha ja sit ne faqit sillee että yhen linkin alle kaikki ettei peittäs koko sivua
Janne pentele!!!!!!!
Ze Kink
08.12.2005 21:56:52
Miekii meinasin tehä joskus mutta sitten se vain jäi tekemättä. Se ois hyvä saaha ja sit ne faqit sillee että yhen linkin alle kaikki ettei peittäs koko sivua

Mutta sitten porukka katsoisi että "jaaha, eio tuplajuttuja, laitanpa threadin", kun ei sitä siinä lue. Eli itse olen sitä mieltä että nuo Faqit kannattaa jättää noin, toisaalta esim. noita peltijuttuja vois kerätä samaan ketjuun.
I JUST WANNA RIDE MY MOOOTORSÄÄÄHHH.... CLE
V-tone
21.01.2006 21:02:14
Osaisko kukaan sanoo et mikä siin on ku alkaa polkee tuplia niin jalat jäykistyy eikä sitten jaksa kauaa polkea ja se kuulostaa huonolta? Ja sitte kun yritän polkea tuplia niin koitan polkee niin nopeasti kun pystyn vaikka alottaisin hitaasti nii pari sekunttii meneee hitaasti mut sitte taas lähtee niin lujaa kun pystyn. Olisko kellään neuvoja miten noi jutut sais korjattua?
Legatus
21.01.2006 21:03:18
Osaisko kukaan sanoo et mikä siin on ku alkaa polkee tuplia niin jalat jäykistyy eikä sitten jaksa kauaa polkea ja se kuulostaa huonolta? Ja sitte kun yritän polkea tuplia niin koitan polkee niin nopeasti kun pystyn vaikka alottaisin hitaasti nii pari sekunttii meneee hitaasti mut sitte taas lähtee niin lujaa kun pystyn. Olisko kellään neuvoja miten noi jutut sais korjattua?

Treenillä
Roddy on jumala!!
zak69
21.01.2006 21:06:57
Kiristä jouset tappiin, juo vähemmän kahvia ja laita 5 kilon nilkkapainot :)
Time&groove lives here....
Youni
21.01.2006 21:16:18 (muokattu 21.01.2006 21:16:52)

Kuulostaa siltä, että jännität jalkojasi oikein kunnolla, niin ei saa tehdä. Soitto on juuri tuollaista hallitsematonta, jos jännittää jalkoja. Rentous on lähes kaikissa toistuvissa liikkeissä se juttu. Esim. kitaristikaan ei pitäisi soittaa niin, että käden lihakset ovat kaikki jännitettynä. Jännitys vain edistää erilaisia rasitusvammoja.

Kannattaa lukea "Nopeutta käsiin ja jalkoihin"-FAQ, siellä todetaan heti alussa, että Kontrolloidun ja hyvältä kuulostavan nopean soiton ytimenä on liikkeiden rentous, joten lihasten jännittäminen ja käsien tärisyttäminen kannattaa heti ensimmäisenä unohtaa.

Lisää tästä siis siellä FAQ:ssa. Onnea matkaan!
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)