timppa67 19.01.2006 19:31:16 | |
---|
Saako basarin kalvosta Falam slam lätkää millään irti, ei ainakaan pureskelluilla kynsillä lähde.. Ei tiedolla eikä taidolla vaan tuurilla |
dictatorsh*t 19.01.2006 19:33:25 | |
---|
Saako basarin kalvosta Falam slam lätkää millään irti, ei ainakaan pureskelluilla kynsillä lähde.. Eipä ainakaan helposti. Jälki jää kalvoon. Ei kannata. |
Kurb 19.01.2006 19:40:40 | |
---|
Eipä taida lähteä. Itseänikin on tuo joskus harmittanut, kun haluaisin Evanssin vastaavan tilalle. No, ehkä joskus pitää nuo kalvot lyödä uusiksi. Ei huono, mutta paskimmasta päästä. |
anzelmosm 19.01.2006 19:54:08 | |
---|
Eipä taida lähteä. Itseänikin on tuo joskus harmittanut, kun haluaisin Evanssin vastaavan tilalle. No, ehkä joskus pitää nuo kalvot lyödä uusiksi. Ei kyllä niitä evansin lätkiin kannata vaihtaa. Itellä oli falamit ja sitte aattelin kalvojen vaihdon yhteydessä että pistetääs evansit no ne evansithan kesti tasan 4 päivää kunnes oli läpi. Ihan onnettomat yritykset.. http://www.ratol.fi/~apalokan/elama/ lollotusta
[14:04.28] (beatLESS) AnzElMoSMin peltien soitto melkein menee etätyöstä
|| Toisilla on iso virtuaalikikkeli, AnzElMoSMilla jättimäinen rumpumuna |
polytoximaniac 19.01.2006 20:11:04 | |
---|
Ei kyllä niitä evansin lätkiin kannata vaihtaa. Itellä oli falamit ja sitte aattelin kalvojen vaihdon yhteydessä että pistetääs evansit no ne evansithan kesti tasan 4 päivää kunnes oli läpi. Ihan onnettomat yritykset.. Mulla on ainakin Evanssit kestäny ihan hyvin... Ja puunuijilla viel lätkytän.. Ei edes kulumisen merkkejä... :) Mosh your ass off!!! |
ToMi88 19.01.2006 20:24:47 | |
---|
kyllä mä ainakin sain falam slamin ihan ongelmitta pois kalvosta. siitä vaan repii, ei oo sen vaikeempaa |
Mr. Morrow 19.01.2006 20:54:06 | |
---|
kyllä mä ainakin sain falam slamin ihan ongelmitta pois kalvosta. siitä vaan repii, ei oo sen vaikeempaa Sama täällä. Vaihdoin sen pienen Falamin Evansin tuplalätkään ja ihan nyppäämällä lähti ainakin PS3:sta. Eikä oo väliä, vaikka oliskin jääny jälki, kun tuli toinen läpyskä päälle. Yhteinen kohtalomme on verinen, mutta veri on vieraan... |
Legatus 19.01.2006 20:55:03 | |
---|
OT: Onko se evansin lätkä parempi ku falamisalami? Roddy on jumala!! |
Mr. Morrow 19.01.2006 20:59:09 | |
---|
OT: Onko se evansin lätkä parempi ku falamisalami? Tästä tulee tappelu.. =) Ite oon kokeillu kumpiakin, enkä voi kumpaakaan ainakaan moittia. Se isompi falami ei ehkä ollu mun makuun tarpeeks "jämäkkä". Tuntuu jotenkin tatsi hukkuvan sillä. Evansin tuplalätkän oon havainnu hyväks, eikä ainakaan itelläni kulu yhtään normaalia enempää. Soitanpa sitten muovinuijilla tai huovilla. Ei tainnu tää viesti vastata kysymykseen...... Yhteinen kohtalomme on verinen, mutta veri on vieraan... |
Legatus 19.01.2006 21:01:49 | |
---|
Ei tainnu tää viesti vastata kysymykseen...... Noh antaa sitte olla jos tulee tappelu :) Roddy on jumala!! |
Ze Kink 19.01.2006 21:38:30 | |
---|
OT: Onko se evansin lätkä parempi ku falamisalami? Otetaanpas mukaan vielä Aquarian! Itse ostin tuollaset Falam Slamit, mutta en ole kiinni laittanut kun tulee varmaan tupla hommattua kohta. Saakos kahdesta Falamista jotenkin sopivat tuplille? Kun tuplillehan on se oma versio. WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |
polytoximaniac 20.01.2006 00:13:23 | |
---|
Otetaanpas mukaan vielä Aquarian! Itse ostin tuollaset Falam Slamit, mutta en ole kiinni laittanut kun tulee varmaan tupla hommattua kohta. Saakos kahdesta Falamista jotenkin sopivat tuplille? Kun tuplillehan on se oma versio. No miksei sais? :) Lätkäset ne vaan vierekkäin siihen kalvoon... Kannattaa toki mitata se etäisyys vaikka painamalla nuijat kalvoon ja lätkäisemällä Slamit sit niihin kohtiin.. (varmaan tiesitkin jo) Eikös kyse ollut Remon pyöreistä Falam Slameista?? Mosh your ass off!!! |
Ze Kink 20.01.2006 00:44:02 | |
---|
Eikös kyse ollut Remon pyöreistä Falam Slameista?? Juu. WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |
Bobana 20.01.2006 08:54:53 | |
---|
Vankka käsitys on ainakin siitä että ne Remon salamit on kevlarilla vahvistettuja joten kestää. Mulla on jo pari vuotta ollu eikä ole yhtään kuluneet. Kovaa soitetaan ja paljon. Ainoat Evanssit jotka olen nähny, näyttivät aivan joltain saakelin lätkämailan teipiltä. Ei vakuuttaneet. Sex, choppers and rock´n roll!!! |
enfermero 20.01.2006 10:03:11 | |
---|
Aquarianin tuplalätkä on loistava! mukavastä lätsähtää ja ei oo kulunutkaan. Jos jotain miinusta, niin siihen sen liimaamisen kannattaa käyttää aikaa.. muuten alkaa irtoilemaan |
Animosity 20.01.2006 10:20:20 | |
---|
Entäpäs nämä Danmarin lätkät? Kukaan kokkeillu? Köyhän ei kannata ostaa mitään halpaa... |
LumPus 20.01.2006 10:22:36 | |
---|
Ei kyllä niitä evansin lätkiin kannata vaihtaa. Itellä oli falamit ja sitte aattelin kalvojen vaihdon yhteydessä että pistetääs evansit no ne evansithan kesti tasan 4 päivää kunnes oli läpi. Ihan onnettomat yritykset.. eli mikäs malli niistä kolmesta? nylonkangas, läpinäkyvä muovi vai kevlar? niissäkin on snadisti eroja. eka ei suojaa mitään, toka antaa jo varsin hyvää suojaa ja kolmas kestää puoli-ikuisuutta. Ei tästä hyvä tule, tämä on jo. |
anzelmosm 20.01.2006 16:37:40 | |
---|
eli mikäs malli niistä kolmesta? nylonkangas, läpinäkyvä muovi vai kevlar? niissäkin on snadisti eroja. eka ei suojaa mitään, toka antaa jo varsin hyvää suojaa ja kolmas kestää puoli-ikuisuutta. No se varmaankin oli sitte mahtollisesti se nylonkangas. Just niin ku joku tuossa toteski että sellasta erkkarinnäköstä paskaa. http://www.ratol.fi/~apalokan/elama/ lollotusta
[14:04.28] (beatLESS) AnzElMoSMin peltien soitto melkein menee etätyöstä
|| Toisilla on iso virtuaalikikkeli, AnzElMoSMilla jättimäinen rumpumuna |
timppa67 20.01.2006 17:04:04 | |
---|
Alkuperäinen kysymys johtui nimenomaan tosta sinkkupedaalin vaihtamisesta tuplaan, joten molemmat nuijat ei mahtunu samalle lätkälle. Näppäränä miehenä liimasin toisen falamin viereen. epäilytti vaan kun ovat vähän päällekkäin, mutta hyvä tuli. Jos liimaa ton Remon lätkän uuteen kalvoon, niin se ei todellakaan enää lähde irti, kandee olla tarkkana että osuu keskelle nuijaa/kalvoa Ei tiedolla eikä taidolla vaan tuurilla |
Ar1 20.01.2006 17:51:25 | |
---|
Saako basarin kalvosta Falam slam lätkää millään irti, ei ainakaan pureskelluilla kynsillä lähde.. Kyllä mulla ainakin lähti helposti kynsillä poverstrokesta vaikka oli vuoden siinä paukuteltavana ollu. Ehkä mul on sitte hyvät kynnet. No pain, No gain, No way" |