Limbus 17.05.2006 19:49:45 | |
---|
Eli onko markkinoilla sellaista "rumpalin pikku apulaista", lähinnä varmaan joku rumpukone, josta saisi irti mahdollisimman monipuolisia esim. bassokuvioita, joiden mukana vois treenata vaikkapa swingiä, reggaeta, bebopia, rockia, heviä jne.. Jos ei ole tällaista, missä olisi suoraan näitä kuvioita, niin onko sitten mitään mihin voisi itse kirjoittaa muistiin? Taitaa olla aika sotkuinen tuo kyselyrypäs tuossa ylhäällä, mutta koittakaa saada selkoa.. :) "Voin hyvällä syyllä sanoa alkaneeni elää vasta kun pidin itseäni kuolleena miehenä" -Rousseau- |
moderndrummer88 17.05.2006 19:54:47 | |
---|
Joku halpa kiippari? musiikki on kuin musiikkia korvilleni |
Limbus 17.05.2006 20:00:50 | |
---|
Joku halpa kiippari? Kiippareissa on yleensä ne omat keyboardin kompit mukana sotkemassa sitä omaa soittoa. Muuten kyllä ja käynyt kyllä itselläkin mielessä. "Voin hyvällä syyllä sanoa alkaneeni elää vasta kun pidin itseäni kuolleena miehenä" -Rousseau- |
moderndrummer88 17.05.2006 20:05:57 | |
---|
Kiippareissa on yleensä ne omat keyboardin kompit mukana sotkemassa sitä omaa soittoa. Muuten kyllä ja käynyt kyllä itselläkin mielessä. rumpuopella on jotkut semmoset kiipparit että niissä saa vaikka pelkän basson kuulumaan, semmoset ois kätevät... musiikki on kuin musiikkia korvilleni |
hgr 17.05.2006 20:08:52 | |
---|
Onhan noita rumpukoneita markkinoilla. Itsekin mietin tuollaista, mutta ne "basistilliset" mallit tahtovat olla 500+ euron hintaisia. Sähkörumpumoduli saattaisi käydä myös tuohon hommaan, niissähän on sekvensserit ja pensselit. |
Kosminen 17.05.2006 20:47:44 | |
---|
Oisko pikaista apua saatavilla vasta julkaistusta Musical Metronome -treeni-cd:stä? Muistaakseni tuossa oli vähän kaikenlaisia rytmejä, joita sitten pystyy soittamaan mukana.. jos vaikka jollain sattuis olemaan tarkempaa tietoa tästä? Kalamies #16 >-)))> |
Davos 17.05.2006 21:51:02 | |
---|
Oisko pikaista apua saatavilla vasta julkaistusta Musical Metronome -treeni-cd:stä? Muistaakseni tuossa oli vähän kaikenlaisia rytmejä, joita sitten pystyy soittamaan mukana.. jos vaikka jollain sattuis olemaan tarkempaa tietoa tästä? Itselläni on tuo, ja se on varsin mainio paketti. Tosin, tavara on aktiivisen soittelun jälkeen aika loppuunkaluttu, ja sen jälkeen se tomuttuukin hyllyssä. Kuitenkin hyvä apuväline omien taitojen, timen, ja musaskaalan laajentamiseen. |
Kukkis 77 17.05.2006 23:03:48 | |
---|
Mulla oli joskus Zoomin Rhythmtrack123 vai mikä hitto, siinä oli bassolinjoja mukana, ellei peräti itse saanut niitä tehdä. Ja rummut sai mutelle halutessansa. Eikä maksanut kun joku 400 markkaa tai jotain uutena. Mihi est propositum in taberna mori. Hmph. |
kampela 17.05.2006 23:38:05 | |
---|
Itselläni on tuo, ja se on varsin mainio paketti. Tosin, tavara on aktiivisen soittelun jälkeen aika loppuunkaluttu, ja sen jälkeen se tomuttuukin hyllyssä. Kuitenkin hyvä apuväline omien taitojen, timen, ja musaskaalan laajentamiseen. Mistä mistä mistä mistä saa moisen???? http//:www.musamaailma.fi |
Limbus 18.05.2006 21:00:32 | |
---|
Mulla oli joskus Zoomin Rhythmtrack123 vai mikä hitto, siinä oli bassolinjoja mukana, ellei peräti itse saanut niitä tehdä. Ja rummut sai mutelle halutessansa. Eikä maksanut kun joku 400 markkaa tai jotain uutena. Jahas, jahas... Oliko/onko hyvä peli? "Voin hyvällä syyllä sanoa alkaneeni elää vasta kun pidin itseäni kuolleena miehenä" -Rousseau- |
Berserker 07.06.2006 15:25:04 | |
---|
helppoa ku mikä... otat jonku beat treeninuotti ja lisäät itse siihen kaikkiin mahdollisiin kohtiin basaria.. mielikuvitusta! Huipulle on vaikea päästä |
Jaska 07.06.2006 15:38:00 | |
---|
helppoa ku mikä... otat jonku beat treeninuotti ja lisäät itse siihen kaikkiin mahdollisiin kohtiin basaria.. mielikuvitusta! nyt meni kyllä ohi, multa ainakin |
Kukkis 77 07.06.2006 17:25:56 | |
---|
Jahas, jahas... Oliko/onko hyvä peli? No kohtalainen, kyllä sen kanssa toimeen tuli. Sinä et ole mikään venäläinen traktori, tai ehkä sinä oletkin. |