Aihe: tuplapedaaleista.
1
immortal
27.11.2006 19:20:25
olisin hankkimassa tuplapedaaleja mutta olen miettinyt että kummat on paremmat iron cobrat:http://www.thomann.de/fi/tama_hp900ptw_ironcobra.htm vai pearl eliminatorit:http://www.thomann.de/fi/tama_hp900ptw_ironcobra.htm kiitos vastauksista jo etukäteen.:)
Niq
27.11.2006 22:04:00

olisin hankkimassa tuplapedaaleja mutta olen miettinyt että kummat on paremmat iron cobrat:http://www.thomann.de/fi/tama_hp900ptw_ironcobra.htm vai pearl eliminatorit:http://www.thomann.de/fi/tama_hp900ptw_ironcobra.htm kiitos vastauksista jo etukäteen.:)

Molemmista linkeistä tulee samat tuplat.

Lisäksi täällä avataan aihe (tupla)pedaaleista noin kerran viikossa, eli selaileppa muutama sivu taaksepäin.

Mutta aiheeseen: Käy kaupassa kokeilemassa, kyseessä on molempien firmojen parasta laatua olevat pedaalit ja laadullista eroa ei oikeastaan ole. Soittotatsissa saattaa olla verran eroa(lähinnä säädöistä riippuen), mutta sitä, kummat sulle paremmin sopii, ei osaa varmasti kukaan täällä sanoa.

Lisäksi tuon hintaluokan pelit saat myytyä joskus kohtuullisella summalla eteenpäinkin, jos sitten ei loppujen lopuksi miellytäkään.

Käytännössä sama kummat ostat, en usko että hirveästi petyt.
"I have a cunning plan" -Baldrick
Bacchus
28.11.2006 00:16:31
Tämä on valitettavasti sellainen homma, joka selviää vasta pitkän käytön jälkeen. Kauppaan voi toki mennä testailemaan, mutta ei siinä mitään kunnollista kuvaa saa, jotain referenssiä kuitenkin.

Laatuvehkeitä molemmat, mutta itse valitsisin Eliminaattorit. Parhaat pedaalit omaan jalkaan.
"You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you"
Ozagon
01.12.2006 12:48:13
Molemmat erittäin hyviä pedaaleita, Eliminaattoreilla oon nyt päälle vuoden soitellu, mut ne vaihtuu Cobriin lähiaikoina koska itse saan jämäkämmän tatsin ic:llä.. Molemmilla pedaaleilla tulet satavarmasti hyvin toimeen.
Liver-Box
01.12.2006 15:09:32

Laatuvehkeitä molemmat, mutta itse valitsisin Eliminaattorit. Parhaat pedaalit omaan jalkaan.

Sama. Tänään haenki tuliterät elmut tuolta Fazusta. Aizaijaijai!
Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin.
Rockster
01.12.2006 16:36:16
Sama. Tänään haenki tuliterät elmut tuolta Fazusta. Aizaijaijai!

Jos omakuvassasi olevat Pearlin tuplat ovat myynnissä, niin voin ostaa ne pois...
"Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 houkutteli matkaansa Tavastialla.
Liver-Box
01.12.2006 20:55:30

Jos omakuvassasi olevat Pearlin tuplat ovat myynnissä, niin voin ostaa ne pois...

Kaippa ne joutais kuleksimasta. On kyllä helvetin hyvät noi elmut! En kerennyt säädellä sen kummempia, "tehdasasetuksilla" kokeilin mustan camin kaa. Sukkasillaa soittelin ja oli kyllä aivan järkyttävän hyvä tatsi jo tollasenaan, pitää säätää kyl viel tuntumaa. Ja toi kuljetuslaukku o kans erittäin asiallinen. HOT HOT!
Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin.
Vic Firth
03.12.2006 23:26:35

Kaippa ne joutais kuleksimasta. On kyllä helvetin hyvät noi elmut! En kerennyt säädellä sen kummempia, "tehdasasetuksilla" kokeilin mustan camin kaa. Sukkasillaa soittelin ja oli kyllä aivan järkyttävän hyvä tatsi jo tollasenaan, pitää säätää kyl viel tuntumaa. Ja toi kuljetuslaukku o kans erittäin asiallinen. HOT HOT!

Kuljetuslaukku on tosiaan pirun hyvä! Jos vertaa vaikka ic:tten muovikoteloon..
Ja se on vielä kankainen... NAMNAM
Mihin vittuun mä jätin sen etutomin??
Kari Vieri
03.12.2006 23:38:19
Eliminatoreista pitää vaihtaa nuija ja tehdä säätöä niin niistä saa hyvät.
Itse vaihdoin Gibraltarin nuijaan joka on yksipuoleinen ja kevyempi.
Paljon parempi kotrolli kuin sillä hervottomalla klohnulla mitä tulee mukana.

Kari
Olen hämmästynyt kuinka paljon olen kehittynyt viimeaikoina jopa joka päivä huomaa kuinka sitä on kehittynyt paremmaksi ja paremmaksi!
koera
04.12.2006 16:20:22
Suosittelen kyllä lämpimästi Eliminatoreita, tarpeeksi kun jaksaa keskittyä siihen säätämiseen, niin varmasti jokainen rumpali löytää tosta pedaalista mieleisensä tatsin.

Elmuja ennen omistin Taman Iron Cobra Rolling Glide-sinkkupetaalin, joka tuntui aina jotenki tahmealta ja jäykältä. Näille speduille vastaisuudessa kylmä EI!
joravuo
04.12.2006 17:00:51

Elmuja ennen omistin Taman Iron Cobra Rolling Glide-sinkkupetaalin, joka tuntui aina jotenki tahmealta ja jäykältä. Näille speduille vastaisuudessa kylmä EI!

Samanlaisia kokemuksia itselläni.. miksi koopra on tahmea? vaikka sama nuija oli ja kaikki.. ellu on kyllä ihan unelma peli..
"We've done four already but now we're steady and then they went: One, two, three, four"
Bacchus
05.12.2006 00:19:01
Eliminatoreista pitää vaihtaa nuija ja tehdä säätöä niin niistä saa hyvät.
Itse vaihdoin Gibraltarin nuijaan joka on yksipuoleinen ja kevyempi.
Paljon parempi kotrolli kuin sillä hervottomalla klohnulla mitä tulee mukana.

Kari

Elinaattoreiden nuija ei itse asiassa ole mikään erityisen painava.
"You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you"
joravuo
05.12.2006 19:42:39

Elinaattoreiden nuija ei itse asiassa ole mikään erityisen painava.

Se on niin iso et siinä on suuri ilmanvastus..

Hymiö;)
"We've done four already but now we're steady and then they went: One, two, three, four"
Jeltz
05.12.2006 19:45:37
Se on niin iso et siinä on suuri ilmanvastus..

Hymiö;)

En tiedä mikä siinä on, mutta tatsi on kyllä huonompi kuin ic:n nuijalla, munsta. Itsekin kyllä totesin että ic:n kuminuija painaa hiukan enemmän kuin Eliminaattorin originaali.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. Salon Seudun Bändit
rumpali_
07.12.2006 14:35:34 (muokattu 07.12.2006 14:35:55)

tama on hyvä valinta.! =)
meinl parhautta!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)