Kyse on Janus tupla/sinkku pedaalista, ei siis haikka yhdistelmästä! Mahtaako olla muilla kokemuksia pedaalista, itse ostin tuossa vuosi sitten tuplana, mutta jotenkin ei soitto oikein kulje, tuntuu mielestäni jotenkin hitaalta ja raskaalta pedaalilta. onko muilla mielipiteitä? |
Mahtaako olla muilla kokemuksia pedaalista, itse ostin tuossa vuosi sitten tuplana, mutta jotenkin ei soitto oikein kulje, tuntuu mielestäni jotenkin hitaalta ja raskaalta pedaalilta. onko muilla mielipiteitä? Onhan nuo raskaat soittaa, kun vertailee esim. axiksiin. Minä tykkään...->omistan. Jos nämä ovat ekat tuplapedaalisi, niin se, että soitto ei kulje, voi johtua myös soittajasta. Aluksi saattaa mennä pitkäänkin ennen kuin soitto rupeaa luonnistumaan. Vuosi suurinpiirtein itellä meni ennen kuin juuri mitään pystyin soittamaan yli 120 bpm tempoilla tasaisesti. Todella raskaat pedaalit kantaa, mutta laatutavaraa ne siksi on. Noita on tullut roudattua julkisilla aika paljon... Ovi saranoillaan kääntyilee, Taisto vuoteellansa. |
Mulla on tuo Janus haikka/tuplisyhdistelmä ja siinä oikeanpuoleinen, eli masterpuolen pedaali on todella kevyt ja helpposoittoinen, slavepuoli on jäykempi. Slaven jäykkyys johtuu lähinnä kunnollisten säätöjen puutteesta ja pienestä patenttikorjauksesta tuossa jousessa. Veikkaan siis kuten edellinenkin kirjoittaja: Jäykkyys johtuu jaloistasi, enemmän treeniä niin lähtee pedaalilla kuin pedaalilla. "I have a cunning plan" -Baldrick |