Raiku 22.12.2006 11:43:41 | |
---|
Terve kapula kaimat! Tahtoisin tietää tuosta setistä hieman ammattilaisten faktaa, onkos kellään kokemusta onko jytkyt kuin isoveljen DW vai ihan CB-percussionit, itselläni SONOR phonic plus 22 mahonki (vanha) setti ja tahtoisi isompaa ja tuota settiä olen kuolannut eli kysymys kuuluu ostanko omaani isomman basarin vai tuon PDP, help me please? |
Bacchus 22.12.2006 12:14:21 | |
---|
Phonicienhan pitäisi jytistä niin perhanasti. 12 mm (muistaakseni) pyökkirunko takaa kyllä jytkeen. "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
Raiku 22.12.2006 16:30:53 | |
---|
Juu kyllähän nuo jytisee se pitää paikkansa mutta kelailin lähinnä et minkäslainen setti toi MXR oikeen on, pientä huhua olen kuullut et ihan jees, kokemuksia? |
joravuo 22.12.2006 16:53:19 | |
---|
Juu kyllähän nuo jytisee se pitää paikkansa mutta kelailin lähinnä et minkäslainen setti toi MXR oikeen on, pientä huhua olen kuullut et ihan jees, kokemuksia? luulen ettei läheskään yhtä jees ku sonorit... "We've done four already but now we're steady
and then they went: One, two, three, four" |
Bacchus 23.12.2006 00:07:13 (muokattu 23.12.2006 00:08:53) | |
---|
Juu kyllähän nuo jytisee se pitää paikkansa mutta kelailin lähinnä et minkäslainen setti toi MXR oikeen on, pientä huhua olen kuullut et ihan jees, kokemuksia? Itselläni ei ole kokemusta PDP:stä, mutta basaria on kyllä tälläkin palstalla erittäin paljon kehuttu. WyW-nimimerkki voi valaista asiaa. Itse väläyttelit myös isomman basarin (24") hankkimista. Voisi olla hyvä idea. Tuon värisiä Phoniceja on suht paljon myynnissä. "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
polytoximaniac 23.12.2006 09:51:29 | |
---|
Juuri tuossa perjantaina hieman musaliikkeessä tuollaista PDP:N settiä testailin ja ainakin tomeista lähti kivat jytkeet huonoista virityksistä huolimatta.. Basarissa oli kokeiluhetkellä kanssa aika onnettomat viritykset kehissä et ihan täyteen potentiaalisuuteensa siitä ei tuolloin ollut, mutta ihan muhkean oloinen soundi siitäkin kyllä lähti... Sopivilla kalvoilla ja virityksillä sanoisin et ääntä lähtee melkein setistä kuin setistä... Tämän asiantuntevampaa en pysty kehiin heittämään.. Kiitos ja anteeksi |
hollmi-5 23.12.2006 12:57:27 (muokattu 23.12.2006 12:59:06) | |
---|
PDP:t olisivat selkeä heikennys nykyiseen verrattuna. Älä ihmeessää mene vaihtamaan kunnollisia pro-rumpuja harrastajan välineisiin. edit: Pohnickit ovat pyökkiä. Väri on mahonki (mahogany). http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
WyW 23.12.2006 14:01:07 | |
---|
Itselläni ei ole kokemusta PDP:stä, mutta basaria on kyllä tälläkin palstalla erittäin paljon kehuttu. WyW-nimimerkki voi valaista asiaa. Öhö... oonpa mä ny sit kotiinpäin vetäny. Mut juu. Ihan ilman silmälappujakin, niin tuo nimenomainen 22"x18" basari on kerännyt kohtalaisesti kiitoksia. Niin miksaajilta kuin muiltakin. Ja jos ei örveltämismusiikki hirveästi hajota päätä, niin meidän levyltä voi kuunnella vähän miltä PDP:n MX -kioski kuulostaa (snare ei ole levyllä PDP:n): www.pofony.com Niin siis tossa levyllä ei ole nykytrendin mukaisesti käytetty sampleja ollenkaan. Jos meinaat PDP:itä ostaa niin ois hyvä että pääsisit jossain tyyppaamaan settiä joka on "sisäänajettu" ja kalvotettu uudelleen... vaikka tuossa tulikin muistaakseni vähintään hyvät tehdaskalvot mukana. The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain -> Pofony | last.fm |
Raiku 23.12.2006 18:56:55 (muokattu 25.12.2006 12:02:58) | |
---|
Soitamme sellaista raskasta ja vihasta vääntöä eli jytinää pitää löytyä, mites noi taman grandstar missäs luokassa ne painii? |