Aihe: roland vh-11 garageband - midiongelma - vinkkejä?
1
samuelnitrogen
09.02.2017 21:52:20
moi, kytkin juuri roland td-12 setin jossa vh-11 hi-hat midi-usb johdolla macciin jossa garageband, kaikki toimii paitsi hi-hat on koko ajan auki?

niin ja luurit on siinä modulissa kiinni niin luureissa kaikki toimii normaalisti, myös haikka kuten pitääkin, eli modulin säädöistä tai kytkennöistä ym ei ole kiinni

onko kokemusta, onko vinkkejä?

eli aijemmin mulla oli tossa kiinni yamaha dtxplorer iv rummut ja kaikki toimi 100%, siinä onkin se normaali "vanhanajan" hi-hat controlleri

vai pitääkö sitten äänityksiä varten hommata sellainen "normaali" hi-hat controlleri kuten esim roland fd-8 ??

vai pystyykö sitten laitteen "midikarttaa" itse jotenkin säätämään, sehän kyllä ohjekirjasta löytyy??

ps. haitsu saundi on siis aina auki, myös jos controlelrin ottaa kokonaan pois, eli suljettua haikkasaundia ei saa lainkaan
yövuoro on rock, ei ole koskaan aamuherätyksiä ja saa aina valvoa myöhään;)
Duro
09.02.2017 23:18:36
Eiks tää kuuluis enemmän sähkörumpuosioon?
Hi! Ask me about Impression cymbals!
-Dr.DW-
10.02.2017 07:42:37
samuelnitrogen: moi, kytkin juuri roland td-12 setin jossa vh-11 hi-hat midi-usb johdolla macciin jossa garageband, kaikki toimii paitsi hi-hat on koko ajan auki?

niin ja luurit on siinä modulissa kiinni niin luureissa kaikki toimii normaalisti, myös haikka kuten pitääkin, eli modulin säädöistä tai kytkennöistä ym ei ole kiinni

onko kokemusta, onko vinkkejä?

eli aijemmin mulla oli tossa kiinni yamaha dtxplorer iv rummut ja kaikki toimi 100%, siinä onkin se normaali "vanhanajan" hi-hat controlleri

vai pitääkö sitten äänityksiä varten hommata sellainen "normaali" hi-hat controlleri kuten esim roland fd-8 ??

vai pystyykö sitten laitteen "midikarttaa" itse jotenkin säätämään, sehän kyllä ohjekirjasta löytyy??

ps. haitsu saundi on siis aina auki, myös jos controlelrin ottaa kokonaan pois, eli suljettua haikkasaundia ei saa lainkaan

Ainakin Superior Drummerilla siinä on jonkun verran kikkailua, ennenkuin toimii oikein. Esim. http://www.toontrack.com/forum/e-dr … drummer-232-and-roland-vh11-hi-hat/
"Lethal dose is also a lifetime supply"
samuelnitrogen
11.02.2017 13:51:47
...juu täytyykin laittaa tuonne sähkörummut osastolle
yövuoro on rock, ei ole koskaan aamuherätyksiä ja saa aina valvoa myöhään;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)