Aihe: Mistä Suomenkielinen Manuaali? (alesis dm5)
1
sbege
08.02.2007 21:35:04
Hommasin tosiaan Alesis dm5 rumpu modulin. Ja huomasin et enklantini ei ihan riitä tulkitsemaan riittävästi! Tietäiskö joku linkin tms. Et löytäisin sen manuaalin suomeksi!
Pavosen heska!
Bacchus
10.02.2007 13:54:38
Hommasin tosiaan Alesis dm5 rumpu modulin. Ja huomasin et enklantini ei ihan riitä tulkitsemaan riittävästi! Tietäiskö joku linkin tms. Et löytäisin sen manuaalin suomeksi!

Manuaalia ei luultavasti valitettavasti löydy mistään suomeksi. Pistä vaikka tänne kysymyksiä, niin kyllä porukat osaa neuvoa. Itseltänikin tuo moduuli löytyy, mutta hirveästi en ole vielä ehtinyt perehtymään.

Jos ei millään meinaa laitteen toiminta aueta, niin voin kyllä ihan mielelläni käydä lukaisemassa manuaalista ja pistää jotain vinkkiä.
"You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you"
Jaska
10.02.2007 15:56:08
Englanninkielinen manuaalihan löytyy täältä http://www.alesis.com/downloads/manuals/DM5_Manual.pdf

Eli jos tuolta kattelet paikat mihin haluat selvennystä niin eiköhän sillon ainakin joku saa sitä sen verran suomennettua.
sbege
10.02.2007 16:17:38
Olen kyllä löytäny öpaut saundit kohilleen, mut ois kiva vaan ymmärtää kaikki mahdollinen mitä masiinasta sais/voisi saada irti. On kai suomessakin joku paikka mistä ko. koneen voi ostaa. Ja eikös lainkin mukaan mansku pitäs tulla mukana ihan suomen kielellä! Näin mä oon käsittäny...
Pavosen heska!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)