Smjurl 29.05.2006 18:03:36 | |
---|
Jouduin tuossa vaihtamaan soittokämppää rumpujen kanssa,entisessä kämpässä rummut soivat loistavasti. nyt kuitenki basari käyttäytyy uudessa huoneessa aivan oudosti, ääni on lyhyt napsahdus eikä polkemisessa ole mitään tatsia. yritin juuri pari tuntia säätää pedaaleita,ja jopa vaihdoin nuijatkin sonic hammereista DW:n beattereihin. tuntuma parani hieman. mutta edelleen polkeminen tuntuu oudolta ja basarin soundi on aivan surkea. huone on noin 40kuutiometria iso,ja rummut noin keskellä huonetta. kalvoina lyönnissä remon ps3 ebony ja resona ambassador ebony,eikä demppiä ole tällä hetkellä ollenkaan. huone on vanha ullakko,joten huone on aika tyhjä,mikäli kulmiin laittamiani villapaaleja ei lasketa..oikeasti todella epätoivonen tällä hetkellä asian kanssa. osaisiko kukaan auttaa? |
fish-eye 29.05.2006 18:08:20 | |
---|
Jos sinulla on huoneen keskellä ne niin minä ainakin veisin rummut jommallekummalle seinälle päin! Silloin bassarista ainakin lähtisi mielestäni paremmat soundit. niin ainakin itse tein kotonani... En sitten muista tiedä. kalvot sinulla on juuri oikeat:D |
ddrum54 29.05.2006 18:08:47 | |
---|
Kokeile säätää kalvot tiukemmalle. Isossa tilassa hiukan korkeampi vire toimii paremmin. 2`n 4 |
Smjurl 29.05.2006 18:12:15 | |
---|
Kokeile säätää kalvot tiukemmalle. Isossa tilassa hiukan korkeampi vire toimii paremmin. sitäkin on jo kokeiltu kyllä.. äänestä tulee kieltämättä korkea,mutta se on siltikin ummehtunut ja lyhyt,eikä soi ollenkaan. |
ddrum54 29.05.2006 18:15:21 | |
---|
sitäkin on jo kokeiltu kyllä.. äänestä tulee kieltämättä korkea,mutta se on siltikin ummehtunut ja lyhyt,eikä soi ollenkaan. Onko resokalvo reiällinen / reiätön? Ehjällä resokalvolla tulee botnea ja voimaa rutkasti lisää. 2`n 4 |
Smjurl 29.05.2006 18:17:18 | |
---|
Jos sinulla on huoneen keskellä ne niin minä ainakin veisin rummut jommallekummalle seinälle päin! Silloin bassarista ainakin lähtisi mielestäni paremmat soundit. niin ainakin itse tein kotonani... En sitten muista tiedä. kalvot sinulla on juuri oikeat:D voisiko tämä auttaa? ja basarissa on kyllä reikä,noin 5" iso,enkä uutta kalvoa kyllä oo lähimain ostamassa,kun juuri pari kuukautta sitten uuden ostin. |
fish-eye 29.05.2006 18:21:32 | |
---|
mulla ainakin toimi, en sitten tiedä mitä muut tuohon sanovat. |
Magiz 29.05.2006 21:12:49 | |
---|
mulla ainakin toimi, en sitten tiedä mitä muut tuohon sanovat. mikä toimii? kannut keskellä isoa huonetta? itse en edes tykkää pitää rumpuja keskellä huonetta. mieluiten nurkassa, tai keskellä jonkun seinän vieressä. kuitenkin siten, ettei selän takana olisi 2m enempää tilaa. Whatever happens, happens. |
fish-eye 29.05.2006 21:32:13 | |
---|
oot viisas! mä sanoin muistaakseni jo aiemmin että vie ne seinän lähelle!! enkä mitään että jättää keskelle huonetta! se on terve nähdään seuraavassa elämässä!:P |
Magiz 29.05.2006 21:37:55 | |
---|
oot viisas! mä sanoin muistaakseni jo aiemmin että vie ne seinän lähelle!! enkä mitään että jättää keskelle huonetta! se on terve nähdään seuraavassa elämässä!:P kappas perhana, sori sokeuteni. :D kavereil ei oo avatareja, ni en tajunnu että sä kirjotit ton yhen postin. ehkä se johtuu siitä, että siinä oli jotain järkeä, niin en tunnistanut sitä sun kirjoittamaksesi. nooh, semmosta sattuu. :) Whatever happens, happens. |