Aihe: Tool
1 2
fish-eye
23.05.2006 10:16:01
Hei onko se niin et Toolin keikoilla niiden rumpali on lavan edessä? Kun jotain huhuja olen kuullut.. Olisi mielenkiintoista mennä katsomaan niiden keikkaa kesällä.
There is only one way to Heaven.. you should know it!
Strumbali
23.05.2006 10:26:48
Ainakin menneen Provinssikeikan soitti yleisöstä katsoen oikeassa reunassa hitusen vinottaen. Näköyhteyteni oli suora. Itse olin yllättynyt siitä, miten "Rushmaisesti" trio soitti kappaleet. Kappaleet esitettiin pitkälti oikeasti soitettuna ja yllättävän samankuuloisina kuin levyllä. Minun mielestä. Kaikki live-matsku, mitä olen netistä nähnyt on ollut saman suuntaisella lava-asettelulla.
ettäjotta
fish-eye
23.05.2006 10:38:10
Mitäköhän mun kaverit on selittäny... sanoivat vaan että se soittaa aika edessä ja että vokalisti olisi taaempana...
Strumbali
23.05.2006 10:40:16 (muokattu 23.05.2006 10:44:37)
Juu juu, on se aika edessä(tai no oli ainakin Provinssissa.). Ei silleen normaalisti keskellä muiden takana.... kokeile youtubesta hakea live-pätkää...
ettäjotta
MJP
23.05.2006 10:47:22
Jep, laulaja oli raiserilla bändin takana lavan vasemmalla. Edessä kitaristi ja basisti, rumpali oikealla edessä.

Syy tähän on lähteny käytännön ongelman ratkaisusta. Bändi pitää backlinea kovalla ja laulajan ollessa edessä se on aina ongelmallista vuodon takia. Kun laulaja on vahvistimien takana ja kaukana rummuista ei vuoto-ongelmaa juuri ole. Alun perin miksaajan idea.
fish-eye
23.05.2006 14:24:19
oukhei.. taisi tulla selväksi:D
Sa(n)kari
23.05.2006 16:47:20
Minä taas joskus kuulin semmosta että Maynard olis aina selin yleisöön. Ahdistunut veijari. Luultavasti tornihuhu.
Simpson, eh? http://www.last.fm/user/SickNature/
miscage
23.05.2006 18:13:52
Minä taas joskus kuulin semmosta että Maynard olis aina selin yleisöön. Ahdistunut veijari. Luultavasti tornihuhu.

Tornaripa hyvinkin!

Katsoin jotain Lateralus-aikaista (talko showssa tms. studiolla) vetoa, ja Maynardi veti silleen sivuittain "varjona" siellä taka-alalla. Naama ei vissii näkyny kertaakaan.
Bacchus
24.05.2006 11:31:28

Se heiluu vähän miten sattuu siellä. On se välillä selinkin, ja sikiöasennossa.

Toolista liikkuu muutenkin aina vaikka minkälaista tornaria, kaikennäköisestä okkultismista aina Keenanin ihme hörhellyksiin. No, jälkimmäisistä osa on tottakin...;)
Muovinen
24.05.2006 11:52:52

Toolista liikkuu muutenkin aina vaikka minkälaista tornaria, kaikennäköisestä okkultismista aina Keenanin ihme hörhellyksiin. No, jälkimmäisistä osa on tottakin...;)

On ne Toolin pojat aika vekkuleita veijareita ;)
musiikkiani mikserissä -->Muovinen Sweet Lullaby
HCW
24.05.2006 12:29:26
Onhan Carey myöntänyt kiinnostuksensa salatieteisiin.
"Olen joskus jopa miettinyt munan teippaamista kapulaan, mutta muoto on hankala ja kapulan balanssi hukkuu" - RM_Wispila
Kulkunen
24.05.2006 12:30:17
Se heiluu vähän miten sattuu siellä. On se välillä selinkin, ja sikiöasennossa.

Rumpali Careyhan tuohon okkultismiin on ilmeisesti ihan oikeasti hurahtanut. Ainakin mittava kirjasto miehellä aiheesta on, mikäli noihin toolband.comin juttuihin on MITÄÄN uskomista. Mutta monta perätöntä huhua on kyllä liikkeellä.

Muistelen bändin jossain haastattelussa perustelleen "erikoista" lavajärjestelyään sillä, että heillä laulaja ei ole keulahahmo, kuten ei muukaan bändistä, vaan kaikki ovat tasavertaisia ja kyseessä on nimenomaan Bändi. Tuo käytännönläheisempi versio oli mulle uutta. Todennäköisesti siitä se on lähtenyt ja sitten pojat on keksiny, että eihän me voida faneille sanoa, että miksaaja keksi tämmösen jutun, vaan sanotaan jotain tosi diippiä. :)
LaKu
24.05.2006 13:33:26
Uudessa Rhythm lehdessä iso juttu Danny Careystä. Suosittelen.
Bacchus
24.05.2006 18:05:41

Totta, mutta monet bändiä ja biisejä koskevat okkultistiset tulkinnat mies on tuominnut vääriksi.

Ihme heebojahan ne on kaikki, mikä on ihan hyvä.
tatska
24.05.2006 23:41:06

jaa.
on nähtävästi tool-fanaatikkoja rumpupalstallakin.
ei siinä ihan hyvä/mielenkintoinen bändi,mutta jotain rajaa tohon touhuun.. hitto soikoon!
dictatorsh*t
24.05.2006 23:53:03
Menee kyllä Toolfaneilla joskus pahasti yli. Hyvä bändi se on, mutta turha siitä on mitään saatanan jumaltyylin juttuja etsiä.
Ps. Undertow ehkä paras levy.
fabarm
25.05.2006 13:55:40
45 Degree Womanin Kartsa laittelee kanssa lavan oikeassa etureunassa vinottain,onhan noita tietysti muitakin.Mun mielestä ihan hyvän näköistä meininkiä,kun ei ole aina se perussetti pystyssä.
Harva on seppä syntyessään,eikä kovin moni vielä kuollessaankaan.
Ratloz
25.05.2006 16:08:52
Jossain taas oon uusimpia kuvia nähny keikoilta ni ne on ollu silleen, et Danny ja Maynard on omilla korokkeillaan siellä vähän taaempana ja kitaristi ja basisti normaalisti edessä omilla puolillaan. Ja Maynard nimenomaan vieläpä vähän pimennossa siellä.
Vasaralla naamaan!
t.heiska
25.05.2006 18:13:00
Tää ei nyt ihan suoraan liity aiheeseen, mutta tossa olisi Toolin Maynard Rage against the machinen keikalla, ja ragen rumpali vetää selkä yleisöön päin. En tiedä onko sitten joku poliittinen protesti tai jotain vastaavaa.

http://www.youtube.com/watch?v=7bXjDMq3nJs&search=rage%20tool
Kulkunen
25.05.2006 19:12:59
jaa.
on nähtävästi tool-fanaatikkoja rumpupalstallakin.
ei siinä ihan hyvä/mielenkintoinen bändi,mutta jotain rajaa tohon touhuun.. hitto soikoon!

Mikähän tuossa HCW:n toteamuksessa taas oli jotenkin yliampuvaa?
The downward spiral never ends.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)