gulfstream650 27.10.2006 09:43:25 | |
---|
Älkää siis ihmetelkö seuraavan kerran kun näette Hurriganesin keikalla. Remu on hankkinut 50-vuotislahjaksi saamiensa punaisten Ludwigien tilalle uudet kannut, myös Ludwigit. Käsittääkseni hopeanväriset. Minä ostin Remun punaiset Ludarit. Joku pässi pölli pari viikkoa sitten etutomin setistä. Ja minä joudun nyt metsästämään uuden tilalle. Svengaa kuin saksanhirvi. |
Peicco 27.10.2006 09:52:14 | |
---|
Älkää siis ihmetelkö seuraavan kerran kun näette Hurriganesin keikalla. Remu on hankkinut 50-vuotislahjaksi saamiensa punaisten Ludwigien tilalle uudet kannut, myös Ludwigit. Käsittääkseni hopeanväriset. Minä ostin Remun punaiset Ludarit. Joku pässi pölli pari viikkoa sitten etutomin setistä. Ja minä joudun nyt metsästämään uuden tilalle. Eiks Remu diggaa punaisesta vai mikä tää juttu oikeen oli? Eihän lahjoja tule myydä... En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |
welho 27.10.2006 10:03:17 | |
---|
Älkää siis ihmetelkö seuraavan kerran kun näette Hurriganesin keikalla. Remu on hankkinut 50-vuotislahjaksi saamiensa punaisten Ludwigien tilalle uudet kannut, myös Ludwigit. Käsittääkseni hopeanväriset. Minä ostin Remun punaiset Ludarit. Joku pässi pölli pari viikkoa sitten etutomin setistä. Ja minä joudun nyt metsästämään uuden tilalle.
Voi hitto! Hyvät kaupat:) Eikös tuosta varastetusta tomista kannattaisi antaa vinkki Remulle? Legendan mukaan homma toimii kun Remu laittaa haun päälle:) www.welhodrum.com |
gulfstream650 27.10.2006 10:51:48 | |
---|
Voi hitto! Hyvät kaupat:) Eikös tuosta varastetusta tomista kannattaisi antaa vinkki Remulle? Legendan mukaan homma toimii kun Remu laittaa haun päälle:) Remu tietää asian... Kaupat tehtiin ennen kuin Alfred N**si kävi paikalla varkaissa... Svengaa kuin saksanhirvi. |
gulfstream650 27.10.2006 12:45:00 | |
---|
Niin, Remu soittaa nykyisin Ludarin Bonham-setillä. Ja ta-daa: arvatkaas millä kapuloilla hän soittaa? Milleniumeilla!!! Svengaa kuin saksanhirvi. |
Frequency 27.10.2006 13:57:29 | |
---|
Ja ta-daa: arvatkaas millä kapuloilla hän soittaa? Milleniumeilla!!! Remu on varmaan ainoa rumpali jonka keppivalintaa en ihmettele. "Sä haiset ihan ydinjätteelle..." |
gulfstream650 27.10.2006 15:03:41 | |
---|
Remu on varmaan ainoa rumpali jonka keppivalintaa en ihmettele. Minä soitan samanlaisilla kepeillä, mutta niissä ei lue Millenium. Vaahteratikut tulevat samasta tehtaasta, mutta kapuloissa lukee Mikko Signature. Kaikki maailman Mikot, liittykää yhteen! :-) Svengaa kuin saksanhirvi. |
Youni 27.10.2006 16:07:52 (muokattu 27.10.2006 16:08:12) | |
---|
Melkein sukua julkkikselle... Onnea uusille Ludareille! "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
Magiz 27.10.2006 16:11:53 | |
---|
tuleekohan remu tänään ludwigiensa kanssa pohjoispuiston koululle hyvinkäälle..? hurriganes kun esiintyy siellä tänään.. odotan innolla. :) onnea vielä kaupoista msokerolle, ja toivottavasti tomisi löytyy ja saat sen takaisin. Keep it Fresh |
gulfstream650 27.10.2006 16:16:33 | |
---|
tuleekohan remu tänään ludwigiensa kanssa pohjoispuiston koululle hyvinkäälle..? hurriganes kun esiintyy siellä tänään.. odotan innolla. :) onnea vielä kaupoista msokerolle, ja toivottavasti tomisi löytyy ja saat sen takaisin. Uudet rummut ovat messissä koulukeikalla Hyvinkäällä. Eikös siellä tänään ole My Only One -musikaalin ensi-ilta? Svengaa kuin saksanhirvi. |
Magiz 27.10.2006 16:24:20 (muokattu 27.10.2006 16:30:28) | |
---|
Uudet rummut ovat messissä koulukeikalla Hyvinkäällä. Eikös siellä tänään ole My Only One -musikaalin ensi-ilta? kyllä. :) mielenkiinnolla menen katsomaan millaista pläjäystä he ovat kehitelleet ihmisten mietittäväksi. Willa-teatterin esittämä. mua yritettiin nakittaa tuohon(kin) teatteriin mukaan, mutta se olisi ollut 4 teatteriprojekti päällekäin mitä tekisin, eikä millään riittänyt aikaa lähteä mukaan, harmikseni. noh, odotan innolla iltaa. :) Keep it Fresh |
Magiz 28.10.2006 03:44:55 (muokattu 29.10.2006 21:09:59) | |
---|
noh, nyt on nähty hurriganes sekä My Only One-näytelmä.. kiteytettynä yhteen sanaan kaikki fiilikseni näistä: "kärsimys" musikaali oli sinänsä jees ja toimiva, mutta kovin oli keskeneräinen ja vaikea projekti tuollaiselle kokoonpanolle. pitkästyttävä ja pitkä. pääroolin vetänyt Juho Mantere kuitenkin rokkasi tykimmin, sitä äijää on mahtava katsella lavalla. melkein kaikki muu kuitenkin kusi, joten eipä jäänyt kovin hyvä maku suuhun tästä projektista. hurriganes veti aika rautaisella otteella keikasta liiemmin nauttimatta rutiininomaisen vedon. remun soitto takkuili, tempot vaihteli ja iskut ei olleet timessa oikeastaan ollenkaan. tietenkin äijien soittama musa on niin rockia, että ihan hyvä fiilis sitä kuunnellessa tulee, ja suorastaan sydäntä lämmittää katsoa pappoja vetämässä täysillä. kuitenkin lavalta aisti lähinnä ärtyneisyyttä kuin tekemisestä nauttimista. hienot ludarit kuitenkin. :) Keep it Fresh |
hollmi-5 28.10.2006 09:22:18 | |
---|
kuitenkin lavalta aisti lähinnä ärtyneisyyttä kuin tekemisestä nauttimista. Tämä on niin Remua ollut jo todella pitkään. Kuka saisi Remulle viestin perille, että ei hän nyt itse elä, niin kuin saarnaa. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
fabarm 29.10.2006 13:08:28 | |
---|
Tämä on niin Remua ollut jo todella pitkään. Kuka saisi Remulle viestin perille, että ei hän nyt itse elä, niin kuin saarnaa. Ja mitähän merkitystä sillä on,miten Remu elää.....?Ja miksi sille pitäisi saada viesti perille?Herätkää..... Harva on seppä syntyessään,eikä kovin moni vielä kuollessaankaan. |
markkuliini 29.10.2006 13:27:28 (muokattu 29.10.2006 13:28:00) | |
---|
Ja mitähän merkitystä sillä on,miten Remu elää.....?Ja miksi sille pitäisi saada viesti perille?Herätkää..... No, mitä merkitystä yleensäkään millään on? Jos nyt lähdetään tälle filosofiselle linjalle... Varmaan Mika tarkoitti että jos "viesti menisi perille", niin Remua olisi mukava katsoa ja kuunnella keikoilla. Nythän ukkeli vaan tiuskii ja äksyilee lavalla ja soittokin on vähän niin ja näin. Siitä on se hänen itsensä peräänkuuluttama "tico-tico" aika todella kaukana. www.vasamayhtye.com |
Kurb 29.10.2006 13:43:53 | |
---|
noh, nyt on nähty hurriganes sekä My Only One-näytelmä.. musikaali oli sinänsä jees ja toimiva, mutta kovin oli keskeneräinen ja vaikea projekti tuollaiselle kokoonpanolle. pitkästyttävä ja pitkä. pääroolin vetänyt Juho Leskinen kuitenkin rokkasi tykimmin, sitä äijää on mahtava katsella lavalla. melkein kaikki muu kuitenkin kusi, joten eipä jäänyt kovin hyvä maku suuhun tästä projektista. Kiitoksia palautteesta. :) Toi on ihan raaka tosiasia, että näytelmää on harjoiteltu vahvasti liian vähän. Sen takia teinkin bändin kanssa sen periaatepäätöksen, että satsataan rokkenrolliin kaikki paukut mitä ikinä pystytään - sitähän jengi on tullut katsomaan. Ja hyvinhän se rokki Pohjiksellakin taittui, tekniikan takkuilusta huolimatta. Oli meinaan villiä kun Blue Suede Shoesin aikana laulumikkini tipahti puoli metriä alaspäin osoittamaan suoraan snarea... :/ Se Remun rumpusetti oli ihan makea. Ja oli aivan ihanaa katsella Remun soittoa. Kaverihan on kävelevä (no, melkein..) esimerkki siitä, miten rumpuja ei pitäisi soittaa. Ja silti homma toimii, enimmäkseen sen karmean irvistyksen takia. Hitto, äijähän näytti siltä että joka ikinen isku sattui niin perkeleesti. :D Mutta eihän sillä perjantaisella keikalla ollut oikein mitään tekemistä vanhan kunnon Hurriganesin kanssa. Ei niitä bossanova-räpistelyjä rokiksi meinannut tunnistaa... Ei huono, mutta paskimmasta päästä. |
hollmi-5 29.10.2006 16:13:39 | |
---|
Ja mitähän merkitystä sillä on,miten Remu elää.....?Ja miksi sille pitäisi saada viesti perille?Herätkää..... Remu on "melko" hankalan miehen maineessa. Äksyilee muille soittajille varsinkin tekniikan miehille. Heittelee vaikka virvelillä, jos ei balanssi miellytä. Aikataulut venyvät ja välillä ukko saattaa poistua lavalta kokonaan. Kuitenkin joskus on lausunut, että tärkeintä on, että jengillä on haskaa ja tossu nousee. Sillä saarnaamisella ja elämisellä, eli omalla esimerkillä tarkoitin tätä. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Magiz 29.10.2006 21:13:17 | |
---|
toivottavasti kukaan ei loukkaantunut, mutta ihan näin itselleni ajattelin tiuskaista: mikä helvetin Juho Leskinen..? :D MANTERE!! :D:D pyydän anteeksi pahoitteluani, ja syytän kellonaikaa edellisen viestini sisältöhäiriöistä.. :D Keep it Fresh |
Magiz 29.10.2006 21:17:52 | |
---|
Ja hyvinhän se rokki Pohjiksellakin taittui, tekniikan takkuilusta huolimatta. tätä kyllä komppaan, hienoa meininkiä, oikein rokkia isolla ärrällä! mahtava kitaristi, mainioita sooloja, rummut rokkasi, juhon laulu toimivaa ja oikein ärjyvää, royn laulu sitten vähemmän. ja basistista ei varmaan tarvitse erikseen mainita.. :D hyvä pojat! :) tosin jäin kyllä vähän kaipaamaan perusseikkoihin tutustumattomana henkilönä selitystä sille, miksi roy hengaili lavalla ja soitteli sitä toista kitaraa siellä..? oi miksi? eihän sillä ole siellä osaa eikä arpaa, eikä alkuperäisessäkään kokoonpanossa ole 2 kitaristia. jossain käänteessähän alkuperäistä jannua potkittiin pois ja otettiin toista tilalle, mutta että kaksi kitaristia yhtäaikaa..? valaiskaa (tai siis valaise..) minua.. Keep it Fresh |
Fletch 30.10.2006 09:51:11 | |
---|
eikä alkuperäisessäkään kokoonpanossa ole 2 kitaristia. jossain käänteessähän alkuperäistä jannua potkittiin pois ja otettiin toista tilalle, mutta että kaksi kitaristia yhtäaikaa..? valaiskaa (tai siis valaise..) minua.. Jossain vaiheessa kasarilla taisi Hurriganeskin esiintyä muutaman kerran kahden kitaristin (Kallio-Louhivuori) voimin, muistelisin. Puffy shirt wearing, dragon slaying, classical metal playing, Olde English font using, curly headed, scallopped Strat playing, donut eatin shredders are a dime a dozen. |