northern 17.11.2006 15:50:45 | |
---|
Nyt kun on tullut toi photoshop hommattua niin iski päähäni sellainen ajatus että voisin tehdä sillä bändimme logon, jonka laittaisin basarin kalvoon. Kysymys kuuluukin että miten sen siihen voisi laittaa ilman että soundi kärsii? Ajattelin ehkä kiinnittää logon ohueeseen kankaaseen joka tulisi sitten siihen kalvon päälle jotenkin. Onko muita ehdotuksia? Etsiikö bändisi hyvää studiota jossa työskennellä halvalla? Ota siinä tapauksessa minuun yhteyttä. |
Krunttu 17.11.2006 16:03:06 | |
---|
Kannattaa kokeilla tehdä sapluunalla, jos ei mitään hirveän yksityiskohtaista tarvi. www.chillpe.com |
Tindrum 17.11.2006 16:44:10 | |
---|
Jos se logo on toi omakuva / avatar, niin itse tekisin sapluunalla ja pienellä ruiskulla. Niillä saat noi loisteet ja varjot tehtyyn. Saahan noita tulostettuun sieltä fotarista vaikka tarralle, mutta saundi kärsii. Muutoin en kyllä paljon keksi kuinka se fotari auttais siinä koristelussa. m©
Tiina Lymi on ihana. |
welho 17.11.2006 17:45:12 | |
---|
Nyt kun on tullut toi photoshop hommattua niin iski päähäni sellainen ajatus että voisin tehdä sillä bändimme logon, jonka laittaisin basarin kalvoon. Kysymys kuuluukin että miten sen siihen voisi laittaa ilman että soundi kärsii? Ajattelin ehkä kiinnittää logon ohueeseen kankaaseen joka tulisi sitten siihen kalvon päälle jotenkin. Onko muita ehdotuksia? Teet kuvan fotarilla ja viet sen sekä kalvon johonkin mainosfirmaan. Ne printtaa siellä kalvon kokoisen tarran ja liimaa paikalleen. Kaikki vaikuttaa kaikkeen, mutta itse en ole huomaannut häiritsevää eroa soundissa tms. Siinä jo jonkun vuoden vanha kuva: http://www.welhodrum.com/images/m3.jpg Ja tässä toinen: http://www.welhodrum.com/GreenLight2.jpg www.welhodrum.com |
northern 17.11.2006 18:02:45 (muokattu 17.11.2006 19:46:50) | |
---|
Teet kuvan fotarilla ja viet sen sekä kalvon johonkin mainosfirmaan. Ne printtaa siellä kalvon kokoisen tarran ja liimaa paikalleen. Paljonkos tuo maksaa? Ja logo ei ole tuo avatar vaan ihan teksti jossa lukee black rock Etsiikö bändisi hyvää studiota jossa työskennellä halvalla? Ota siinä tapauksessa minuun yhteyttä. |
Simbe 17.11.2006 18:56:07 | |
---|
Jos kuitenkin siihen maalaukseen päädyt, niin Miän Vain -nimimerkki hallitsee homman. Tsekkaa omakuva. Eipä todellakaan tullut liian kalliiksi. |
Tietäjä 17.11.2006 22:23:10 | |
---|
Itse vedin bändinlogon kalvoon niin että ostin kirjakaupasta A4 tyhjiä tarra-arkkeja ja printtasin koneelta logon ulos kahdelle aa neloselle ja liimasin kalvoon.. taustavärinä mulla oli musta niin kuin kalvossa ja ylimääräiset mustat leikkasin pois ennen liimaamista.. voin laittaa kuvan alkuviikosta kun pääsen himaan jos muistan... |