Aihe: Roland TD-3 - tomit ei kuulu
1
suukapula
14.02.2007 15:42:25
Olisin jatkanut vanhaan Yamaha-topiciin, mutta se suljettiin "Lars Ulrich -keskustelu" -vitsini vuoksi.

No joka tapauksessa, ostin käytettynä Roldand TD-3 -rummut, ja kaikki pelaa oikein hyvin. Paitsi että äänet on kauhean hiljaisella. Virveli kuuluu suht hyvin, mutta tomit eivät juuri lainkaan. Olen kuunnellut normaalilla nappikuulokkeilla siten, että traktorinkuulosuojaimet ovat olleet päällä. Kyllä, volumenappi on takana täysillä, ja olen säätänyt aivostakin jokaisen yksitellen täysiin. Tämä on melko perseestä, mitä tehdä?
fifehole
14.02.2007 15:45:25 (muokattu 14.02.2007 15:48:54)

Pystyskö ne kytkemään esim. stereoihin ja vahvistaa sillä tavalla.. esim. vahvistimen auxiin ja kuulokkeet normaalista vahvarin phones pistokkeesta ulos? Tarvitset stereoplugi/RCA piuhan. tjn. en tunne modulia, mutta olin Thomannin sivuilta näin katsovinani.
Head for an eye
suukapula
14.02.2007 15:47:51
Pystyyhän ne mutta eihän se nyt käy päinsä ettei kattiloita voi kuulokkeiden kanssa soittaa... Kerrostaloon muuttokin on lähitulevaisuudessa.
fifehole
14.02.2007 15:49:33

Pystyyhän ne mutta eihän se nyt käy päinsä ettei kattiloita voi kuulokkeiden kanssa soittaa... Kerrostaloon muuttokin on lähitulevaisuudessa.

Siis nimenomaan kuuntelet kuulokkeilla vahvistimen kautta.
Head for an eye
Narcosynthesis
14.02.2007 16:40:01

Siis nimenomaan kuuntelet kuulokkeilla vahvistimen kautta.

Joo, tuota minäkin ehdottaisin. Oletko kokeillut, toistuuko sama ongelma vahvistimen kanssa? Mikäli toistuu, on aivon asetuksissa jotain vikaa ja kannattaa ottaa myyjään yhteyttä. Mikäli ei, vika voi olla vain kuulokeplugissa.

Todella outo juttu muutenkin. Älä loukkaannu, mutta on pakko kysyä, että et kai kytkenyt kuulokkeita mono-kanavaan? Silloinhan soundi on aivan törkeän hiljainen. Itselläni ei ole ollut tuon kaltaisia probleemeja omieni kanssa, ainoa hankaluus oli kosketushäiriö kuulokeplugin kanssa, mutta sehän hoitui uuden plugin ostamisella helposti.
Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa)
suukapula
14.02.2007 16:49:11
Joo, tuota minäkin ehdottaisin. Oletko kokeillut, toistuuko sama ongelma vahvistimen kanssa? Mikäli toistuu, on aivon asetuksissa jotain vikaa ja kannattaa ottaa myyjään yhteyttä. Mikäli ei, vika voi olla vain kuulokeplugissa.

Todella outo juttu muutenkin. Älä loukkaannu, mutta on pakko kysyä, että et kai kytkenyt kuulokkeita mono-kanavaan? Silloinhan soundi on aivan törkeän hiljainen. Itselläni ei ole ollut tuon kaltaisia probleemeja omieni kanssa, ainoa hankaluus oli kosketushäiriö kuulokeplugin kanssa, mutta sehän hoitui uuden plugin ostamisella helposti.

En loukkaannu, sillä juuri siitähän tässä oli kyse... hoksasin sen kyllä ihan itse, jos tekee tästä noloudesta yhtään lievempää ;).

Oliko ne strutseja jotka laittaa aina päänsä maahan?

Ts. kaikki kunnossa nyt. Sietäisi tämäkin topikki lukittautua.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)