Killah... 30.04.2017 09:18:36 | |
---|
Terse! Ostin tollasen Pearl p902-tuplapedaalin ku halvalla sain, ainut ongelma on että siitä uupuu se puomi pedaaleitten välistä. Oisko kellään heittää ideaa että mistä löytäs sellasen varaosana? Eläpä hättäile... |
Bacchus 30.04.2017 10:13:38 | |
---|
When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
MustaKissa 30.04.2017 20:57:35 | |
---|
|
iekku84 07.05.2017 20:14:16 | |
---|
Osta thomannilta se trickin tanko. On muuten hyvä. Vaihda laakerit kans laadukkaisiin 608 mallin laakereihin ja bangbang. Kyllä liikkuu nopeasti ja välyksiä ei ole. Pessimisti ei pety. |
JanneO 08.05.2017 13:38:52 | |
---|
Lähettäjä: "rumpujoppari R***i"
Lähetetty: 18.10.2010 02:40
Otsikko: Re: Tori: Sabian B8 Pro
Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin. |
iekku84 09.05.2017 05:31:23 | |
---|
JanneO: https://www.aliexpress.com/item/dru … 4c44444-8ece-4793-8aaa-2e05975256ad Tuollaisen linkkihirviön takaa kiinasta. En ole ihan varma käykö Trickin tanko suoraan pearleihin, muistelisin että siinä on isompi se hahlo kuin pearlin vastaava, mutta en muista varmaksi, tästä on niin monta vuotta kuin trick mulla on viimeksi ollut. Trickillä on tankoja joka lähtöön, jotka.käy suoraan tama/pearl/yamaha/gibraltar. Myös dw.n ja muillekkin valmistajille omat päät. Just tuli viikko taaksepäin toi pearl/tama jne malli thomannilta itselleni. Maksoi 129e olihan.se arvokas, mut kannatti minun mielestä. Mulla on muuten autotallin hyllyssä yksi vanha yamahan välitanko. Pitäisi käydä pearliin. Tarkastan käyhän se pöörliin jos tarvetta. Pessimisti ei pety. |
JanneO 09.05.2017 11:57:38 | |
---|
iekku84: Trickillä on tankoja joka lähtöön, jotka.käy suoraan tama/pearl/yamaha/gibraltar. Myös dw.n ja muillekkin valmistajille omat päät. Just tuli viikko taaksepäin toi pearl/tama jne malli thomannilta itselleni. Maksoi 129e olihan.se arvokas, mut kannatti minun mielestä. Mulla on muuten autotallin hyllyssä yksi vanha yamahan välitanko. Pitäisi käydä pearliin. Tarkastan käyhän se pöörliin jos tarvetta. No hitto, niinhän näyttää olevan että myyvät eri laitteisiin käyviä noita. Liputan tuon puolesta. Paras välitanko mitä markkinoilla on. Lähettäjä: "rumpujoppari R***i"
Lähetetty: 18.10.2010 02:40
Otsikko: Re: Tori: Sabian B8 Pro
Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin. |
Bacchus 09.05.2017 15:57:47 | |
---|
JanneO: No hitto, niinhän näyttää olevan että myyvät eri laitteisiin käyviä noita. Liputan tuon puolesta. Paras välitanko mitä markkinoilla on. Samaa mieltä edelläkommentoijien kanssa. Trick on tässä ylivoimaisesti paras. Oikeastaan aika vittumaista, että moniin huippupedaaleihin (mm. Eliminator, Iron Cobra, DW 5000-ja 9000-sarjat) yleensäkään kehdataan laittaa ihan paskoja välitankoja. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
iekku84 11.05.2017 10:41:55 (muokattu 11.05.2017 13:53:46) | |
---|
Bacchus: Samaa mieltä edelläkommentoijien kanssa. Trick on tässä ylivoimaisesti paras. Oikeastaan aika vittumaista, että moniin huippupedaaleihin (mm. Eliminator, Iron Cobra, DW 5000-ja 9000-sarjat) yleensäkään kehdataan laittaa ihan paskoja välitankoja. Esim redline ellun ja normi ellun tanko on sama paska mut värein hiukan kikkailtu. Iron cobran tanko uutenakin ihan sysipaska. Ei se ellunkaan ihan välyksetön ole. Trickin tikku on tarkka kun sweitsiläinen kello.. Laakerihomma on kans aika isossa roolissa. Esim näihin käy vakiolaakerin tilalle ihan rullaluistemen laakerit, joilla saadaan vauhtia ja paremmat pesee pearlin ninjan 6-0 ja on huoltovapaita... maksaa ihan vitsihintoja ebayssa. Itselle tuli keraaminen laakerinippu ja ai että on liukas peli. Maksoi noin 10e yhteen tuplapedaaliin, kun elluun ei pysty masterin vasenta laakeria vaihtamaan, kun se on prässätty kiinni. Toki poraamalla auki ja tekemällä akseliin kierteen siitä saisi vaihdettavan.. Nyt toi kestää varmasti minun loppu elämän. Pessimisti ei pety. |
Killah... 10.06.2017 17:24:52 | |
---|
Onko mun nyt siis ymmärrettävä niin, että tuo Trickin shafti pesee Pearlin oman mennen tullen? Hintaeroakaan ei oo ku sen kaks kymppiä t-kaupassa. Eläpä hättäile... |
iekku84 11.06.2017 12:54:18 | |
---|
Killah...: Onko mun nyt siis ymmärrettävä niin, että tuo Trickin shafti pesee Pearlin oman mennen tullen? Hintaeroakaan ei oo ku sen kaks kymppiä t-kaupassa. Kyllä. Nyt ymmärsit oikein. Tyhjää ostaa valmiiksi väljää, kun huippu tangon saa pienellä erotuksella. Jos uudet laakerit viel hankit. Vaikka jotkut rullaluistimien abec9 tai keraamiset niin spedu rullaa ja soitat loppuikäsi. Toki orkkis laakereilla ja trockillä menee kans loppuikä. Extraa nopeutta saa laakerein Pessimisti ei pety. |
Killah... 13.06.2017 15:14:07 | |
---|
Jeespoks. Kiitti kaikille jeesistä! Eläpä hättäile... |