Aihe: Taman rumpuviritin?
1
Sethos 666
31.05.2006 10:59:25

Olisi tarkotus ostaa sellanen mutta on korviin leijaillut sellainen huhu ettei kyseinen laite toimisi oikein kunnolla.. Jos joku tietää jotain niin pistäppä kirjoittaen.. Kiitos
Drummers do IT in rythm!
Pieni rumpalipoika
31.05.2006 11:13:52 (muokattu 31.05.2006 11:15:49)

Toimii se. Uusien kalvojen kanssa varsinkin. Vehje nopeuttaa viritystä varsinkin kokemattomampien virittäjien iloksi. Lopullisen vireen viilauksen joutuu silti tekemään itse ja se se isoin homma onkin, eli, siksi en rahojani moiseen uhraisi, vaan käyttäisin ne esim. kalvoihin.
Tupuna: Mun mielestä sä oot edelleen idiootti ja sulla on pieni muna.
Paas
31.05.2006 11:53:44
Mulla oli joskus vastaava laite. En kuitenkaan kokenut saavani siitä mitään hyötyä irti. Yhtä nopeasti tai nopeammin homma hoituu kun nakkaa sen mittarin nurkkaan ja vetää kaikki vaan käsi/korva/näppi- yhdistelmällä.
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
Legatus
31.05.2006 14:01:45
Täältä löytyy myös, viritän korvakuulolla ensin ja sitten vasta katson tarkat luvut mittarilla. Kyllä se toimii niinkuin pitääkin mutta melko turha kapine kun osaa jo melkein virittää korvakuulolta hyvin.
Eiku...
Magiz
31.05.2006 14:35:28
"ensin virittää summun kuulostamaan hyvältä, ja sit laittaa muistiin kireysluvut sillä mittarilla, niin on nopea virittää uudestaan samaan"

näin mulle kauppias suositteli tuota vehjettä. jätin kuitenkin ostamatta, sillä eikös koko kalvon kireys muutu kun yhtä ruuvia ruuvailee... tasan samoja kireykseä siis on aika mahdotonta saada. liekö tarpeellinen vehje kuitenkaan..?
Whatever happens, happens.
Kesukka
31.05.2006 15:54:24
Minullakin on ollut Taman viritysmittari vuodesta 1988 asti. Viimeksi olen käyttänyt sitä 16 vuotta sitten.

En oikein edes muista sen ideaa. Ilmeisesti olen pitänyt sitä aika turhana kapistuksena...
Vanhassa vara parempi
Niq
31.05.2006 17:00:26

"I have a cunning plan" -Baldrick
Magiz
31.05.2006 17:06:35
Niq
31.05.2006 17:17:06

aivan sama..

Mikä on aivan sama?
Magiz
31.05.2006 17:21:10
toi oli siis tommonen "whatever" letkautus. :D kirjoitettuna kielikuva jäi ehkä hieman epäselväksi. totuushan on, että melkein kaikesta tälläisestä on jo joskus aiemmin keskusteltu foorumilla, ja threadeja on joka lähtöön.
Niq
31.05.2006 17:28:30

toi oli siis tommonen "whatever" letkautus. :D kirjoitettuna kielikuva jäi ehkä hieman epäselväksi. totuushan on, että melkein kaikesta tälläisestä on jo joskus aiemmin keskusteltu foorumilla, ja threadeja on joka lähtöön.

En kyllä tajunnut vieläkään. Anteeksi nyt jos loukkasin hakemalla asiaan liittyvän threadin, johon muistin itsekin vastanneeni, sen sijaan että olisin kirjoittanut saman asian uudestaan. Varmaankin ketjun aloittajakin hyötyy ko. threadista löytyvistä käyttökokemuksista.

Eikö sinulla ole muuta tekemistä, kuin käydä threadeissa pistämässä näitä tarpeettomia kommentteja joka väliin? Nyt puuttuu enään se, että dirty2 (vai mikä nyt olikaan) käy letkauttamassa jonkun hölmön lauseen, mistä kukaan ei tajua mitään ja sitten sama kaveri suuttuu kun ei tajuta ja itkee ainakin kolmen kirjoituksen verran kommenteilla joista ei kukaan ymmärrä mitään. Tämä tuntuu olevan meininki täällä tällä hetkellä. Lukekaa säännöt: Älä kirjoita, jos ei ole asiaa.
Magiz
31.05.2006 17:36:33 (muokattu 31.05.2006 17:38:11)
Eikö sinulla ole muuta tekemistä, kuin käydä threadeissa pistämässä näitä tarpeettomia kommentteja joka väliin? Nyt puuttuu enään se, että dirty2 (vai mikä nyt olikaan) käy letkauttamassa jonkun hölmön lauseen, mistä kukaan ei tajua mitään ja sitten sama kaveri suuttuu kun ei tajuta ja itkee ainakin kolmen kirjoituksen verran kommenteilla joista ei kukaan ymmärrä mitään. Tämä tuntuu olevan meininki täällä tällä hetkellä. Lukekaa säännöt: Älä kirjoita, jos ei ole asiaa.

tästä uusien threadien aloittamisesta on ollut niin paljon jo juttua, että luulin sinun vain vittuilevan threadin aloittajalle. mun virhe, sori.

E: kuitenkin väittäisin, että tämä sinun kirjoittamasi viesti ei ollut lähelläkään asiallista.
Pieni rumpalipoika
31.05.2006 20:19:25

Niinpä. Se ei liity aiheeseen, siinä suoraan morkataan toista nimimerkkiä ja toista epäsuorasti sekä kiroillaan. BANNIA! Oikeesti mikään ei oo idioottimaisempaa, kuin leikkiä nettipoliisia ja samaan aikaan rikkoa about kaikkia sääntöjä. Painakaa sitä paniikkinappulaa ja ottakaa pampula. Hoho.
Magiz
31.05.2006 20:38:08
Painakaa sitä paniikkinappulaa ja ottakaa pampula. Hoho.

ainoa lause jota en viestissäsi ymmärtänyt. :D ja ääh, ei mitään varoituksia, eiköhän asia tullut jo selväksi.
Pieni rumpalipoika
31.05.2006 20:44:31

ainoa lause jota en viestissäsi ymmärtänyt. :D ja ääh, ei mitään varoituksia, eiköhän asia tullut jo selväksi.

Paniikkinappula=varoituspainike ja pampula=diapam. ;-D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)