koera 15.11.2006 15:53:36 | |
---|
Eli otsikko melkeimpä kertoo jo kaiken. Kumpi paisteen 2002-sarjan crasheistä on "hevimpi", Full vai Medium? Kenelläkään kokemusta? Ajattelin hankkia kolmannen crashin uusien Kumujen myötä, kun tulee kaksi lattiatomia käyttöön entisen yhden sijasta. Harkinnassa olisi 2002 17" Full. Setissä löytyy jo tällä hetkellä 2002 18" Medium, ja mitään sen paksumpaa en oikeastaan kaipaa. Joten jos toi Full olisi samaa luokkaa tai hieman kevyempikin, kun Medium, niin se olisi erittäin passeli. Kiitosta. |
DrmBug 15.11.2006 16:05:33 | |
---|
ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
koera 15.11.2006 17:28:39 (muokattu 15.11.2006 17:30:53) | |
---|
Katso tuolta: http://www.paiste.com/products/cymbals/2002_crashes.php Eli full crash = medium thin ja medium = medium heavy... välistä näyttää löytyvän vielä pelkkä "2002 Crash" = medium. No perkule juu. Eli toi full on jo medium thin. Ei semmosta, kiitos. Harmin paikka ku tota mediumia ei saa 17-tuumaisena. Mitähän mä sitten keksisin.. Edit. Kun tosiaan 2002 17" Crashin jo omistan, nii ei viittis toista samanlaista ostaa. Ja 16-tuumainen crashi on jo liian pieni mun makuun. En käsitä, miten 14-tuumaisiakin kutsutaan vielä crasheiksi. Splasheiks menee mun mielestä. |
Rockster 15.11.2006 17:31:13 | |
---|
No perkule juu. Eli toi full on jo medium thin. Ei semmosta, kiitos. Harmin paikka ku tota mediumia ei saa 17-tuumaisena. Mitähän mä sitten keksisin.. Kokeilepas kettuillessas 2002 wild crashia. Itselläni on pari ja toimivat. En tiedä miten omiin projekteihisi. Mutta käy testaamassa... "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla. |
koera 15.11.2006 18:21:33 | |
---|
Kokeilepas kettuillessas 2002 wild crashia. Itselläni on pari ja toimivat. En tiedä miten omiin projekteihisi. Mutta käy testaamassa... Kuuntelin tuolta Paisteen sivuilta Wild Crashienkin sampleja. Kuulostivat jotenki vähän räkäseltä ja hieman lyhytsointiselta. Tietty ois eri asia päästä kuulemaan livenä, mut noi samplet ei ainakaan aiheittanut "rakkautta ensikuulemalla". Missähän pääsis koittamaan.. |
Akahito 22.11.2006 12:28:22 | |
---|
Kuuntelin tuolta Paisteen sivuilta Wild Crashienkin sampleja. Kuulostivat jotenki vähän räkäseltä ja hieman lyhytsointiselta. Tietty ois eri asia päästä kuulemaan livenä, mut noi samplet ei ainakaan aiheittanut "rakkautta ensikuulemalla". Missähän pääsis koittamaan.. Soitin Laine, Turku on paikka. Kaikki suosituimmat Paisteen mallit hyllyssä ja kokeiltavana, ja mitä puuttuu voidaan tilata. Pitävät varastollaan yleensä lähes kaikkia symbaalimalleja. Gongeja ja perkussiivisia symbaaleita on vähemmälti. Itse kyllä omistan tuollaisen 2oo2 Full crashin 18" koossa, (Dimensions Med.Thin Full crash oikeasti mutta sama pelti kyseessä,) ja voisin hyvin kuvitella soittavani sitä 18" Mediumin kanssa siinä, missä minulla myös toimii hyvin yhteen 2oo2 Thin crash ja 2oo2 Medium 20" kokoisina. Että liian keponen se ei ainakaan ole, yllättävän paljon ytyä löytyy vaikka onkin ohuemmanpuoleinen. "Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?"
http://paiste-only.com/phpBB2/ |
MJP 22.11.2006 12:43:40 | |
---|
Jois sulla on jo 17&18" crashit, niin hommaa 19 tai 20. Varmaankin 19" full toimis, vähän ohuemmassa on matalampi pitch. |
Bobana 23.11.2006 07:24:01 (muokattu 23.11.2006 07:24:42) | |
---|
Miulla on Line- sarjan 20" Full crash ja se soi kyllä jo melkoisen mahtipontisesti eikä jää jalkoihin vaikka Teijjot treeneissä luukuttaa Englin vehkeitänsä niin että kartiot lyö silmille. Vaikea kuvitella enää mitään tuhdimpaa versiota tuosta sillä se varmasti aiheuttaisi jo seismologista toimintaa... Sex, choppers and rock´n roll!!! |
Akahito 24.11.2006 12:28:01 (muokattu 24.11.2006 12:28:13) | |
---|
Miulla on Line- sarjan 20" Full crash ja se soi kyllä jo melkoisen mahtipontisesti eikä jää jalkoihin vaikka Teijjot treeneissä luukuttaa Englin vehkeitänsä niin että kartiot lyö silmille. Vaikea kuvitella enää mitään tuhdimpaa versiota tuosta sillä se varmasti aiheuttaisi jo seismologista toimintaa... Signature ja 2oo2 Full crasheilla ei ole mitään muuta yhteistä, kuin valmistaja ja mallinimi. "Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?"
http://paiste-only.com/phpBB2/ |
Bobana 24.11.2006 13:31:44 | |
---|
Signature ja 2oo2 Full crasheilla ei ole mitään muuta yhteistä, kuin valmistaja ja mallinimi. Oho. No sen minä kyllä tiedän tasan ja tarkkaan mutta kävi itellä näköjään otsikon kohdaalla luetun ymmärtämisessä kämmi. Noniin. Ammun itseni. Sex, choppers and rock´n roll!!! |