Aekuinen Naenen 03.12.2005 09:51:57 | |
---|
Luultavasti tästä on ollut montakin kirjoitusta mutta kun tuo haku ei wörki.:( Eli kuulokkeista olisi pula. Suljetut kuulokkeet olisi jees, koska pitäisivät soveltua pääasiassa rumpujensoittoon, musiikinkuuntelemiseen, leffojen katsomiseen.. Kuulokkeet saisivat olla herkästi ja tasapainoisesti soivat.:) Olen ajatellut budjetiksi cirka 150 euroa.. Ensisijaisesti olen kiinnostunut Sennheiserin HD-25-mallista, Onko käyttökokemuksia? Kirjoittakaa mielipiteitänne kuulokkeista yleensä, enkä ole sitten kiinnostunut mistään nappikuulokkeista. |
Silvio Dante 03.12.2005 10:15:18 (muokattu 03.12.2005 10:23:32) | |
---|
Luultavasti tästä on ollut montakin kirjoitusta mutta kun tuo haku ei wörki.:( Eli kuulokkeista olisi pula. Suljetut kuulokkeet olisi jees, koska pitäisivät soveltua pääasiassa rumpujensoittoon, musiikinkuuntelemiseen, leffojen katsomiseen.. Kuulokkeet saisivat olla herkästi ja tasapainoisesti soivat.:) Olen ajatellut budjetiksi cirka 150 euroa.. Ensisijaisesti olen kiinnostunut Sennheiserin HD-25-mallista, Onko käyttökokemuksia? Kirjoittakaa mielipiteitänne kuulokkeista yleensä, enkä ole sitten kiinnostunut mistään nappikuulokkeista. Mulla on Senkun HD25-1 luurit, Vic Firthin "kuulosuojainluurit" ja Shuren E1 korvamonitorinapit. Senkut soundaa hyvälle ja ääntä riittää. Vic Firthit ei kuulokkeina pärjää alkuunkaan noille senkuille mutta ne vaimentaa ulkopuolista ääntä enemmän kun noi HD25:set joten ei tarvii älyttömästi luukuttaa rumpuja soitettaessa. Shuren nappeja ei tule käytettyä ku keikoilla. E: Noi kolme on kai enemmän tai vähemmän tuossa "cirka 150€" hintaluokassa E2: Senkut on ollut mulla yli 10 vuotta, hyvin on kestänyt. Pehmusteet oon kerran vaihtanut. Aijai! |
Aekuinen Naenen 07.12.2005 19:58:49 | |
---|
Jos saisin vielä muutaman mielipiteen..:) |
Simbe 07.12.2005 20:06:55 (muokattu 08.02.2006 11:40:55) | |
---|
Mulla on Metrophones luurit, missä on myös metronomi. Muuten ok, mutta piuhan pysyvyys luureissa on hieman ongelmana, ruuvikiinnitys olisi parempi. Piuhan saaminen irti on kyllä hyvä asia, ei siinä mitään. Seuraavina katselisin varmaan Sennheiserin luureja. Myös Vic firthin luurit oli, en tykännyt varsinkaan loppua kohti. Alussa ne menikin, kun ei tiennyt paremmasta. Soundia ei voi edes verrata metrophonesiin (ei se niissäkään huippu ole) ja vaimennus tuntui puolitehoiselta ja huonosoundiselta sekin. Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Myytävänä Yamaha 9000 GA rumpusetti sekä LP practice conga! |
LumPus 07.12.2005 20:08:56 | |
---|
RH-200 Rolandilta oli viimeisin tuttavuus mulle, mukavan neutraali ja hyvä saundi. kannattaa vilkaista. toinen, vähän lämpimämpi kestosuosikkini on Fostexin T50RP luurit. Ei tästä hyvä tule, tämä on jo. |
haunted 07.12.2005 20:33:42 | |
---|
Ostin tossa pari kuukautta sitten beyerdynamicit tampereelta. malli on DT 770 M. ei oikeastaan muuta sanottavaa kuin hyvää.. Vaimennus on tehokas, mutta ei liian suuri(35 dB, eli saman verran kuin perus peltorin kuulosuojaimet), ja äänenlaatu on kunnossa. kannattaa testata, jos on mahdollisuus. maksoi jotai 180€. http://www.beyerdynamic.com/cms/Hea … mp;L=1&tx_sbproductdatabase_pi1showUidshowUID=223&tx_sbproductdatabase_pi1 showUidbackPID=68&cHash=dbac91f6ef Naisetkin käyvät kakkalla! |
Rumpalisti 07.12.2005 20:44:01 | |
---|
Täytyy noita omiakin kuulokkeita taas kehua. Jotain vuosi sitten investoin Sennheiserin HD 280 pro-kuulokkeisiin, ja en ole katunut. Pääasiassa sähkörumpujen kanssa noita käytän, mutta 32db:n vaimennus pitää kyllä akustistenkin kannujen paukkeen aika tehokkaasti korvien ulkopuolella. Aika mukavatkin päässä pitää. Tosin pitemmän päälle alkaa jonniinverran puristamaan koskapa ne painautuu aika tiukasti korvia vasten. Plussana näissä vielä tosi pitkä johto. Hinta pyöri siinä vähän alle 150 euron. Jo vuosia päämäärätöntä paukuttamista... :) |
Ze Kink 07.12.2005 20:44:57 | |
---|
Mä ostin Sennheiser HD212Pro:t. Ei kaduta, maksoivat vaan viisi kymppiä ja äänen laatu on minulle ihan riittävä. Sitten jos kunnon saundit pitää saada, käytän tietokoneen aktiivimonitoreita. Jotkut AKG:n (avoimet) Studiot ostanen sitten myöhemmin tosikäyttöön, nuo suljetut ostin lähinnä taustojen kanssa soitteluun, mikitykseen ja muuhun sellaiseen jossa tarttee vaimennusta, vaikkapa just leffojen kattelemiseen jos talossa on meteliä (meillä joku soittaa koko ajan joten ihan jees). Suosittelen näillä tämänhetkisillä kokemuksilla. Lisää voinee lukea tuolta studiopuolelta. I JUST WANNA RIDE MY MOOOTORSÄÄÄHHH.... CLE |
Kari Vieri 08.12.2005 08:33:24 (muokattu 08.12.2005 08:38:09) | |
---|
Olen hämmästynyt kuinka paljon olen kehittynyt viimeaikoina jopa joka päivä huomaa kuinka sitä on kehittynyt paremmaksi! |
kammio 08.12.2005 09:05:31 | |
---|
Onko jollain kokemusta KOSS:n the plug kuulokkeista. Korvatulpan mallinen "nappikuuloke". Käsittääkseni tämä pää on niissä myös vaihdettavissa ja tilalle saisi vaikka kuusimalliset tulpat. Sonyltä löytyy myös vastaavanlaista "nappia" valikoimistaan..toimiiko mahdollisesti samalla tavalla. Ei viitsisi ostaa ja todeta että paskat se toimikaan niin. Liikkeissä kun ei tiedä ja yllättäen myöskään pakkauksia ei kovin helpolla avata. |
Progressor 08.12.2005 09:09:53 | |
---|
Onko jollain kokemusta KOSS:n the plug kuulokkeista. Korvatulpan mallinen "nappikuuloke". Käsittääkseni tämä pää on niissä myös vaihdettavissa ja tilalle saisi vaikka kuusimalliset tulpat. Sonyltä löytyy myös vastaavanlaista "nappia" valikoimistaan..toimiiko mahdollisesti samalla tavalla. Ei viitsisi ostaa ja todeta että paskat se toimikaan niin. Liikkeissä kun ei tiedä ja yllättäen myöskään pakkauksia ei kovin helpolla avata. Onhan täällä ollut keskustelua Plugeista useampaankin otteeseen. Näin puolueettomana tarkkailijana olen päätellyt, että ne sopivat (kuusitulpilla modattuina) toisille paremmin ja toisille vähän huonommin, mutta hifisoundia niiltä on turha odottaa. Olen kylläkin itse aikeissa ostaa Plugit tässä jossain vaiheessa kokeeksi, kun Cdonilta näkyy lähtevän kyseinen malli aika halvalla. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. |
Danko 08.12.2005 09:45:27 | |
---|
Onko jollain kokemusta KOSS:n the plug kuulokkeista. Korvatulpan mallinen "nappikuuloke". Käsittääkseni tämä pää on niissä myös vaihdettavissa ja tilalle saisi vaikka kuusimalliset tulpat. Sonyltä löytyy myös vastaavanlaista "nappia" valikoimistaan..toimiiko mahdollisesti samalla tavalla. Ei viitsisi ostaa ja todeta että paskat se toimikaan niin. Liikkeissä kun ei tiedä ja yllättäen myöskään pakkauksia ei kovin helpolla avata. http://www.soundtech.co.uk/turbosound/earphonesAinakin merkki ois vakuuttava. Tollaset vois melkein ostaakin, kun hinta oli jotain 26e... Ja vaimentaa noikin parhaimmillaan 26db. polyethylene does not ever disappear it is highly flammable. romantikkoitkijät #37 |
Kari Vieri 08.12.2005 09:46:24 | |
---|
Ainakaan sonyn halvimmat MDR sarjan nappikuulokkeet ei vaimenna mitään ja olivat tosihuonot soundiltaan. Tässäkon varmaan pätee se että halvalla ei saa hyvää KV Olen hämmästynyt kuinka paljon olen kehittynyt viimeaikoina jopa joka päivä huomaa kuinka sitä on kehittynyt paremmaksi! |
Strumbali 08.12.2005 10:04:31 (muokattu 08.12.2005 10:46:29) | |
---|
Onko jollain kokemusta KOSS:n the plug kuulokkeista. Korvatulpan mallinen "nappikuuloke". Käsittääkseni tämä pää on niissä myös vaihdettavissa ja tilalle saisi vaikka kuusimalliset tulpat. Ostin Gigantista tuommoiset kokeeksi. Huonot puolet: liian lyhyt ja heiveröisen tuntuinen piuha. Vaihdoin noihin Shuren kumitulpat ja käy ne jotenkin päähän. En ole käyttänyt kertaakaan. Kertonee jotain näiden laadusta, esim. verrattaessa Shuren halvimpiin malleihin(E2). Mutuahan tämä. |
skanky 08.12.2005 14:46:05 | |
---|
"Jesus built my hotrod!" |
Migo 08.12.2005 14:53:52 | |
---|
Itselle tuli äsken noi KOSS:n napit postiluukkuun. Pääsepä tuota metronomin kanssa soittelemaan. Se on kivvooo:O Tykkään soittaa soittimilla. |
Progressor 08.12.2005 14:59:36 | |
---|
Itselle tuli äsken noi KOSS:n napit postiluukkuun. Pääsepä tuota metronomin kanssa soittelemaan. Se on kivvooo:O Laitapa sitten kokemuksia tänne. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. |
Migo 08.12.2005 17:01:55 | |
---|
Laitapa sitten kokemuksia tänne. Jepulis, huomenna menen rymistelemään niin sitten sitten.. Tykkään soittaa soittimilla. |
kammio 12.12.2005 10:34:50 | |
---|
Jepulis, huomenna menen rymistelemään niin sitten sitten.. Noh..miltäs vaikuttivat ? |
Migo 12.12.2005 10:43:03 | |
---|
Noh..miltäs vaikuttivat ? Kaikkina kertoina unohtunu noi kuulokkeet himaan :D. Tänään yritän muistaa ottaa mukaan. Kerron sitten. Tykkään soittaa soittimilla. |