Mulla on semmonen mahtava pikkuvirveli jostain lasten rumpusetistä. Sen alkuperäinen mattokoneisto on ihan paska, kalvojen välissä oleva naurettava räppänä, ja se meni vieläpä rikki, joten nyt pitää hankkia kokonaan uusi systeemi. Löytyykö 10-tuumaiselle jostain tarvittavia tavaroita? Tarten siis maton, koneiston ja rautakehikon, jossa on lovet mattoa varten. Semmoinenkin pieni ongelma on, että kalvon kiristysruuveja on vain neljä, joten kehikonkin pitäisi olla neljällä ruuvilla. Vai onkohan helpompi väsätä itse johonkin 10-tuumaiseen ne lovet? Paikallisesta musiikkikaupasta ei löytynyt tarvittavia tavaroita, joten arvelin, että voi olla helpompi tilata suoraan itse jostakin. Selling coal!!! Lowest prizes!! Press 4678 to buy!!!!! |
Minähän sellaisen tein, tosin kahdeksantuumaisen. Siitä oli täällä enemmänkin juttua, otsikko taisi olla "virveliprojekti valmis". Neljäreikäistä 10" alavannetta on turha etsiä, sellaista ei ole. Tai ainakaan ei löydy mistään. Maton voi kiinnittää naruilla, vanteeseen vain kaksi reikää per puoli ja se on siinä. Jos haluaa käyttää liuskoja, reikien välin voi avata sahalla ja viilalla. En viitsinyt, on siinä hommansa. Koneiston ostin DLX-musicista, pitäisi löytyä niiden sivuilta. Maksoi 20e. Ei tosin sovi kovinkaan matalaan rumpuun. Se ludarin koneisto käy kyllä, mutta on aika kallis tuollaiseen projektiin. Mattoja saa kymmentuumaiseen ihan vakiona, kasiin ei saanut, jouduin katkaisemaan valmiin maton ja juottamaan toisen pään kiinni uudelleen. Ei paha homma, jos on hyvä kolvi. Kalvojakin pitäisi olla isoissa liikkeissä hyllyssä, tai ainakin tilaamalla saa. Etenkin kun tuohon mun vehkeeseenkin löytyi. Onnea projektiin, laita kuvia sitten kun on valmis. |