Rockster 31.01.2006 10:34:24 | |
---|
Viimein saapui Jammun Maple Custom perille. On se vaan niin komia peli. Kalvot pitäisi kuitenkin uusia, kun nykyiset ovat mallia täysin paskat. Tästä on varmaan miljoonia keskusteluita olemassa, mutta millainen kalvotus kannattaisi virveliin laittaa. Haluaisin melko kuivan ja voimakkaan soinnin. Siis mikä kalvo päälle ja mikä alle? "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
Niskamies 31.01.2006 13:06:45 | |
---|
Mä laittaisin Evansilta G1 coatedin päälle ja Hazy 300:n alle. 300 on hiukan kuivempi kun Hazy 200, ja se soi vähemmän aikaan. Todella hyvä kalvoyhdistelmä virveliin mielestäni. More is more. |
Rockster 31.01.2006 13:35:28 (muokattu 31.01.2006 13:35:51) | |
---|
Mä laittaisin Evansilta G1 coatedin päälle ja Hazy 300:n alle. 300 on hiukan kuivempi kun Hazy 200, ja se soi vähemmän aikaan. Todella hyvä kalvoyhdistelmä virveliin mielestäni. Kuulostaa hyvältä. Yhtenä mahdollisuutena mietin evansin Power Dot (vai oliko se Power Center) -kalvoa. Saattaisi toimi sekin yhdessä tuon hazyn 300:n kanssa. "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
Niskamies 31.01.2006 13:37:38 | |
---|
Kuulostaa hyvältä. Yhtenä mahdollisuutena mietin evansin Power Dot (vai oliko se Power Center) -kalvoa. Saattaisi toimi sekin yhdessä tuon hazyn 300:n kanssa. Mä en itse pidä ollenkaan noista Power center kalvoista. Ne ei kuulosta mun mielestä hyviltä sillon kun lyö sen lätkän ulkopuolelle. Noinkin tasokkaassa virvelissä on todella paljon sävyjä riippuen mihin kohtaan lyö. Mielestäni Power center kalvot tappavat osan noista sävyistä. Laittaisin ihan vaan valkosen ykskerroskalvon. More is more. |
markkuliini 31.01.2006 13:51:58 | |
---|
Mä en itse pidä ollenkaan noista Power center kalvoista. Ne ei kuulosta mun mielestä hyviltä sillon kun lyö sen lätkän ulkopuolelle. Noinkin tasokkaassa virvelissä on todella paljon sävyjä riippuen mihin kohtaan lyö. Mielestäni Power center kalvot tappavat osan noista sävyistä. Laittaisin ihan vaan valkosen ykskerroskalvon. Heh. Kaikki on niin suhteellista. Itse olen tuota samaa mieltä Evansin kalvoista ylipäänsä. Tai ei ne kaikkia sävyjä poista, mutta liikaa minun makuun. www.vasamayhtye.com |
Rockster 31.01.2006 13:57:01 (muokattu 31.01.2006 13:57:09) | |
---|
Mä en itse pidä ollenkaan noista Power center kalvoista. Ne ei kuulosta mun mielestä hyviltä sillon kun lyö sen lätkän ulkopuolelle. Noinkin tasokkaassa virvelissä on todella paljon sävyjä riippuen mihin kohtaan lyö. Mielestäni Power center kalvot tappavat osan noista sävyistä. Laittaisin ihan vaan valkosen ykskerroskalvon. Voipi olla totta. Itselläni paras virveli ennen tätä on ollut Export EX:n perusämpäri. Ehkä se genera vaan päälle ja testailemaan. Mites sointiin vaikuttaa Genera Dry. Onko nimensä mukaan kuivempi kuin perus-Genera? "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
Hulfok 31.01.2006 18:32:00 | |
---|
Voipi olla totta. Itselläni paras virveli ennen tätä on ollut Export EX:n perusämpäri. Ehkä se genera vaan päälle ja testailemaan. Mites sointiin vaikuttaa Genera Dry. Onko nimensä mukaan kuivempi kuin perus-Genera? Munsta On... Mutta varo. Kohta on kaikki sua haukkumassa, koska dry on kuulemma niin paska ja olet idiootti jos sen valitset.... Eli suosittelen Genera Dry:ta:) |
Jeltz 31.01.2006 18:34:39 | |
---|
Munsta On... Mutta varo. Kohta on kaikki sua haukkumassa, koska dry on kuulemma niin paska ja olet idiootti jos sen valitset.... Eli suosittelen Genera Dry:ta:) Multa löytyy virpasta kys.kalvo, ja en suosittele, koska on kyseessä noinkin laadukas virveli. Genera Dry tappaa kaiken soinnin aika tehokkaasti, ja omaan Rockstariini se onkin ihan oiva vaihtoehto. |
Ze Kink 31.01.2006 19:08:46 | |
---|
Multa löytyy virpasta kys.kalvo, ja en suosittele, koska on kyseessä noinkin laadukas virveli. Genera Dry tappaa kaiken soinnin aika tehokkaasti, ja omaan Rockstariini se onkin ihan oiva vaihtoehto. Jep, näin tekee. Ihmettelin kun kaverin Paice -virppa kuulosti pelkältä "tylsältä paukahdukselta" (en osaa kuvata paremmin), siinä oli tuollainen Genera Dry. Se tosiaan syö soinnin ihan kokonaan pois, en laittaisi hyväsoundiseen virppaan sellaista. Itse kävin justiin ostamassa Acroliteeni Ambassadorin, luulisi toimivan (nyt siis Diplomatit päällä ja alla). Yamahan teräksisessä Stage Customissa on sitten taas Power Center ja Hazy 300, toimii ihan hyvin joskin tuo yhdistelmä antaa sen soida liikaa, ja tässä tapauksessa "sointi" on lähinnä ikävää ulinaa. Jos Power Centerin hommaa, niin kantsii tosiaan hommata se reverse dot. WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |
markkuliini 31.01.2006 21:09:09 | |
---|
Eikös tuo Genera dry ole se jossa on demppirinkula kalvon alapuolella. Miksi joku haluaa sellaisen virveliinsä? Siis demppirinkulan jota ei saa tarpeen tullen irti? Siksikö että haluaa vähentää soundivaihtoehtojaan? I don't get it... www.vasamayhtye.com |
Rockster 31.01.2006 21:45:25 | |
---|
Munsta On... Mutta varo. Kohta on kaikki sua haukkumassa, koska dry on kuulemma niin paska ja olet idiootti jos sen valitset.... Eli suosittelen Genera Dry:ta:) Saakeli kun ei tullut ostettua tuota Genera Dryta. Olisin vihdoinkin ollut idiootti. Ostin nyt kuitenkin päälle ambassadorin ja alle tuon hazy 300:n. Pakko oli laittaa tuollainen merkkisekoitus kun Vantaan f-musiikissa ei ollut ainoatakaan Remon resokalvoa. Nyt kalvo viruu ja huomenna virittelen toden teolla. Mutta nytkin täytyy sanoa, että munakas peli on kyseessä... "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
Bacchus 31.01.2006 22:08:09 | |
---|
Eikös tuo Genera dry ole se jossa on demppirinkula kalvon alapuolella. Miksi joku haluaa sellaisen virveliinsä? Siis demppirinkulan jota ei saa tarpeen tullen irti? Siksikö että haluaa vähentää soundivaihtoehtojaan? I don't get it... Siinä on demppirinkula ja vielä lisäksi demppireikiä kalvossa. Todella kuiva ja tukkoinen kalvo, ja tuntuma on surkea. Johonkin umpisurkeaan virveliin se sopii, leikkaa sopivasti, mutta hyvästä virvelin se pilaa täysin, tulee ihan tumppu soundi. |
Rockster 01.02.2006 10:38:01 | |
---|
Laitoin kuvan omakuvaani, kun on niin kaunis virppa. Harmittaa kun pitää odottaa kunnon testaamista torstaihin. Kotona ei oikein saa kuvaa miten se setin kanssa soi. "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
ddrum54 01.02.2006 10:55:00 | |
---|
Saakeli kun ei tullut ostettua tuota Genera Dryta. Olisin vihdoinkin ollut idiootti. Ostin nyt kuitenkin päälle ambassadorin ja alle tuon hazy 300:n. Pakko oli laittaa tuollainen merkkisekoitus kun Vantaan f-musiikissa ei ollut ainoatakaan Remon resokalvoa. Nyt kalvo viruu ja huomenna virittelen toden teolla. Mutta nytkin täytyy sanoa, että munakas peli on kyseessä... Omistamasi virveli ei tarvitse Genera Dryta. Valitsemasi yhdistelmä on on siihen sopiva. 2`n 4 |
zak69 01.02.2006 10:55:50 | |
---|
Laitoin kuvan omakuvaani, kun on niin kaunis virppa. Harmittaa kun pitää odottaa kunnon testaamista torstaihin. Kotona ei oikein saa kuvaa miten se setin kanssa soi. Myönnetään. Nätti on tosiaan. Time&groove lives here.... |
joulukuu 03.02.2006 17:54:05 | |
---|
nätti on,mulla on koko setti maple custom juuri kullan värisin osin mutta muuten turqoise eli vihertävä.eipä ihme että ihastuin ensi näkemältä juuri ulkonäköön! |
Rockster 03.02.2006 21:09:39 (muokattu 03.02.2006 21:10:01) | |
---|
nätti on,mulla on koko setti maple custom juuri kullan värisin osin mutta muuten turqoise eli vihertävä.eipä ihme että ihastuin ensi näkemältä juuri ulkonäköön! En laittais pahaksi jos koko setti olisi. Luulisi että soi hyvin, kun tuo virvelikin on noin asiallinen. "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |
Migo 03.02.2006 21:13:13 | |
---|
Saakeli kun ei tullut ostettua tuota Genera Dryta. Olisin vihdoinkin ollut idiootti. Ostin nyt kuitenkin päälle ambassadorin ja alle tuon hazy 300:n. Pakko oli laittaa tuollainen merkkisekoitus kun Vantaan f-musiikissa ei ollut ainoatakaan Remon resokalvoa. Nyt kalvo viruu ja huomenna virittelen toden teolla. Mutta nytkin täytyy sanoa, että munakas peli on kyseessä... No minulla oli ambassador päällä ja aquarianin classic snare side alla. Kyllä toimi tuolla yhdistelmällä. Luultavasti tulen tuota yhdistelmää käyttämään jatkossakin, ellen sitten vaihda kalvomerkkiä kokonaan Aquarianiin. |
Rockster 05.02.2006 00:13:48 | |
---|
Pakko vielä hivenen hehkuttaa tuota Maple Customin virppaa, kun kävin soittelemassa tänään oikein tosissani ja täytyy sanoa, että paras virveli millä olen koskaan soittanut. Soundaa niin uskomattoman hyvältä. Ja on muuten yllättävän helppo virittää. Ei voi samana päivänä puhua halpavirveleiden kanssa... "Alle 18-tuumaiset on splasheja, paitsi haikat!" |