rumpujumala: Onko kellään kertoa kokemuksia otsikon mikeistä? Tubella löytää muutamia videoita, mutta kaipaisin lisää kokemusperäistä tietoa? Basarin botnen puutteesta löysin maininnan interwebin syövereistä. Komppaako joku? Mulla on toi mikkisetti, osta pois. En oo tyyliin viiteen vuoteen käyttänyt, ni hatarat on muistikuvat. Oli vähän semmonen kokeilu, pitäis antaa ehkä toinen mahdollisuus. Ja samoihin aikoihin hommasin uuden setin, jonka yhteydessä myös hyvät mikit, ni Ukot jäi toiseen settiin, joka ei enää keikoilla kulkenut. Muistikuva on, että basari oli hankala. Hyvällä normimikillä tulee niin helposti hyvä "tumps". Snaressa oli meininki, että atakkia ja dynamiikkaa, kovempien iskujen alueella oli vaikea kaivaa. Sinällään ihanan herkästi sai soundin ja vuoto-/huminaongelmia ei ollut. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
ÄM: Mulla on toi mikkisetti, osta pois. En oo tyyliin viiteen vuoteen käyttänyt, ni hatarat on muistikuvat. Oli vähän semmonen kokeilu, pitäis antaa ehkä toinen mahdollisuus. Ja samoihin aikoihin hommasin uuden setin, jonka yhteydessä myös hyvät mikit, ni Ukot jäi toiseen settiin, joka ei enää keikoilla kulkenut. Muistikuva on, että basari oli hankala. Hyvällä normimikillä tulee niin helposti hyvä "tumps". Snaressa oli meininki, että atakkia ja dynamiikkaa, kovempien iskujen alueella oli vaikea kaivaa. Sinällään ihanan herkästi sai soundin ja vuoto-/huminaongelmia ei ollut. Mä hommasin Ukko setin öbaut kuukaus sitte? Ihan vähän petyin virppaan... tai en oo ainakaan viälä saanu siitä oikeen kunnollista soundia. En oo kyllä vielä ehtinyt tuntitolkulla asiaan perehtymään? Basareissa mulla on "oikeet" mikit. Pyhitin ukko sarjan basari mikin lattiatomille. Kyllä mä periaatteessa voisin sun mikkisetin ostaa jos luovut siitä huokealla hinnalla? Mulla on tilaa vielä setissä tomille ja toiselle lattiatomille ja virveleitäkin omistan pari. Paa viästii jos haluat eroon mikkisetistä? |