Aihe: Tafix-rummut
1
l337dr
29.11.2006 11:54:32
Jees eli omistan tuon merkkiset kannut ja haluaisin saada lisätietoa tästä merkistä kun netistäkään ei tietoa löydy. Hardwaresta päätellen setti on suunnilleen 60-luvun paikkeilta, made in Japan. Koot 20bd,14 snare, 12,13,16 tomarit.
Eli olis kiva tietää että onko tuo jotain aikansa halpista vai ihan laatua ja minkähän arvoset mahtaa olla.
Kuulin myös jostain että tafixilla ja Tamalla olis jotain yhteistä (?)
jani72
29.11.2006 19:18:05
Itselläkin oli tuollaiset, virveli tosin puuttui. Myin ne veljelleni 1 kk sitten.

Kyselin itsekin tietoja Tafixeista, mutta kukaan niistä ei mitään tietänyt. Lienevät aikansa halppiskamaa, mutta makeat soundit niistä lähtevät, etenkin bassorummusta ja etutomeista. Hardware (se mikä oli alkuperäistä) oli jämäkkää, mutta aika työlästä säätää.

Käyttöarvo huomattavasti korkeampi kuin myyntiarvo. Itse myin sen takia, koska ne menivät hyvään kotiin ja minulla säilyi tapaamisoikeus : )
l337dr
29.11.2006 20:06:53
Kyllä. Sen verran on tunnearvoa etten settiä aio myydä... Herkut soundit kyllä lähtee. Yllättävän hyvin nuo on kestäneet, lähes 40 vuotta... Tuskin nykyajan halppikset noin kauan pysyy hyvänä :/
jani72
29.11.2006 21:27:00
Minkä väriset pömpelit ovat kyseessä?

Huuto.netissä oli ½-1 v. sitten Tafixit myynnissä. Taisivat lähteä n. 200 eurolla. Tuolloin(kin) olin rahaton, joten eipä tullut osallistuttua kaupantekoon.

Pitäisköhän perustaa Tafix-kerho...?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)