Itselläni on juuri akustisten kannujen sähköistäminen käynnissä. Olen huomannut, että tuumakoon (kehäkoon) kasvaessa yksi kalvotriggeri ei herkkyydeltään enää riitä kattamaan koko mesh-kalvon pinta-alaa. Olen rakentanut 13" virveliin triggerin (crossbar johon liimattuna pietsolevy ja siinä päällä Rolandin Cushion) ja tämähän ei toimi lainkaan yhä hyvin kuin aiemmassa tuunausprojektissani jossa jokaisen pannun kehäkoko oli ainoastaan 8".
Onko kellään hyviä kokemuksia useamman kalvotriggerin käytöstä samassa pannussa? Siis crossbarissa molemmissa reunoissa lähellä rummun kehää triggerit?
Nyt olen sitten hankkinut Remon Muff'l ringcontrol -dempparin ja kokeilen tuota Drumlordin käyttämää triggausmallia. Pitäsi vaan vielä löytää halkaisijaltaan mahdollisimman pienia pietsolevyjä sillä nuo mitä Kouluelektroniikasta saa ovat halkaisijaltaan 34mm ja näin ollen liian isoja suhteessa dempparin muovialustan (Drumlordin kuvissa tuo musta, johon pietsot asennettuna) sisäkaaren leveyteen.
Asennusperiaate:
http://saturnkat.com/drumlord/build/A bank is a place that will lend you money if you can prove that you don't need it. -Bob Hope