Perseapina 06.06.2006 20:36:52 (muokattu 06.06.2006 20:37:33) | |
---|
Eli kertokaa mielipiteenne kyseisestä peltisetistä. Hinta kun on niin houkutteleva ja ajattelin ettei noilla chinojen ja splashien soundeilla ole niin suurta väliä kuin crasheillä ja rideillä. E: CYMBAL eikä mikään symbal perkeleen apina! Got my mojo workin' |
Alpha 06.06.2006 20:48:46 | |
---|
Ainakin omasta mielestäni tuo 18" China ja 10" Splash on ihan kelpo vermeitä. Sillon joskus aikanaan tuon tilasin, niin tuon 12" Chinasplashin tilalla oli kello. Mukavasti noilla efektejä saa ja kiina on kelvollinen komppaukseen... |
CustomSeries 06.06.2006 21:01:35 | |
---|
Kyllä tua ihan hyvä on. Varsinkin se 10"splash |
Jordan 06.06.2006 23:46:00 | |
---|
Eikös tästä oo ollu aika paljon puhetta ennenkii?:D No joo, China on iha jees Splash on hyvä, mutta se 12" chinasplash on aika turha ollu mulle (johtuiskohan siitä että sille ei oo telinettä?:). Ihan kannattava ostos jos ei ole rahaa pistää niin paljoa cymbaaleihin. Tai vaikka olisikin. |
Kärsänpuolikas 07.06.2006 00:10:50 | |
---|
Ööh, onko noi siis Classics sarjasta? korkuinen |
Matjardo 07.06.2006 00:35:18 | |
---|
Ööh, onko noi siis Classics sarjasta? Ovat kyllä juu. 18" china on ainakin mun makuun turhan kirkas ja crashimainen.. Mutta siis ihan oivia peltejä, classics sarjalaiset ovat yleensäkkin hyviä perus läpysköjä. Two beers or not two beers? |
Alpha 07.06.2006 00:52:28 | |
---|
18" china on ainakin mun makuun turhan kirkas ja crashimainen... Juu on tosiaan enemmänkin krässin ja kiinan välistä tuo pelti. Omaan korvaan tuo tuntuu kuitenkin hyvältä, kun en esim. tuosta Wuhanin räikeydestä niin pidä... |
Youni 07.06.2006 11:48:47 (muokattu 07.06.2006 11:51:03) | |
---|
Ei sitten yhtään kolise mulle tuo 18" china...tai siis juurikin kolisee. Liian paksu makuuni. Tuo splashi onkin sitten ihan hyvä ostos. MInä tekisin niin, että ostaisin Stagg DH 18" chinan ja tuon Meinlin splashin. E: Huono vaihtoehto ei olisi myöskään käyttää näitä rahoja uuden snaren ostoon. En kylläkään tiedä millainen tuo Remo on. Jos on hyvä, niin ei sitten, mutta jos ei ole, niin sen uusisin ensin. Efektit ovat mielestäni vähän niinkuin toisarvoinen seikka snaren rinnalla. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabr |
Dnjmaster 07.06.2006 13:11:11 (muokattu 07.06.2006 13:11:22) | |
---|
Minä suosittelisin säästämään parempiin pelteihin. Classics on melko halppis sarjaa ja ainakaan minä en soundista hirveästi pidä. Mutta jos itse pitää niin ei siinä sitten mitään.. kalamies#40 >-)))> |
hyperhamsteri 07.06.2006 13:32:25 | |
---|
mielestäni 10" splash on tästä setistä ainoia oikeasti käyttökelpoinen pelti. 12" mini-china on jo ihan jees, mutta se 18" china ei vaan oikein iske meikäläiseen. Yarr. Puujalka ja silmälappu. |
Perseapina 07.06.2006 20:12:46 | |
---|
Minä suosittelisin säästämään parempiin pelteihin. Classics on melko halppis sarjaa ja ainakaan minä en soundista hirveästi pidä. Mutta jos itse pitää niin ei siinä sitten mitään.. Niin kuin omakuvasta näet niin peltiosastoni laatu on aivan riittävä ja ajattelin juuri, ettei noiden peltien soundeilla ole niin väliä (toisen crashin voisin joskus ostaa). Ja virvelistä sen verran, että myönnän sen soundin olevan aika perseestä, mutta en ole kyllä vielä valmis 400-500 euroa uudesta virpasta maksamaan, sillä haluan sitten joskus ostaa niin hyvän, että se riittää, öö, aika pitkään. Got my mojo workin' |
Dnjmaster 07.06.2006 20:33:11 | |
---|
Niin kuin omakuvasta näet niin peltiosastoni laatu on aivan riittävä ja ajattelin juuri, ettei noiden peltien soundeilla ole niin väliä (toisen crashin voisin joskus ostaa). Ja virvelistä sen verran, että myönnän sen soundin olevan aika perseestä, mutta en ole kyllä vielä valmis 400-500 euroa uudesta virpasta maksamaan, sillä haluan sitten joskus ostaa niin hyvän, että se riittää, öö, aika pitkään. Juu no itsellä oli tuo 10" splash ja se on kyllä ihan kohtuu pelti.. Mutta osta pois jos siltä tuntuu! ;) kalamies#40 >-)))> |
Youni 07.06.2006 20:38:15 | |
---|
Ja virvelistä sen verran, että myönnän sen soundin olevan aika perseestä, mutta en ole kyllä vielä valmis 400-500 euroa uudesta virpasta maksamaan, sillä haluan sitten joskus ostaa niin hyvän, että se riittää, öö, aika pitkään. Se on totta, ettei tuolla cymbal setin hinnalla mitään snarea osteta. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabr |
Bacchus 07.06.2006 22:16:26 | |
---|
Niin kuin omakuvasta näet niin peltiosastoni laatu on aivan riittävä ja ajattelin juuri, ettei noiden peltien soundeilla ole niin väliä (toisen crashin voisin joskus ostaa). Ja virvelistä sen verran, että myönnän sen soundin olevan aika perseestä, mutta en ole kyllä vielä valmis 400-500 euroa uudesta virpasta maksamaan, sillä haluan sitten joskus ostaa niin hyvän, että se riittää, öö, aika pitkään. 250€-300€ hintahaarukasta löytyy käytettynä sellaisia virveleitä, että riittävät loppuiäksi. Supria, Acroja, Yammun RC:tä jne. |
moderndrummer88 07.06.2006 22:22:36 | |
---|
250€-300€ hintahaarukasta löytyy käytettynä sellaisia virveleitä, että riittävät loppuiäksi. Supria, Acroja, Yammun RC:tä jne. Niin mutta tuo classic setti maksaa reilun satasen HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA! |
Bacchus 07.06.2006 22:24:25 | |
---|
Niin mutta tuo classic setti maksaa reilun satasen En verrannutkaan siihen, vaan 400€-500€ edellä mainittuun hintaluokkaan. Ni! |
moderndrummer88 07.06.2006 22:27:46 | |
---|
En verrannutkaan siihen, vaan 400€-500€ edellä mainittuun hintaluokkaan. Ni! No mitä nää siihen vertailet, kun eihän se ole ajankohtaista vielä pitkään aikaan kuten aloittaja sanoi... Focus! HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA! |
Bacchus 07.06.2006 22:30:21 | |
---|
No mitä nää siihen vertailet, kun eihän se ole ajankohtaista vielä pitkään aikaan kuten aloittaja sanoi... Focus! Aloittaja totesi, että hänellä ei ole varaa 400-500 erkin virveliin. Pakkohan sitä oli tässä kohtaa hieman korjata, että kyllä laatuvirveleitä halvemmallakin saa. Aiheesta voin kommentoida sen verran, että nämä Classicin efektisymbaalit ei toimi ollenkaan. Classic-sarjasta ainoa toimiva pelti on ride. |
moderndrummer88 07.06.2006 22:32:18 | |
---|
Aiheesta voin kommentoida sen verran, että nämä Classicin efektisymbaalit ei toimi ollenkaan. Classic-sarjasta ainoa toimiva pelti on 10" splash... Haikkakin menettelee, mutta nuo kiinat ovat kammottavia. Rideistä en osaa sanoa HUOM! - KESKUSTELUPALSTAN KANSIOT OVAT KOHTA HETKEN AIKAA KAHVILLA! |
fish-eye 07.06.2006 22:38:19 | |
---|
ei hemmetti vähän armoa! ehkä tämä tyyppi tarkoitti ettei sillä ylipäätään ole varaa ostaa mitään snarea! siksi vain heitti 400-500 euron hinnan! älkää ottako kaikkea niin tosissaan! aiheesta niin luulisin että jos satasen maksat tuosta setistä niin saat jos et niistä pidä, niin huuto.netissä erikseen myytynä helposti rahasi takaisin:P anteeksi vaikeasti sanottu, mutta en jaksa alkaa vääntämään sitä kunnon lauseeksi:D kyllä ymmärrätte! There is no life like no life! |