tml 31.01.2007 18:15:02 | |
---|
Minulla on Gibraltarin puunuija, missä toisella puolella on huopaa: http://www.gibraltarhardware.com/pics/parts/models/sc_dsb.jpg Huopapuolta en juuri käytä. Toisaalta löytyy vanha Premier nahkapäällystetty korkkinuija, missä toisella puolella on lampaannahkaa. Heräsi siis idea tehdä itse puunuija, missä toisella puolella olisi lampaannahkaa. Mitä puuta nuijaan kannattaisi käyttää? |
Kukkis 77 31.01.2007 20:40:25 | |
---|
Ihan MUTU-tuntumalta sanoisin että jotain kovaa puuta, esim pyökkiä. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" - Aki Kaurismäki |
Youni 31.01.2007 20:50:24 | |
---|
Ihan MUTU-tuntumalta sanoisin että jotain kovaa puuta, esim pyökkiä. Tuli sama mieleen, että kovaa ettei murene. Tuleeko tollaseen puunuijaan sitten millainen pintakäsittely? Lakka? "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
Matjardo 31.01.2007 21:05:10 | |
---|
Tammi vois olla sopivaa nuijan materiaaliksi. Pitänee itekkin jotain moista koittaa koulussa värkkäillä. Veikkaisin että ihan puuvaha vois olla ehkäpä näin mutu -tuntumalla riittävä käsittely nuijalle, tai miksei lakkakin kävisi. Lakkapinta ainakin toisi vielä hivenen kovuutta mukanaan. Two beers or not two beers? |
tml 01.02.2007 12:41:30 | |
---|
Kiitoksia! Tuo Gibraltarin nuija on ainakin lakattu. Onko ideoita mistä saisi sopivia (jalo)puun palikoita? Puukeskus myy ilmeisesti jalopuuta vain kokonaisina 2400+ mm lankkuina. |
hollmi-5 01.02.2007 12:55:58 | |
---|
Onko ideoita mistä saisi sopivia (jalo)puun palikoita? Parkettifirmat, puusepänliikkeet, keittiökalustefirmat... http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Bobana 02.02.2007 11:38:14 | |
---|
Parkettifirmat, puusepänliikkeet, keittiökalustefirmat...puukeskus, Sex, choppers and rock´n roll!!! |
Kukkis 77 02.02.2007 13:44:32 | |
---|
Kiitoksia! Tuo Gibraltarin nuija on ainakin lakattu. Onko ideoita mistä saisi sopivia (jalo)puun palikoita? Puukeskus myy ilmeisesti jalopuuta vain kokonaisina 2400+ mm lankkuina. Kannattaa kysellä esim juurikin puukeskuksesta jämäpaloja. Jos joku esim on sahauttanut itselleen lankusta metrin pätkän ja jättänyt loput myymälään. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" - Aki Kaurismäki |