Ukko-Arska 09.12.2016 12:52:07 | |
---|
Hei. Hurahdin nyt yli viiskymppisenä opiskelemaan rumpujen soittoa. Hankin tietty käytetyn setin, ja sen mukana tuli Turkishin pellit: Hi-Hat 14 Moderate, Ride 20 Moderate, Crash 18 Rock Beat, Crash 16 Classic. Minulla ei siis ole mitään vertailukohtaa muihin pelteihin(paitsi Istanbul 17 Xist Crash). Muutenkin olis kiva kuulla, miten ne soveltuu esim. pop musiikin soittoon. Jazin ja raskaimman hevin soitto tuntuis aika epätodennäköiseltä. Kai jotain siltä väliltä. Opettelen todellakin vasta alkeita tuolla kansalaisopistossa, eli täysin uuno näissä asioissa. Tarkoitus olis kuitenkin jonain päivänä osata soittaa.. jopa ihan oikein. Melkoinen haste tässä iässä, mutta ei mahdoton! |
Kailis 09.12.2016 13:27:27 | |
---|
Ihan ok pellit joilla vetää humpasta heviin. JuhaHo: Lienen sokea, mutta en näe linkkiä missään. |
Duro 09.12.2016 15:17:12 | |
---|
Turkishilta, kuten kaikilta muiltakin turkkilaisvalmistajilta, löytyy jokaselle jotakin. Sarjasta ja käntyn mallista riippuen niillä soittaa ihan kaikkia musatyylejä. Hi! Ask me about Impression cymbals! |
Ukko-Arska 15.12.2016 15:01:36 | |
---|
Kiitos vastauksista! Vaikuttaa siltä, että mulla oli ihan hyvä säkä, vaikka ihan ummikkona setin hankinkin. Pellit ovat sikseenkin hyvähintaista tavaraa, joten ihan kiva, että ei tartte heti kaikkia uusia. Vanhana karjan kasvattajana ostin tietty heti lehmänkellon, mut se onkin vaan sellanen henkilökohtainen must!:) |
griip 25.12.2016 11:15:44 | |
---|
Mä ostin aikoinaan ekan settini yhteydessä tuon moderate-symbaalipaketin (14" hh, 16" crash & 20" ride). Noista toi crashi on edelleen käytössä, ride oli mainio mutta myin sen hölmöyksissäni joskus ja haikka on nykyiseen kattaukseeni vähän liian äänekäs. Hintaansa nähden kyllä tosi hyvä sijoitus. life's a bummer when you're a hummer |