grind 17.11.2006 22:39:07 | |
---|
No, nyt on nuijat mallia sonic hammer, ihan huopapäillä. Onkos kukaan vaihtanut tuota lyöntipintaa muuksi, tai soittaako joku mahdollisesti ihan sillä muovipäällä? Onko tuossa mitään mitä pitäisi varoa? Se tuli mieleen, että dw:n muovi/huopanuijien muovipuolet kuluivat, sinä aikana kun pedaalit mulla oli, aika reilusti - voi siis olla että jos ilman mitään lyöntipintaa soittelee niin sonic hammerien elinikä jää lyhyeksi.. Derek Roddyn foorumilta luin, että IC:n nuija sopisi suoraan tuohon SH:n päähän, kunhan sen IC:n nuijan varren vain katkoo sopivan mittaiseksi, kukaan kokeillut? Tuolla kehuivat erinomaiseksi tuntumaltaan. Mukavan painavat nuijat kaikenkaikkiaan, marksmaneja voisi silti vielä koettaa. |
Bacchus 18.11.2006 10:29:21 (muokattu 18.11.2006 10:29:27) | |
---|
No, nyt on nuijat mallia sonic hammer, ihan huopapäillä. Onkos kukaan vaihtanut tuota lyöntipintaa muuksi, tai soittaako joku mahdollisesti ihan sillä muovipäällä? Onko tuossa mitään mitä pitäisi varoa? Se tuli mieleen, että dw:n muovi/huopanuijien muovipuolet kuluivat, sinä aikana kun pedaalit mulla oli, aika reilusti - voi siis olla että jos ilman mitään lyöntipintaa soittelee niin sonic hammerien elinikä jää lyhyeksi.. Itse laitoin omiini kiinni ne kumiset lyöntipinnat. Aluksi koko treenis haisi ihan kondoomilta kun pisteli tuplilla menemään, mutta pikkuhiljaa se kumin pinta kovettui ja haju hävisi. Eroa en osaa sanoa, ehkä hieman kovempi atacki kumisilla kuin huopaisilla, mutta suurta eroa ei ollut. Sonic Hammerit on kyllä aivan arsesta, itse vaihtaisin samantien hittoon, vaikka Pearlin, IC:n tai DW:n nuijiin. "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
grind 18.11.2006 10:55:08 | |
---|
Itse laitoin omiini kiinni ne kumiset lyöntipinnat. Aluksi koko treenis haisi ihan kondoomilta kun pisteli tuplilla menemään, mutta pikkuhiljaa se kumin pinta kovettui ja haju hävisi. Eroa en osaa sanoa, ehkä hieman kovempi atacki kumisilla kuin huopaisilla, mutta suurta eroa ei ollut. Sonic Hammerit on kyllä aivan arsesta, itse vaihtaisin samantien hittoon, vaikka Pearlin, IC:n tai DW:n nuijiin. Tuliko sulla mukana erilaisia lyöntipintoja? Mä en ole vielä keksinyt mikä noissa on vikana, tosin tuo kärjen asennon säätösysteemi vaikuttaa vähän epävarmalta. |
gulfstream650 18.11.2006 11:16:34 | |
---|
Aluksi koko treenis haisi ihan kondoomilta kun pisteli tuplilla menemään, mutta pikkuhiljaa se kumin pinta kovettui ja haju hävisi. Aivan loistavasti viskattu! Nauran ääneen! Hehee! Svengaa kuin saksanhirvi. |
Hössö 18.11.2006 12:02:32 | |
---|
Mites on noiden pearlin nuijien laita, ovatko yhtä raskaat kuin DW:n nuijat? |
grind 18.11.2006 12:29:59 | |
---|
Mites on noiden pearlin nuijien laita, ovatko yhtä raskaat kuin DW:n nuijat? Sonic Hammers - 123g DW 2way beater - 98g Pearl 4 way beater - 85g Tama wood beater - 83g Slug Jr. - 79g Roddyn foorumilla kerrottua. |
Hössö 18.11.2006 13:19:51 | |
---|
Sonic Hammers - 123g DW 2way beater - 98g Pearl 4 way beater - 85g Tama wood beater - 83g Slug Jr. - 79g Roddyn foorumilla kerrottua. Kiitän vastauksesta! |