Aihe: Penskain setti
1 2
oo-p
14.02.2006 20:58:10

eli tämmönen alko kiinnostamaan että jos opettais tuon kuusi vuotiaan pikkusiskon soittamaan rumpuja, tietenkin mahdollisimman halvalla, niin onkohan tämmösillä seteillä mitään virkaa missään muodossa?

http://www.musicstore.de/en/Drums/1 … 11-000/0/0/0/detail/musicstore.html

http://www.musicstore.de/en/Drums/1 … 67-000/0/0/0/detail/musicstore.html

.."oikea" hintahan näkyy olevan 500€uron paikkeilla, mutta onko tämä vain kikka jolla pitäisi saada ostajia. Todellista soittamistahan setin ei välttämättä tarvisikaan kestää, mutta kunhan edes tuon peruselkeiden opetuksen kestäisivät..
Terve, ja kiitos kaloista!
Shitmanek
14.02.2006 21:01:14
Jos ei aivan pakko ole päästä tuolla hinnalla, suosittelisin melkein enemmän sitä Swingstar (olikos tämä siihen halvimpaan hintaluokkaan osuvaa)/Forum-akselia, kun niillä kehtaa vähän pidempäänkin soitella ja saa edes vähän varmemmin myytyä poiskin kuin tuollaiset "nimettömät" joista en ainakaan minä ole mitään kuullut.
"TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101 Käy täällä jos asut Salon seudulla: Salon Seudun Bändit
oo-p
14.02.2006 21:08:29

Jos ei aivan pakko ole päästä tuolla hinnalla, suosittelisin melkein enemmän sitä Swingstar (olikos tämä siihen halvimpaan hintaluokkaan osuvaa)/Forum-akselia, kun niillä kehtaa vähän pidempäänkin soitella ja saa edes vähän varmemmin myytyä poiskin kuin tuollaiset "nimettömät" joista en ainakaan minä ole mitään kuullut.

Näinhän tämä asia on, swingstarit saattaisi saada ehkäpä vähän alle 500 eurolla.. Laadullisesti varmasti paljon parempi settihän tuo SS olisikin, mutta lovi kukkarossa olisikin sitten kaksi kertaa suurempi, ja itse en rumpuja suuremmin soittele, mitä nyt joskus vähän paukuttelen että tämän suhteen varmaan riittäisi joku "merkittömämpikin" setti, tarkoitushan on auttaa vaan tuo pikkusisko alkuun ja saa sitten myöhemmin, jos innostuu ostaa omilla rahoillaan paremman setin.. :D
VeeKoo
14.02.2006 21:16:23

Käytetty swinkku? Näin minä tekisin.
Ruman ei oo varaa nirsoilla.
Shitmanek
14.02.2006 21:20:09
saa sitten myöhemmin, jos innostuu ostaa omilla rahoillaan paremman setin.. :D

Kuusivuotiaalla saattaa vain mennä hetki sen setin rahoittamisessa :/
"TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101 Käy täällä jos asut Salon seudulla: Salon Seudun Bändit
oo-p
14.02.2006 21:20:12

Käytetty swinkku? Näin minä tekisin.
varteenotettava vaihtoehto. semmosen ku vielä jostai bongais..
Davos
14.02.2006 21:21:38
Osta multa käytetyt roadit. Saat halvalla. Voin pistää pedaalin ja haitsuständin messiin, plus alkuperäs Road merkkiset pellit ;)
oo-p
14.02.2006 21:29:36

Osta multa käytetyt roadit. Saat halvalla. Voin pistää pedaalin ja haitsuständin messiin, plus alkuperäs Road merkkiset pellit ;)

paljolla lähtee ja minkä kokonen basso? :P
oo-p
14.02.2006 21:30:04

Kuusivuotiaalla saattaa vain mennä hetki sen setin rahoittamisessa :/

sivuseikka :D
Akahito
14.02.2006 21:34:44

Kuusivuotias kasvaa pian isommaksi. Hanki ihan kunnon kokoinen setti - vaikka 20" basarilla niin ei ole sentään liian iso. Tälle käyttäjätyypille käynee varmaan toi millenium-osasto ihan ookoo, kuusivuotiaan käsissä ne tuskin leviää alta ihan yhtä vikkelään kuin kuutisen vuotta vanhemmilla. :)

Kaverini pikkuveli hankki tämmöisen:
http://cgi.ebay.de/NEU-Platin-Schla … 0038451QQcategoryZ622QQcmdZViewItem
Ei mitkään huiput, mutta tuohon hintaan kyllä päihittää Milleniuminkin. Postikulut Suomeen oli jotain 80e:n luokkaa, mutta niineenkin jää alle T-kaupan vastaavan tuotteen. Huonoin asia oli muoviset basarinvanteet, joilla ei oikein saanut basaria mitenkään vireeseen. :D Mutta ko. settiä saa myös lakkavärjättynä puisilla basarinvanteilla:
http://cgi.ebay.de/NEU-Schlagzeug-l … QcategoryZ46617QQrdZ1QQcmdZViewItem
Joka ei sekään mahdottoman hintainen. Aloittelijasymbaalit sisältyy kumpaankin settiin.
"Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?"
savopie
14.02.2006 21:55:25
miten olisi yamaha rydeen jr?
roisto PERKELEE!!!
Veksi
14.02.2006 22:03:56
Osta Taman Stagestar 18" bassorummulla, lähtee Levytukusta alle 500, on
penkki ja pellit mukana.
ramzuz
14.02.2006 22:14:10
Kaveri osti pikkusiskolleen setiksi Traxin setin mitä se maksaa 300e?.
Kuulemma päässy todella hyvin alkuun. Ja olisko se tyttö ollu joku 6 tai 7.
rock!
Legatus
14.02.2006 22:17:11
Osta Taman Stagestar 18" bassorummulla, lähtee Levytukusta alle 500, on
penkki ja pellit mukana.

Ja tingit. Jos ei nii sanoo sille että "PErkele se on tuleva rumpalin alku ja jos se meinaa tulevaisuudessa täältä SC:t ostaa mutta jos ei nii meen SMI:lle." kyllä alkaa eurot tippumaan. :)
Juoksee halvemman perässä.
Jupi57
14.02.2006 23:24:00
Rakastat skidiä!
Sijoitus tulevaisuuteen : )
Moposetti (18") käytettynä on minun suosittukseni.
Tama stagestar , Yamaha Rydeen ja Pearl (en nyt muista tyyppiä) ynnä muut oikeat rummut.
Taman pedaalin profiili on normaalia alempana. Yamahan hi-hat menee todella alas, jne..
ÄLÄ osta lelusettiä, kiitos
Siitä huolimatta: " Ei kipata"
duca
15.02.2006 08:42:56
eli tämmönen alko kiinnostamaan että jos opettais tuon kuusi vuotiaan pikkusiskon soittamaan rumpuja, tietenkin mahdollisimman halvalla, niin onkohan tämmösillä seteillä mitään virkaa missään muodossa?

Vaihtoehto ois tuo www.musicware.fi:n tarjoama EASTin juniorisetti:

Tom toms : 8x6" and 10x6"
Floor tom : 12x10"
Snaredrum : 12x4" woodsnare
Bassdrum : 16x10"

Hinta 230e paikkeilla. Itselle tarjottiin tuota, mutta en ole vielä hankkinut. Pitäis varmaan.

-J-
Hulfok
15.02.2006 21:07:08
Kyllä suositelen tuota stagestar/target linjaa.. Nuista saa todella pienet, jos tarve vaatii.
Kannattaa tuota lasta kannustaa tuossa soitossa... Itse en varmaan edes enää soittaisi
ellei veljeni olis kannustanut minua pienempänä:) Huom. Olen soittanut rumpuja tosissaan nelisen vuotta, mutta ensikosketuksen rumpuihin tein noin 4 vuotiaana!
Davos
15.02.2006 22:35:33
paljolla lähtee ja minkä kokonen basso? :P

No pariinsataan saat, 250 niin haitsuständi mukaan, pulitin siitä uutena satasen :D 20" taitaa olla passo, mikä voi olla ongelmallinen.
Hulfok
16.02.2006 18:33:52
Tossa olis tollane.
http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-173669.html
En tiiä millane on, mut kerta löysin... Viisaammat kertokoon.
Jupi57
18.02.2006 12:10:00 (muokattu 18.02.2006 12:11:28)
Enpä ole elävänä nähnyt, mutta
Global Beat (Sonorin sijasta) ja "ei näin" hh-teline kertovat jotain.
Siitä huolimatta: " Ei kipata"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)