Jarnold 05.06.2006 23:56:32 | |
---|
Onkos toi Pearlin Sensitone virpat mistä kotoisin? Onko ostamisen arvosia? YYZ |
vapauskauppias 06.06.2006 00:07:02 (muokattu 06.06.2006 00:08:26) | |
---|
Toiset tuntuvat kehuvan kovasti; toiset taas eivät pidä ollenkaan. Itse en ole päässyt kokeilemaan. Niitäkinhän on tosin monen monia malleja, joten suoranaista yleistystä ei kaiketi voi tehdä. Monet varmaankin suosittelisivat ostamaan vaikka käytettynä Ludwigin Acroliten tai Supraphonicin - minä mukaanlukien. Paras tilanne kuitenkin olisi, että pääsisit itse testailemaan erilaisia virveleitä ja valitsisit omaa korvaa eniten miellyttävän. Tuo vaihtoehto ei tosin aina ole realistinen, mutta jos pääkaupunkiseudulla asut, käy kiertelemässä soitinliikkeitä ja testailemassa eri virppoja. Niin ja unohdin sanoa, että kamojen hankinnassa ei kannata hirveästi säästellä. Osta kerralla hyvä, ettei tarvitse sitten vaihtaa taas vuoden-parin päästä. |
Suchinenu 06.06.2006 12:12:42 | |
---|
Multa löytyy Sensitonen messinkiversio ja tyytyväinen olen siihen ollut. Tosin se pitää virittää aika tarkkaan, muuten saattaa kuulostaa hieman halvalta. Hintaisekseen siis oiva peli, taitaa muuten tämä Scandinavian Music Groupin rumpalikin sellaista käyttää. |
Bacchus 06.06.2006 12:23:32 | |
---|
Multa löytyy Sensitonen messinkiversio ja tyytyväinen olen siihen ollut. Tosin se pitää virittää aika tarkkaan, muuten saattaa kuulostaa hieman halvalta. Hintaisekseen siis oiva peli, taitaa muuten tämä Scandinavian Music Groupin rumpalikin sellaista käyttää. Lehtisellä on kyllä aika usein Supra keikoilla. Tiedä mitä sitten "virallisesti" käyttää. |
moffler 06.06.2006 13:02:45 | |
---|
Omistan itse teräksisen 14"x5,5" Sensitonen. Mielestäni aika puhdas soundi, saa loistavan tiukan soundin irti. Päällä Emperor ja alla Ambassador reso. Näin pilke silmäkulmassa, rumpu on myynnissä ;) Sshh.. |
Jarnold 06.06.2006 15:07:04 | |
---|
YYZ |
Magiz 06.06.2006 17:10:59 | |
---|
itse olen testannut sensitone messinkistä virveliä parin tunnin verran, ja mielestäni se oli erittäin huono virveli.. vaikka sitä miten viritteli, niin en saanut siitä kunnollista soundia. itse en siis ostaisi. yamahalla on paljon parempia messinkivirveleitä, testaile niitä. :) Virallinen muusikoiden.netin hinta-arvioija |