BoBoPig 27.11.2006 14:58:09 | |
---|
Täällä foorumissa on selvästikkin varsin kaksijakoisia mielipiteitä kyseisistä luureista. Mutta kertokaapa nyt sitten mikä niissä niin hyvää tai huonoa on. Miten sopii Sähkörumpuihin? entä sitten akustisiin? Vaimentaako ne hyvin? Ois tällaiset tarkoitus ostaa mutta jos ne nyt osoittautuvat aivan nuhaksi niin ei sitten. kiitos etukäteen. |
hahuusko 27.11.2006 15:41:58 | |
---|
Äänenlaatu ei ole mitenkään hifiä, mutta muuten olen ollut omiin Vic Firtheihini tyytyväinen. Sähkörumpujen kanssa toimii mainiosti. Äänityspuuhissa akustisen setin kanssa toimi myös hyvin, vaimennusta oli tarpeeksi. |
Speedy 27.11.2006 16:22:18 | |
---|
Jos haluat kuulokkeet sähkörumpuihin, niin sillä rahalla saat jo hyvät langattomat esim.. Saundikin voisi olla parempi, vaikkaisin, jos Vicfirit ei ole kerta mitkään hifit.. Mutta jos haluat akustisiin, niin varmaan ihan toimivat, omaa kokemusta ei ole.. Mutta en näkis järkeä siihen että sähkiksille ostasit, koska et sinä niihin mitään ulkopuolista äänenvaimennusta tartte..;) "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
grind 27.11.2006 16:32:41 | |
---|
Jos haluat kuulokkeet sähkörumpuihin, niin sillä rahalla saat jo hyvät langattomat esim.. Saundikin voisi olla parempi, vaikkaisin, jos Vicfirit ei ole kerta mitkään hifit.. Mutta jos haluat akustisiin, niin varmaan ihan toimivat, omaa kokemusta ei ole.. Mutta en näkis järkeä siihen että sähkiksille ostasit, koska et sinä niihin mitään ulkopuolista äänenvaimennusta tartte..;) Kyllä siinä itteasiassa on hyvä ainakin vähän sitä olla, niin ei se naputus kuulu läpi niin häiritsevästi. |
Paas 27.11.2006 17:51:46 | |
---|
Äänenlaatu huono, ja ainakin minun korvanlehtiä painovat ja ahdistivat niin paljon että oli pakko myydä pois. Eristys muistaakseni muuten ihan ok. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
LaKu 27.11.2006 18:53:09 | |
---|
Täällä foorumissa on selvästikkin varsin kaksijakoisia mielipiteitä kyseisistä luureista. Mutta kertokaapa nyt sitten mikä niissä niin hyvää tai huonoa on. Miten sopii Sähkörumpuihin? entä sitten akustisiin? Vaimentaako ne hyvin? Ois tällaiset tarkoitus ostaa mutta jos ne nyt osoittautuvat aivan nuhaksi niin ei sitten. kiitos etukäteen. Akustisille rummuillehan nämä luurit on tarkoitettu. Sähkörummuille käy melkein mitkä luurit vaan, eikä tarvi edes olla kalliita vehkeitä. Itse ostin sähkiksille Philipsin luurit Mustastapörssistä hintaan 16,90 :) |
Legatus 27.11.2006 19:00:05 | |
---|
Itse tykkään. Triggauskäytössä ovat mainiot, mutta saisivat vaimentaa vielä tarkemmin. 11. Liikkuessasi julkisella paikalla, älä häiritse ketään. Jos joku häiritsee sinua, pyydä häntä lopettamaan. Ellei hän lopeta, tuhoa hänet. |
Progressor 27.11.2006 21:36:39 | |
---|
Kokeilin kerran. Muuten ei ollut valittamista, mutta reilun tunnin soittamisen jälkeen ne alkoivat painaa aika ikävästi. Minulle parempi ratkaisu ovat Kossin Spark Plugit, joihin vaihdoin vakiotyynyjen tilalle 3M:n vaahtomuovit. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. S.M.A.K. |
Starless 27.11.2006 21:53:32 (muokattu 27.11.2006 21:54:37) | |
---|
Joo vic firthit on päässä just nyt... Vaimennus on perkeleen hyvä mutta tosiaan jos sulla on jumbon korvat niin ei kannata ostaa saattaa painaa ikävästi. Ite oon selvinny melkeen kaks vuotta näillä. Aluksi korvia särki vähän mutta joko korvat tai kuulokkeet antanu periksi sopivasti. Tuo vaimennus on sen verran hyvä että voit soittaa mp3 tai cd-soittimelta tulevan musan mukana eikä tartte ees huudattaa täysillä. Jos ostaa paskasti vaimennetut kuulokkeet niin se on melkeen pakko ostaa kuulokevahvistin samalla ja kuulohan siinä kärsii jos paukuttelun yli pitää musan kuulua. |
rijnswand 27.11.2006 22:15:41 | |
---|
Olen kokeillut studiossa ja diggasin paljon! Ne eristää tarpeeksi ja ihan hyvin sai selvää. Pitäs hommata sellaset treenikselle... Mikko |
hansakemanelius 29.11.2006 10:00:31 | |
---|
Näistä minulla on hyvät kokemukset. http://www.thomann.de/fi/sennheiser_hd280pro_djkopfhoerer.htmSoundi on hyvätasoinen ja vaimennus toimii asiallisesti. Kuulokkeet vaimentavat enemmän ylä- kuin alapäätä. Harjoittelen usein soittamalla jonkun levyn mukaan ja näillä voi volyymiä pitää aika alhaisena. Käyttömukavuus on myös OK, eivät ole liian raskaat eivätkä paina korvia. |
vernie 29.11.2006 20:31:41 | |
---|
Lähinnä studiossa tulee käytettyä Vic Firthin luureja, ja siellä toimii oikein hyvin. Olen erityisen tarkka vaimennuksen suhteen, koska korvani ovat kovin arat, mutta noiden luurien kanssa ei ole ollut eristävyysongelmia. Se vähä mitä setistä kuuluu luurien läpi on tosin aika pahasti vääristynyttä. Yläpää leikkaantuu tehokkaasti, ja soundista tulee muhmuinen. Studiossa moinen ei haittaa, koska studiosetä voi laittaa kaiken tarvittavan kuulumaan luureista. Äänenlaatu ei ole hifiä, mutta ei myöskään häiritsevän paska. Omaan päähäni Vic Firthit tuntuvat oikein miellyttäviltä, eli jaksaa soitella pitkiäkin rupeamia noiden kera.. Rumathan ne on, eli keikalla en kyllä moisiin pukeutuisi. :) Treeni- ja keikkakäytössä mulla on Elacin+Shure-E3 -yhdistelmä. |
Youni 30.11.2006 11:32:43 | |
---|
Sähkörummuille käy melkein mitkä luurit vaan, eikä tarvi edes olla kalliita vehkeitä. Itse ostin sähkiksille Philipsin luurit Mustastapörssistä hintaan 16,90 :) Luulisi sentään, että kalliimmilla luureilla ne sähkörummut kuulostavat paremmalta kuin halpiskuulokkeilla. "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
Cirya 01.12.2006 18:24:39 | |
---|
Sähkörummuille kyllä todellakin tarttee vaimennusta, jos ei haluu hajottaa korviansa luukuttamalla nupit kaakossa, sillä etenkin rideä soitettaessa hieno fiilis lähtee sen siliän tien, kun pädin kopina jyrää riden herkän saundin. Vähä sama haikan kanssa. Ja itseasiassa kaikkien peltien. |
gulfstream650 01.12.2006 18:32:53 | |
---|
Sähkörummuille kyllä todellakin tarttee vaimennusta, jos ei haluu hajottaa korviansa luukuttamalla nupit kaakossa, sillä etenkin rideä soitettaessa hieno fiilis lähtee sen siliän tien, kun pädin kopina jyrää riden herkän saundin. Vähä sama haikan kanssa. Ja itseasiassa kaikkien peltien. Totta joka sana. Jos sähkörummun kovamuovinen kalke tulee korvaan, on tunnelma pilalla. Svengaa kuin saksanhirvi. |