Aihe: Sabian, vanhemmat sarjat
1
Magiz
04.02.2007 17:42:38
ihan ajattelinpas tässä nyt laittaa tämmöttistä topicia, jospa meistä joku olisi oikea tietäjä näiden suhteen. ajattelin laittaa kysymys/vastaukseen, mutta sinne kuitenkaan en vastausta saisi, joten kiusaan uudella topicilla.

eli: mulla on unelmasoundisia symbaaleja, 21" heavy ride ja 14" extra thin crash, joissa lukee päällä mustalla juurikin tuo symbaalin malli, eikä muuta. alapinnassa on sitten sabianin tunnettu logo. nämä on ajoitettu 80-lukulaisiksi.

symbaaliperheeseeni tuli lisäystä taannoin, ja tämä symbaali on 18" medium thin crash. tämä malli lukee symbaalin yläpinnassa hieman tyylitellymmällä fontilla, ja alapinnassa olevan sabianin logon vieressä lukee HH. mihin aikakauteen tämä symbaali siis kuuluu? omasta kuvasta löytyy kuvaa tästä uudesta.
Keep it Fresh
Kesukka
05.02.2007 09:05:57
Minä ajoittaisin nuo jonnekin 80-luvun jälkimmäiselle puoliskolle.
Silloin taisi Sabianin huippusarjat olla HH ja AA, joista HH oli enemmän käsintaottu ja sitä kautta myös arvokkaampi.

Itsellä oli joskus saman ikäluokan AA-sarjan regular haitsut. Kelpo pelit.

Hyvät pellit olet käsiisi saanut. Onnittelut vaan sinne.
Magiz
05.02.2007 09:45:43
Minä ajoittaisin nuo jonnekin 80-luvun jälkimmäiselle puoliskolle.
Silloin taisi Sabianin huippusarjat olla HH ja AA, joista HH oli enemmän käsintaottu ja sitä kautta myös arvokkaampi.

Itsellä oli joskus saman ikäluokan AA-sarjan regular haitsut. Kelpo pelit.

Hyvät pellit olet käsiisi saanut. Onnittelut vaan sinne.

njoo.. lisäksi mulla on 13" haitsut ja 17" crash samanmoisia, heitin vain esimerkit tuohon.. ^^

pitäisi vielä löytää isommat ja lämpimämmät haitsut kuin nuo 13", tuppaa ärsyttämään ykköshaitsuina noiden yläpää.. 14" tai 15" vanha hh olis aika unelma.. semmosta..
Keep it Fresh
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)