Aihe: Henry Ranta/ X Soilwork rumpali
1
fifehole
15.07.2006 00:30:30

Minkälaisia tunteita tälläisen kaverin soitto herättää muissa metallimusiikin ystävissä? Ei kuulu tosin enää Soilworkin kalustoon :(

Itse pidän ihan helvetisti! Todella aktiivinen rumpali, kikkoja löytyy jos jonkinlaista millä saa jatkuvasti aikaan uusia makeita nyanseja biiseihin. Rumpujen sovituspuoli aivan mielettömän hyvä.

Tosin soitto viimeisimmällä levyllä kuullostaa ihan liian tarkalta ja kliiniseltä. Olisikohan turvauduttu liikaa Protoolsiin tjn? Muutenkin Kannut on todella pintaan miksattu, mutta diggaan helvetisti..

Muutenkin bändi on kolahtanut huolella.. harmi kun missasin Nosturin keikan..
Head for an eye
Viipale
15.07.2006 06:17:56
Itse pidin myös kovasti herran työskentelystä Soilworkissa, mutta mitä mahtaa tehdä nykyään? Onko aktiivisia bändejä, joita kannattaisi kuunnella?

Diggailin äijän sujuvasta soittotyylistä. Letkeää ja erottuu edukseen ainakin göteborg-metalli bändien rumpaleista.
...Musiikki on hanurista.
HeavyMachinery
15.07.2006 11:17:50

Soilwork oli hyvä ruisrockissa. Bändi on kärsinyt huonoista soundeista keikoilla jota olen nähnyt. Kitarat on liian pinnassa ja rummuista ei kuulu kuin basareiden tikutus....

Milläs levyillä on vielä tuo vanha rumpali, vaikka eipä tuo uusi paskempi ole....

Hieman off-topic mutta kyllä Martin Axenrot oli vakuuttava opethin riveissä.....
Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä...
Bacchus
15.07.2006 11:23:53
Soilwork oli hyvä ruisrockissa. Bändi on kärsinyt huonoista soundeista keikoilla jota olen nähnyt. Kitarat on liian pinnassa ja rummuista ei kuulu kuin basareiden tikutus....

Samaa ihmettelin itsekin. Soilworkillä oli soundit Ruisrockissa aivan hanurista. Ollaan muuten oltu Toolin (ja ehkä Soilworkinkin) keikalla melko vierekkäin. Toolin päättelin tuosta omakuvastasi, etäisyys lavasta aika sama kuin meikäläisellä oli.
"You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you"
fifehole
15.07.2006 11:29:46

Milläs levyillä on vielä tuo vanha rumpali, vaikka eipä tuo uusi paskempi ole...

Käsittääkseni Ranta lähti 2003.

Nykyinen Dirk Verbeueren on mulle aika arvoitus kun en ole livevetoja nähnyt... Levyllä soitto kuullostaa ihan siltä et ne ois tehty koneella ja osittain varmaan onkin (ei ole harvinaista nykypäivänä)..?
Head for an eye
HeavyMachinery
15.07.2006 12:48:41

Nykyinen Dirk Verbeueren on mulle aika arvoitus kun en ole livevetoja nähnyt... Levyllä soitto kuullostaa ihan siltä et ne ois tehty koneella ja osittain varmaan onkin (ei ole harvinaista nykypäivänä)..?

Kylä nykyinen on kova livenä 2 kertaa olen vuoden aikana bändin nähnyt... Tosin soundit oli mollemmilkertaa todella epäselvät....
Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä...
Matjardo
15.07.2006 15:39:34

Jep, figure number five oli viimeinen albumi millä Ranta paukutti. Mitä Dirkkiin tulee, niin kerran näin sen livenä ja saateri miten se vetää. Tarkkaa soittoa.
Two beers or not two beers?
WyW
15.07.2006 18:25:25

Kyl Dirkki vetää ihan oikeesti vitun hyvin. Se o oikeestaa jo pelottavan tarkkaa toimintaa. Kannattaa tsekata miehen toinen bändi Scarve myös.
The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain
fifehole
15.07.2006 19:35:55

Kyl Dirkki vetää ihan oikeesti vitun hyvin. Se o oikeestaa jo pelottavan tarkkaa toimintaa. Kannattaa tsekata miehen toinen bändi Scarve myös.

No jos kundi veti itse noi S.T.D:n biisit narulle täytyy nostaa hattua ja kumartaa syvään. Mun mielestä aivan törkeen kovaa paukutusta!!
Head for an eye
Davos
15.07.2006 19:38:46
No jos kundi veti itse noi S.T.D:n biisit narulle täytyy nostaa hattua ja kumartaa syvään. Mun mielestä aivan törkeen kovaa paukutusta!!

Kyllähän se Dirk taisi nuo studiossa vääntää. Äärettömän taitava kaveri, ehdottomasti lemppari hevirumpali. Soilwork on lähinnä mahtavien rumpuraitojensa ansiosta ainut rehellinen hevibändi mitä jaksan kuunnella.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)