Aihe: No onkos hyvät rumpu-ystävät menossa kattoon Maidenia?
1 2
Mipe-iha-ite
07.11.2006 20:22:08
onko itseni lisäksi rumpupalstan väki menossa kuuntelemaan ja kattomaan Nickoa ja kumppaneita? ite ainakin ootan aika täpinöissä.
Ois kannattanu pysyä vissysä nii ois pysyny pändisä.
_zildjian_
07.11.2006 20:25:21

ei olla menossa... triviumin ois kyllä voinu käydä kattomassa muuten vaan... panteraa sen olla pitää.. ;) v*ttukun sitäkään enää näe..
Peicco
07.11.2006 20:32:28
onko itseni lisäksi rumpupalstan väki menossa kuuntelemaan ja kattomaan Nickoa ja kumppaneita? ite ainakin ootan aika täpinöissä.

Maiden on nähty jo niin monesti, että eipä taida jaksaa. Hyvää showta se kyllä yleensä on.
A bank is a place that will lend you money if you can prove that you don't need it. -Bob Hope
LumPus
07.11.2006 20:32:46
jäipä liput hommaamatta, ahistaa.
onhan tuo jo viitisen kertaa nähty, mutta joka kerta tuppaa vaan olemaan parempi ja parempi... huoh.
pasij66
07.11.2006 20:45:15
No jees kyl pitäs mennä pyhänä T:reen jäähalliin. Kun oon tähän asti jotenki onnistunu välttään noi Suamen keikat.
carefulstep@gmail.com
Peicco
07.11.2006 21:11:40
No jees kyl pitäs mennä pyhänä T:reen jäähalliin. Kun oon tähän asti jotenki onnistunu välttään noi Suamen keikat.

Ai kyseessä onkin rypistys mansessa... Ei se nyt sentään niin kova pumppu ole, että sinne saakka lähtisin.
A bank is a place that will lend you money if you can prove that you don't need it. -Bob Hope
LaKu
08.11.2006 07:13:15
Keskiviikon konserttiin on lippu. Täytyy myöntää että ei hirveesti innosta nyky-Maiden. Kävin 80-luvulla kolme kertaa katsomassa, silloin ne oli hyviä...
Saas nähdä miten Nicko 54 v klaaraa nykyään.
Oho, kolme Pearl-settiä jo :)
moderndrummer88
08.11.2006 09:46:53 (muokattu 08.11.2006 09:47:09)
Tiistain keikalle olis lippu. Kyllä on kovasti nyt taas viime aikoina maiden soinu soittimessa... On vaan melko tiukka rahatilanne tällä hetkellä, että jännäksi menee sitten seuraava kuukausi, sen verran olisi kaikkea maksettavaa.
Anyone using any such item will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours
beethro
08.11.2006 09:49:19
Menossa ollaan, Helsingin keikalle. Kolme edellistäkin keikkaa kävin katsastamassa. Nicko oli kyllä parhaassa vedossa näistä viimeisessä, eli kesällä 05. Kaikki epäilyn häivät miehen loistavuudesta kaikkosivat tyystin.Jossain vaiheessa pelkäsin, että kaveri on menettänyt särmänsä kokonaan, kun alkoi olla meno vähän hataraa keikoilla.
Näiden jätkien showsta voisi moni nuori rokkari ottaa oppia. Vuosi toisensa jälkeen jätkät ottavat yleisön täysin haltuunsa - energiaa on lavalla enemmän kuin monilla parikymppisillä!
Other moneyish
Migo
08.11.2006 11:24:19
Trivium olisi ollut mukava nähdä, mutta ehkä sitten heidän omalla kiertueellaan, jos vaikka Suomeen silloin eksyvät. Maideni nyt on ok, muutamat hyvät rallit.
Niinpä..
Rumba-Ali
08.11.2006 11:35:29

Jepjep. Sunnuntaina Tampesteriin.

*teroittaa pahvimiekkaa* Up the irons!

Eka kerran on mahdollisuus nähdä nuoruuden sankarit ilmielävänä. Odotan innolla.
"Noniin. Tuohan kuulosti ihan paskalta." -nimim. -Jere-
rumpali-isti
08.11.2006 18:36:37
ELämäni ekaa kertaa meen Maidenin keikalle! Tampereella tavataan... ;)
Jyrkkä EI tuplille!
Nolte
08.11.2006 19:16:36
En mie sinne ole menossa... En ole vieläkään toipunut siitä, että vaihtoivat Burrin McBrainiin ja kaikki groove hävisi sen siliän tien. Oli vaihto tosin pakkorako...
Hyvät kamat - huono soittaja!
gulfstream650
08.11.2006 20:23:54

Tämän kirjoitin Guns'n'Roses-keikan alla ja samaan tyyliin rokataan:

Minä joudun ottamaan kaksi lippua ekalle keikalle. Sihteeri oli varannut firman club seatilta minulle kaksi paikkaa. Lisäksi joudun menemään keikalle ilmaiseksi. Sitä en tee yleensä. Merkkaan tunnit kyllä ylös, jotta saan keikasta edes pienen palkan.

Kun orkesterin pojat tapailevat takahuoneessa aloitusbiisinsä sointukulkuja ja Axl availee ääntään henkiökohtaisen laulunopettajansa kanssa, minä parkkeeraan härskisti Ison Pajan lämpimään talliin. Tulen paikalle 10 minuuttia ennen keikkaa ja siemaisen GT:n, johon tilannut vain 2 cl Gin-alkoholia.

Istun suorat housut jalassa ja luon paheksuvia katseita rokkinuorisoon, joka on pukeutunut farmariasuihin. Hyi olkoon.

Jos olen oikein rok-mielellä, laitan jalkaan mustat, silitetyt farmarihousut ja rajun vyön sekä tietty pikkutakin. Vyön solki on luottokortin kokoinen ja näköinen. Lisäksi siinä lukee American Sexpress. Toivottavasti kukaan ei näe. Se on aika raju.

Kaikki luulevat, että olen taiteilija Axl Rosen luottoystävä. Tarjoan väliajalla (onhan siellä sellainen? Kaikissa oopperoissakin on) virman luottokortilla alkoholitonta alkoholia liiketuttaville. Nauramme vapautuneesti club seat -alueella, jonne ei melunuorisolla ole asiaa.

Kaiken kruunaa tietysti Axlilta saamani World Tour 2006 Access All Areas -passi. Piipahdamme liiketuttavien kanssa niin kutsutulla backstage-alueella, jota rokkinuoriso kutsuu leikillisesti "päkkäriksi". Se kuulostaa ihan Päk Striir Poissilta.

Eiku:

Käydään tsekkaamassa I. Maiden ihan normaalisti... :-D
Svengaa kuin saksanhirvi.
best of the beast
08.11.2006 20:55:06
menossa ollaan, tiistain keikalle olisi liput.
Maardi
08.11.2006 21:10:28
Keskiviikon keikalle olen menossa. Ei ole Maidenia ennen tullut nähtyä, joten odotukset varsin korkealla!
mika_89
08.11.2006 22:24:33
Voi kyllä. 14 pvä :) toinen kerta maiden livenä . viime kesänä olin 7.7 katsomassa. kyllä se on semmonen kokemus että huhhuh. odotan innolla
TAMA on kyllä meleko hyvä
Koplinki
08.11.2006 22:36:26
Mitää järkee tossa, joka toinen kuukausi ramppaavat täällä. :P

no hyvä, että edes joku ramppaa...
Älä sää tuu siihen kukkoilemaa! Kirka saatana... (Jackpot)
Juippi313
12.11.2006 02:01:18
meikä on menosssa kattomaan :)
hyperhamsteri
12.11.2006 02:38:54 (muokattu 12.11.2006 02:42:22)
Lippu oli. Tarkastelin kiertueen muiden keikkojen settilistoja. Selvisi, että

*SPOILAUS*

soittaisivat parin legendaarisen humpan lisäksi koko uuden levyn, joka sisältää lähes perlkästään näitä uskomattoman pitkäveteisiä kymmenen minuutin todellisia "teoksia", joiden kuunteleminen ei todellakaan enää jostain syystä napsahda sitten alkuunkaan. Kyllä se vanha Maiden on rautaista. Näiden uusien biisien markkinoiminen "Iron Maiden"-nimellä pitäisi kieltää.

Totesin, että 50€ on kuitenkin hitusen turhan suuri summa maksaa, jotta pääsee katselemahan teoksia. Sain alkuperäisen hinnan takaisin ja vähän päällekin, kun myin tiketin netissä.

Viime kesän keikasta on kuitenkin muisto elossa ja hyvä niin. Se oli komeaa kats.. eiku kuunneltavaa.

P.S. Nicko McBrain on iha huano.
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Deinonychius: Huhutaan, että olisit homo.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)