![]() 22.01.2006 11:21:29 | |
---|---|
Monta kertaa treenaat viikossa?Monta kertaa yksin?Kuinka kauan?Roolisi mahdollisessa pändissä?Juotko paljon alkoholia?Rumpalien juomatottumukset ovat mielestäni yleensä poikkeuksellisia muihin bändinjäseniin nähden..Yleensä rumpalit ovat nykyisin nuorimpia ja lipittävät esim.sideriä (rockstarba) tai muita litkuja..Kommentoikaa! En varmasti esitä faktoja. On jännä huomata kuinka rumpuihin kiintyy juuri tietyntyyppiset aikalailla samanlaiset ihmiset.Ja useimmat sanovat että ei ole juuri miettinyt muita vaihtoehtoja.Samaa pätee minun kohdallani.Samaa pätee sitten kitarassa ja bassossa jne.Uskon että en tuo tässä nyt mitään uutta esille.. Tunnusomaisia piirteitä rumpalille:(tämä teen sitten varauksella) -Kuuntelee/kaivaa biiseistä yleensä rytmiä/tahtia jne..Ja yrittää miettiä itseään soittamaan sitä.. -Naputtelee paljon itsekseen pöytiin jne.Mietiskelee rytmejä ja uusia juttuja. -Väliin yksi kysymys:Vieroksuuko muut rumpalit rap,tecno musiikkia? -Naputtelee lisää pöytiin niin että vierustoverit hermostuvat.. -Jos löytää jostain rumpusetin on heti hyökättävä sitä tutkimaan ja kokeilemaan. -Jollain tapaa kiinnostunut yleiskunnosta tai muusta itseensä liittyen. Joo en yritä tarjota tässä mitään uutta/mullistavaa ja tuskin mikää pitää paikkaansa mutta juju onkin siinä mitä muut ajattelevat. Onko muuten mitään konsertteja missä olisi duettorummut soittamassa? Elämästä ei selvitä hengissä! | |
![]() 22.01.2006 11:40:07 | |
Joo,jos paikalle tulee toinen bändi,eikä tunne heeboja ennestään,eikä näe niiden soittimia,niin jostain kumman syystä tietää aina,kuka on rumpali. Yleisö näyttää aika vanhalta.-Ei se mitään,soitetaan lujempaa,että kuulevat. | |
![]() 22.01.2006 11:50:05 (muokattu 22.01.2006 11:56:26) | |
Monta kertaa treenaat viikossa?Monta kertaa yksin?Kuinka kauan?Roolisi mahdollisessa pändissä?Juotko paljon alkoholia?Rumpalien juomatottumukset ovat mielestäni yleensä poikkeuksellisia muihin bändinjäseniin nähden..Yleensä rumpalit ovat nykyisin nuorimpia ja lipittävät esim.sideriä (rockstarba) tai muita litkuja..Kommentoikaa! En varmasti esitä faktoja. Toisen bändin kanssa on treenit vähintään kerran viikossa ja toisella ehkä kerran kuussa. Tällä hetkellä yksin treenaus on jäänyt valitettavasti aika vähälle, koska treenikämppä on toisella puolella kaupunkia ja sinne pitäisi joka kerta erikseen varata aika. Ehkä vielä jossain vaiheessa otan itseäni niskasta kiinni ja rupean treenaamaan kunnolla. Olen molemmissa bändeissäni ensisijaisesti sellainen tyyppi, joka tukee muita soittajia eikä sooloile turhia. Toinen bändi soittaa hieman progehenkistä musiikkia, joten siinä rummutkin ovat välillä aika selvästi esillä, mutta yleisesti ottaen keskityn kuitenkin vain komppaamiseen. En juo alkoholia juuri lainkaan. Tunnusomaisia piirteitä rumpalille:(tämä teen sitten varauksella) -Kuuntelee/kaivaa biiseistä yleensä rytmiä/tahtia jne..Ja yrittää miettiä itseään soittamaan sitä.. Sama täällä. -Naputtelee paljon itsekseen pöytiin jne.Mietiskelee rytmejä ja uusia juttuja. Jonkin verran. -Väliin yksi kysymys:Vieroksuuko muut rumpalit rap,tecno musiikkia? Muista en tiedä, mutta minä kyllä olen sen verran ahdasmielinen, että nuo mainitut musiikkityylit eivät oikein nappaa. -Naputtelee lisää pöytiin niin että vierustoverit hermostuvat.. -Jos löytää jostain rumpusetin on heti hyökättävä sitä tutkimaan ja kokeilemaan. -Jollain tapaa kiinnostunut yleiskunnosta tai muusta itseensä liittyen. Nämä eivät minulla ole niinkään vallitsevia ominaisuuksia. Onko muuten mitään konsertteja missä olisi duettorummut soittamassa? Progepuolelta ainakin löytyy. Esimerkiksi Genesis ja King Crimson ovat julkaisseet livelevyjä, joissa on rumpuduettoja. Phil Collinsin soolokeikoillakin niitä on ilmeisesti nähty. Suomessa noita ei taida hirveästi esiintyä, vaikka pari vuotta sitten olikin se DAF:n drum battle -kiertue. EDIT: Tuolta löytyy yksi duetto: http://www.drummerworld.com/drummers/Phil_Collins.html Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. | |
![]() 22.01.2006 11:55:39 | |
Reenit bändin kanssa väh. 2xviikossa. Yksin kerran päivässä 1-3h. Alkoholi maittaa; olut & viski. Ennen keikkaa ehkä pari kaljaa, keikan jälkeen: liikaa. Rooli porukassa: Hiljainen puheen kannalta, äänekäs soiton kannalta. Ärsyttävä kannuttaja, soittaa kun muiden pitäisi puhua. Viisas ei joudu ongelmiin, joista älykäs selviää. | |
![]() 22.01.2006 12:01:09 (muokattu 22.01.2006 12:05:44) | |
Monta kertaa treenaat viikossa?Monta kertaa yksin?Kuinka kauan?Roolisi mahdollisessa pändissä?Juotko paljon alkoholia? Vastataanpas noihin kysymyksiin sitten: - n. kerran viikossa (hävettää) - en yhtään (hävettää) - 3-5 tuntia, biisien soittamista - rumpali, hieman sovittaja ja hyvin vähän sanoittaja, kriitikko ja biisien "yksinkertaistaja" :) - soittaessa en käytä, muuten kuluu olutta, juomana - ei humaltumistarkoituksessa edit. lisätty pari roolia bändissä Hyvät rummut, huono soittaja! | |
![]() 22.01.2006 12:08:54 (muokattu 22.01.2006 13:23:49) | |
Monta kertaa treenaat viikossa?Monta kertaa yksin?Kuinka kauan?Roolisi mahdollisessa pändissä?Juotko paljon alkoholia?Rumpalien juomatottumukset ovat mielestäni yleensä poikkeuksellisia muihin bändinjäseniin nähden..Yleensä rumpalit ovat nykyisin nuorimpia ja lipittävät esim.sideriä (rockstarba) tai muita litkuja..Kommentoikaa! En varmasti esitä faktoja. Muutaman kerran on vähintään reenit bändin kanssa, ja itekseni soitan niin usein kuin mahdollista. Niin, ja minähän en alkomahoolia juo. Tunnusomaisia piirteitä rumpalille:(tämä teen sitten varauksella) -Kuuntelee/kaivaa biiseistä yleensä rytmiä/tahtia jne..Ja yrittää miettiä itseään soittamaan sitä.. Tätä teen. -Naputtelee paljon itsekseen pöytiin jne.Mietiskelee rytmejä ja uusia juttuja. Kyllä, tuotakin harrastan. Koulussakin saa opettajat jatkuvasti huomauttaa mulle tuosta naputtelusta. -Väliin yksi kysymys:Vieroksuuko muut rumpalit rap,tecno musiikkia? Noo, ainakin minä vieroksun. Ei tuommonen vain yksinkertaisesti nappaa. -Naputtelee lisää pöytiin niin että vierustoverit hermostuvat.. Jep, näin käy. -Jos löytää jostain rumpusetin on heti hyökättävä sitä tutkimaan ja kokeilemaan. Joo, aina. -Jollain tapaa kiinnostunut yleiskunnosta tai muusta itseensä liittyen. Kyllä olen kiinostunut fyysisestä kunnostani ja rumpujen soittotaitojeni kehittymisestä jne. Ja mikä on vielä ainakin itessäni sellainen piirre, mitä monet sanovat rumpalimaiseksi, on se että olen aikas vaitonaista sorttia. En puhu paljoa, en osaa rupatella tyhjän päiväisiä. Jos vaikka bändin muut jäsenet keskustelevat keskenään, minä vain tarkkailen kiskani takaa, ja ehkä johonkin väliin totean jotain. Mutta siihen se jääkin. Mutta tietenkin puhun jos vaikka biisiä mietitään ja sovitellaan. Tuon tietenkin omat ideani esiin. Eli jos ei oo asiaa, niin en puhu. Two coke or not two coke? | |
![]() 22.01.2006 12:09:23 | |
Monta kertaa treenaat viikossa?Monta kertaa yksin?Kuinka kauan?Roolisi mahdollisessa pändissä?Juotko paljon alkoholia? Reenaan päivittäin kotona rudimentteja virveliin, ja koko settiä soitan parisen kertaa viikossa, eli aina kun on mahdollista. Bändin kanssa treenaamme aina 3-6 tuntia ja yksin pari tuntia rudimenttejä päivässä. Bändissä soitan rumpuja ja se riittää. Alkoholia nautin joskus, mutta en bändi hommiin liittyen. On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka... | |
![]() 22.01.2006 12:40:23 (muokattu 22.01.2006 12:41:11) | |
Monta kertaa treenaat viikossa?Monta kertaa yksin?Kuinka kauan?Roolisi mahdollisessa pändissä?Juotko paljon alkoholia? Bändin kanssa treenataan yleensä 2 tai 3 kertaa viikossa. Yksin en setin kanssa pääse kovinkaan usein treenaamaan, koska perheessämme on vain yksi auto, ja treenikämpälle on tästä matkaa n. 15km. Hiirimattoa sitten naputtelen kotona aina välillä, vähän turhan satunnaisesti. Bändin treenit kestävät yleensä n. 3-4h, jos pelkkä soittoaika lasketaan ja hiirimattotreenit n. 1h. Roolini bändissä on ainakin rumpali, toinen biisien tekijä (jos ei sanoitusta lasketa) ja enemmän tai vähemmän tyhmien kommenttien/ideoiden laukoja. En juo alkoholia juuri ollenkaan. -Kuuntelee/kaivaa biiseistä yleensä rytmiä/tahtia jne..Ja yrittää miettiä itseään soittamaan sitä.. Jep, tätä teen usein. Välillä ihan huomaamattani, välillä tietoisesti. -Naputtelee paljon itsekseen pöytiin jne.Mietiskelee rytmejä ja uusia juttuja. Juu. -Väliin yksi kysymys:Vieroksuuko muut rumpalit rap,tecno musiikkia? En tykkää kuunnella kyseisiä musiikkilajeja, mutta en pidä niitä periaatteessa sen huonompina, kuin muitakaan genrejä. Joku musiikki vain kolahtaa ja joku ei. -Naputtelee lisää pöytiin niin että vierustoverit hermostuvat.. Valitettavasti. -Jos löytää jostain rumpusetin on heti hyökättävä sitä tutkimaan ja kokeilemaan. Välillä joo. -Jollain tapaa kiinnostunut yleiskunnosta tai muusta itseensä liittyen. No tuota... Haluaisin olla vähän läskimpi. Se ominaisuus on minussa myös, että en puhu juuri ollenkaan jos ei ole asiaa. Paitsi parhaiden kavereiden (jotka muuten sattuvat olemaan myös bändikavereita) seurassa tulee sitten enemmänkin juttua. BANANABANANABANANABANANABANANABANANA | |
![]() 22.01.2006 12:41:54 | |
puhuitte noist dualeist, nii slipknotilt niitä löytyy periaatteessa 3. kyl ne joskus jonkinlaist settii kait soittaa vaik jordison siel se rumpali on,, can't beat me! | |
![]() 22.01.2006 14:12:42 | |
Monta kertaa treenaat viikossa? pyrin reenamaan jotain joka päivä.. Vaikka ihan pientäkin.. Lisäksi homma tuntuu menevän jaksottain. joinain vuosina oon reenannut käytännössä joka päivä useita tunteta päivässä ja toisina taas hieman vähemmän... Syksystä lähtien on treenaus ollut hieman vaikeempaa joten setin kanssa on tullut temmellettyä 2-3 krt vko ja pädin kanssa sitten muina päivinä.. Monta kertaa yksin? 2-3 Kuinka kauan? 30min - 3h Roolisi mahdollisessa pändissä? On useia bändejä ja toisissa on enemmän roolia näkyvillä ja joissain ollaan ihan vaan taustalla. Juotko paljon alkoholia? Normaalisti.. On jännä huomata kuinka rumpuihin kiintyy juuri tietyntyyppiset aikalailla samanlaiset ihmiset.Ja useimmat sanovat että ei ole juuri miettinyt muita vaihtoehtoja.Samaa pätee minun kohdallani.Samaa pätee sitten kitarassa ja bassossa jne.Uskon että en tuo tässä nyt mitään uutta esille.. Juu.. Ei oo mulla ainakaan vaihtoehtoja oo koskaan ollut.. Percussioita oon reenaillut ohella, ja kitaraa tai pianoja haluaisin opetella, mutta aika ei oo koskaan riittänyt. Tunnusomaisia piirteitä rumpalille:(tämä teen sitten varauksella) -Kuuntelee/kaivaa biiseistä yleensä rytmiä/tahtia jne..Ja yrittää miettiä itseään soittamaan sitä.. -Naputtelee paljon itsekseen pöytiin jne.Mietiskelee rytmejä ja uusia juttuja. -Väliin yksi kysymys:Vieroksuuko muut rumpalit rap,tecno musiikkia? -Naputtelee lisää pöytiin niin että vierustoverit hermostuvat.. -Jos löytää jostain rumpusetin on heti hyökättävä sitä tutkimaan ja kokeilemaan. -Jollain tapaa kiinnostunut yleiskunnosta tai muusta itseensä liittyen. Räpäytys ja tecno putoo kyllä mulle tietyssä mielentilassa ihan kivuttomasti:) Eurohumpasta hardcoreen Ennemmän, Nopiempaa, Lujempata!! | |
![]() 22.01.2006 14:20:28 | |
Monta kertaa treenaat viikossa? Bändin kanssa 3-5 kertaa viikossa. Monta kertaa yksin? n. 6 kertaa viikossa, kunhan aikaa riittää Kuinka kauan? Bändin kanssa n. 2-3h, yksin 2-6h Roolisi mahdollisessa pändissä? Sävellys, sovitus, organisointi kaikissa käytännön asioissa (treenis) Juotko paljon alkoholia? Melko harvoin. Taitaa olla aika normaalia määrää kuitenkin. Kaljaa tai viinaa mieluiten. Rumpalien juomatottumukset ovat mielestäni yleensä poikkeuksellisia muihin bändinjäseniin nähden..Yleensä rumpalit ovat nykyisin nuorimpia ja lipittävät esim.sideriä (rockstarba) tai muita litkuja..Kommentoikaa! En varmasti esitä faktoja. Kuten ylhäällä, viinaa ja kaljaa. Nuorin olen kylläkin kaikissa bändeissäni. On jännä huomata kuinka rumpuihin kiintyy juuri tietyntyyppiset aikalailla samanlaiset ihmiset.Ja useimmat sanovat että ei ole juuri miettinyt muita vaihtoehtoja.Samaa pätee minun kohdallani.Samaa pätee sitten kitarassa ja bassossa jne.Uskon että en tuo tässä nyt mitään uutta esille.. Joo kyllä se näin on. En osaa eritellä, mutta kyllä rumpalin tunnistaa. Tunnusomaisia piirteitä rumpalille:(tämä teen sitten varauksella) -Kuuntelee/kaivaa biiseistä yleensä rytmiä/tahtia jne..Ja yrittää miettiä itseään soittamaan sitä.. Näin tapahtuu aina. Muut jutut tahtoo monesti jäädä ensikuuntelulla toisarvoisiksi, mikä on kyllä huono juttu -Naputtelee paljon itsekseen pöytiin jne.Mietiskelee rytmejä ja uusia juttuja. Kyllä, varsinkin kaikkea progehtavaa tulee mietittyä -Väliin yksi kysymys:Vieroksuuko muut rumpalit rap,tecno musiikkia? En vieroksu, monet konebiisit on aika hyviäkin itseasiassa -Naputtelee lisää pöytiin niin että vierustoverit hermostuvat.. Yritän välttää, mutta näinhän siinä käy -Jos löytää jostain rumpusetin on heti hyökättävä sitä tutkimaan ja kokeilemaan. Pysyn nahoissani. En ole mikään kamatietäjä tai -friikki -Jollain tapaa kiinnostunut yleiskunnosta tai muusta itseensä liittyen. Ihan totta. Vältän kaikkea terveydelle selvästi vaarallista. (tupakka, liika rasva jne.) Munletti on mulletti | |
![]() 22.01.2006 14:29:05 (muokattu 22.01.2006 14:30:03) | |
-Bändin kanssa tulee treenattua n. 3 kertaa viikossa -Yksinäni päivittäin, reenis kun on tuossa ihan vieressä -Kalja maistuu, välillä on käynyt niinkin että olen vahingossa vetänyt päiväkännit että treenit on jäänyt väliin. -Kannatan epäterveellisiä elämäntapoja; tupakkaa, kaljaa ja rasvaisia ruokia eikä mitään helvetin vihanneksia. Mihi est propositum in taberna mori | |
![]() 22.01.2006 14:29:29 | |
Juon saatanasti kaljaa, en treenaa nykyään ikinä ja soitan kaikkiin biiseihin samaa komppia. Hetken kestää elämä, sekin synkkä ja ikävä | |
![]() 22.01.2006 15:10:17 | |
Tunnusomaisia piirteitä rumpalille:(tämä teen sitten varauksella) -Kuuntelee/kaivaa biiseistä yleensä rytmiä/tahtia jne..Ja yrittää miettiä itseään soittamaan sitä.. Kyllä, vaikka se saattaakin olla pahasta, onneksi sitä pystyy keskittymään pelkästään biisiin, kun on löytänyt nää seikat, jalka tosin ei lakkaa jyskyttämästä -Naputtelee paljon itsekseen pöytiin jne.Mietiskelee rytmejä ja uusia juttuja. KYLLÄ, nytkin.. -Väliin yksi kysymys:Vieroksuuko muut rumpalit rap,tecno musiikkia? Tekno, vain tietyssä mielentilassa (muuta ei alaikäinen voi sanoa) räppi voi mennä, jos on hyvä biisi, ei über-gangstarap. -Naputtelee lisää pöytiin niin että vierustoverit hermostuvat.. Vieläkin -Jos löytää jostain rumpusetin on heti hyökättävä sitä tutkimaan ja kokeilemaan. On, aika lailla yritän tietää kaiken rummuista, ja olen tosi friikki sinäällään, musta on aina kiva tietää millasilla kamoilla kaikki soittaa, ja telkkarista on aina bongatttava, että mitkäs rummut noi on.. :P -Jollain tapaa kiinnostunut yleiskunnosta tai muusta itseensä liittyen. Tottakai, sehän on vaan hyvästä muutenkin, että on kunnossa, ei pelkästään rumpujen soitossa. roisto PERKELEE!!! | |
![]() 22.01.2006 15:47:56 | |
Joo rumpalit niinkuin itsekin eivät yleensä ole mitään hölösuita :) varmasti poikkeuksiakin on.Yleensä rumpaleilla on vähän parempi kunto ja isommat hartat (ei välttämättömyys) kuin muilla bändinjäsenillä siis vähän skrodempia...Niin mistähän johtuisi.Kyllä se rummuttaminen on rankempaa hommaa kun kitaran räplääminen.Rumpalit eivät myöskään ole mielestäni mitään hujoppeja.Tai pitkiä...Itse kuuntelin koko nuoruuteni rap musaa.Myöhemmin technoa.Tajusin että juuri ne rytmit siinä viehätti myös.Konemusa on hyvin yleinen rumpalien keskuudessa ainakin kaikki tuntemani tykkää.Olen itse myös huomannut että on mahtavaa seurata bändissä miten kaikki jäsenet ovat juuri omanlaisiaan sehän siitä tekee niin mahtavaa...Yhteen pelataan. Tuo duettojuttu on ihan mielenkiintoinen! Elämästä ei selvitä hengissä! | |
![]() 22.01.2006 15:56:38 | |
reenaan semmoset 4-5 kertaa viikossa, kaikki yksin, bändireenejä ei ole juuri ollut, olen melkoinen hölösuu, kalja maistuu ja viina, siitukkaa sun muita makeita juomia ei tueta... lyhyt ja rakeenteeltani tuulessakin paikallaan pysyvä. räppi ja tekno ei minun levylautaselle mahdu. Mod. huom: Ei näin. | |
![]() 22.01.2006 16:01:19 | |
Monta kertaa treenaat viikossa? Vähintään kolme kertaa. Monta kertaa yksin? Riippuu. Suurimmaksi osaksi yksin, koska bändihommia on tällä hetkellä harvakseltaan armeijan ja välimatkojen takia. Kuinka kauan? Pari tuntia. Roolisi mahdollisessa pändissä? Uudet biisit, sovitukset, "ohjaaja", se joka pistää kapulat rattaisiin jos alkaa touhu mennä sen olennaisen ulkopuolelle. Juotko paljon alkoholia? Rumpalien juomatottumukset ovat mielestäni yleensä poikkeuksellisia muihin bändinjäseniin nähden..Yleensä rumpalit ovat nykyisin nuorimpia ja lipittävät esim.sideriä (rockstarba) tai muita litkuja Sopivasti. Olutta ja siitä eteenpäin. Siidereistä en ole ikinä tykännyt. -Kuuntelee/kaivaa biiseistä yleensä rytmiä/tahtia jne..Ja yrittää miettiä itseään soittamaan sitä.. Kyllä. Tämä on melko yleistä. -Naputtelee paljon itsekseen pöytiin jne.Mietiskelee rytmejä ja uusia juttuja. Jatkuvasti. -Väliin yksi kysymys:Vieroksuuko muut rumpalit rap,tecno musiikkia? Minä ainakin. -Naputtelee lisää pöytiin niin että vierustoverit hermostuvat.. Sopivasti ärsytyskynnyksen alapuolella. -Jos löytää jostain rumpusetin on heti hyökättävä sitä tutkimaan ja kokeilemaan. Tietenkin. -Jollain tapaa kiinnostunut yleiskunnosta tai muusta itseensä liittyen. No en voi kyllä sanoa tämän yleiskunnon perusteella. Tokihan sitten esimerkiksi niitä paikkoja, mitkä vaikuttaa olennaisesti soittoon ja tekniikkaan osaa jollain tavalla treenata, ettei sitten vahingossakaan kostaudu kahdenkymmenen vuoden soiton jälkeen. Mitä en osaa soittaa, niin sitä ei tarvitsekaan osata. | |
![]() 22.01.2006 16:07:40 | |
Monta kertaa treenaat viikossa? Joka päivä tulee reenailtua. Monta kertaa yksin? Kuutena päivänä viikossa Kuinka kauan? 2-5 tuntia päivässä yksin reenausta ja siihen päälle bändireenit 1-3 kertaa viikossa, rumputunti kerran viikossa ja puhallinorkesterireenit kerran viikossa. Roolisi mahdollisessa pändissä? Sanotaan nyt, että nykyään tulee oltua ehkä vähän liikaakin esillä tuossa Unicissa, mutta puhallinorkesterissa ollaan sitten ihan vaan taustalla. Juotko paljon alkoholia? Melko harvoin. -Kuuntelee/kaivaa biiseistä yleensä rytmiä/tahtia jne..Ja yrittää miettiä itseään soittamaan sitä.. Pyrin kyllä kuuntelemaan sitä kokonaisuutta musiikissa, mutta kyllä tämä silti totta on minunkin kohdalla. -Naputtelee paljon itsekseen pöytiin jne.Mietiskelee rytmejä ja uusia juttuja. Tuosta naputtelemisesta yritän päästä eroon, koska tiedän kuinka ärsyttävältä se muista tuntuu. Mutta uusia juttuja ja rytmejä tulee kyllä mietittyä lähes kokoajan. -Väliin yksi kysymys:Vieroksuuko muut rumpalit rap,tecno musiikkia? Teknoa en oikein ymmärrä, mutta jotain satunnaista räppiä tulee kyllä joskus kuunneltua (esim. Cypress Hill) -Jos löytää jostain rumpusetin on heti hyökättävä sitä tutkimaan ja kokeilemaan. Näi o. -Jollain tapaa kiinnostunut yleiskunnosta tai muusta itseensä liittyen. No jaa, en nyt tiedä. metallia Kemistä: UNIC | |
![]() 22.01.2006 16:33:50 (muokattu 22.01.2006 16:36:18) | |
Soitan pääsoittimena kitaraa, joten vastaukseni voivat poiketa tavallisten rumpalien vastauksista. Ehkä. Monta kertaa treenaat viikossa? Monta kertaa yksin? Kuinka kauan? Yleensä kerran päivässä, jotain 1h-2½h menee yleensä. Itse treeniä jotain 30min yleensä, loput soittelua. Ja yksin treenaan joo, bändi kun on vasta projektiasteella, eikä treenejä ole pidetty kuin vasta yhdet. Rumputunti on kerran viikossa. Roolisi mahdollisessa pändissä? Rumpaloin ihan täysii yhdessä bändissä. Yhdessä toisessa bändissä alan kohta rumpaloimaan ihan täysii. En osaa kikkailla, mutta ei tarvitsekaan. Muissa bändeissä soitan kitaraa. Juotko paljon alkoholia?Rumpalien juomatottumukset ovat mielestäni yleensä poikkeuksellisia muihin bändinjäseniin nähden..Yleensä rumpalit ovat nykyisin nuorimpia ja lipittävät esim.sideriä (rockstarba) tai muita litkuja..Kommentoikaa! En varmasti esitä faktoja. En osaa sanoa. En yleensä vedä perseitä, mutta juodessa tulee kyllä juotua yleensä "tarpeeksi". Sitä kompensoi se, etten juo kovin usein (n. pari kertaa kuussa maksimissaan). Mitään siideriä en juo, kaljaa yleensä, tai punkkua jos rahat riittää. Tunnusomaisia piirteitä rumpalille:(tämä teen sitten varauksella) -Kuuntelee/kaivaa biiseistä yleensä rytmiä/tahtia jne..Ja yrittää miettiä itseään soittamaan sitä.. En kuvittele itseäni soittamassa sitä, mutta kyllä tulee noiden biisien mukana naputeltua pöytiin, jalkoihin tms. -Naputtelee paljon itsekseen pöytiin jne.Mietiskelee rytmejä ja uusia juttuja. En pahemmin mieti uusia juttuja, mutta naputtelen paljon. Liikaa. -Väliin yksi kysymys:Vieroksuuko muut rumpalit rap,tecno musiikkia? En vieroksu räppiä, vaikken sitä kuuntelekaan. Konejumputus ei pahemmin uppoa, paria poikkeusta lukuunottamatta. -Naputtelee lisää pöytiin niin että vierustoverit hermostuvat.. Jep. -Jos löytää jostain rumpusetin on heti hyökättävä sitä tutkimaan ja kokeilemaan. Jep. -Jollain tapaa kiinnostunut yleiskunnosta tai muusta itseensä liittyen. En todellakaan :D WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani | |
![]() 22.01.2006 16:47:27 (muokattu 22.01.2006 16:47:58) | |
Monta kertaa treenaat viikossa? Melkein joka päivä / joka päivä ja bändien kanssa 0-6 kertaa viikossa. Kesto vaihtelee puolesta tunnista useampaan tuntiin. Tunnin koulumatkat yhteen suuntaan vähän rajoittavat soittointoa. Juotko paljon alkoholia? En juo alkoholia ja bändeissä joissa soitan olen poikkeuksetta nuorin jäsen. Ei vaan mun kuppini teetä. On jännä huomata kuinka rumpuihin kiintyy juuri tietyntyyppiset aikalailla samanlaiset ihmiset. Tämän olen kanssa huomannut, mutta mikä pakko on aina ruveta jauhamaan niistä soittokamoista? Sitä ei jaksa. Väliin yksi kysymys:Vieroksuuko muut rumpalit rap,tecno musiikkia? En vieroksu. Kaikkea ei jaksa, mutta kone- ja rap / hiphopmusiikissa on yhtä lailla hyvää kamaa kuin kaikessa muussakin musiikissa. Suurin osa kaikesta on täyttä kuraa. Kaikki ei tykkää eikä se mua haittaa. Jollain tapaa kiinnostunut yleiskunnosta tai muusta itseensä liittyen. Viimeisen vuoden aikana kasvavassa määrässä. Ennen en juurikaan. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)